Luminile sunt stinse . Se aude un ciocănit usor la usă, obligându-ma sa ma ridic din pat . Sunetul se aude din nou mai tare.
-Vin! vin!
Ciocănitul se repeta. Ohh oamenii nu au nici un fel de răbdare . Deschid usa incet, incercand sa imi ascund pijamaua .
-Da?
In fata mea este Niall cu un buchet de trandafiri albi .
-Hei . Mi.ai lipsit si vroiam sa te vad!
Dintr.o data nu mai sunt asa de morocănoasă .
-Ouu ! Merci !
Ma ridic pe vârfuri sa il sarut. Ce zi perfecta ..nimic nu mi.o poate strica. Dintr.o data se aude un bazait puternic .
-Niall , de unde vine sunetul asta ?
-Care sunet?Soneria se repeta si mai puternic, asurzindu.ma. Caut locul de unde se aude, oprindu.mi privirea la buzunarul lui Niall.
-Ala ori e telefonul tau ori e o bomba.
Cerul se întuneca, frângandu.se mai apoi in particule de o sclipire puternica .
Deschid ochii si sunt in camera mea, lumina ferestrei orbindu.ma . Alarma suna furioasa . Stai ce?
Ma uit la data. "7 Decembrie " PERFECT...a fost doar un vis, acum trebuie sa ma trezesc de doua ori. Ma indrept spre bucatarie, mormăind . Este luni ...viata mea e din ce in ce mai buna.. In unele zile gravitatea ma presează atat de tare pe pamant incat nu stiu cum sa evit realitatea. Niall e plecat in turneu, iar eu trebuie sa merg la facultate.
Imi aleg o bluza rosie usor mulată , blugi negri si tocurile mele preferate. Dupa nenumărate încercări de a imi pieptăna parul, accept faptul ca azi va fi una din "acele zile" si imi strâng parul intr.o coada de suvițe negre usor șatene .
Asezandu.ma la masa bucătăriei, beau o ceașca de cafea, uitându.ma pe fereastră la ceata care se îndesește, amintindu.mi de un film de groaza.
Deschid frigiderul, creând un ecou trist, anticipând conținutul mesei mele. Pe toate rafturile sunt doar prăjituri ecologice si sucuri ebergetice. Off e ultima data cand o las pe Emily sa faca cumpăraturi . Închid usa frustrată.
*** Mergând pe coridoarele facultății, imi privesc colegii, întrebându.ma daca au un plan, daca stiu ce vor de la viitor, daca au aflat secretul fericirii si doar il ascund de mine . Mereu voi ramane un privitor tăcut, observând succesele celorlalți. Sunt aici dar totuși invizibila , doar iubita lui Niall Horan , fiica directoarei si fata draguta din banca a 5 a. Azi am sa fiu ce cred ca vreau, maine voi fi doar eu .
CITEȘTI
sex cu 1 D
Fanfiction❤️ [18+]Cand Niall Horan se indragosteste de Katherina care este singura dintre toate fetele din scoala care nu il place. Cand un video scandalos este publicat totul se schimba. Cum sa isi mentina balansul intre..dragoste...trupa si....faima