Dorinta si placere

5K 117 8
                                    

Lory POV

Liam se apropie de mine si ochii mei se opresc deasupra buzelor lui care sunt muscate de dinții lui perfecti si imi doresc sa fiu eu cea care le musca . Imi ridic privirea si admir cum stelele ii luminează ochii in timp ce mana lui conturează mici cercuri pe mana mea făcându-ma sa zambesc. Isi apropie capul de mine, lipindusi buzele de urechea mea șoptind:
       -Lory te vreau acum ...
Zambesc si ma apropii de buzele lui iar el se năpustește pe mine si ma saruta fierbinte, făcânduma sa tremur usor. Se rotește, ajungând deasupra mea, lăsându-si o parte din greutate pe mine, in timp ce isi împinge soldurile in ale mele, făcânduma sa îi simt întărirea din pantaloni si sa scot  un geamat din mine care il face sa zâmbească . Imi plimb mana prin parul lui, presandui capul mai aproape de mine, arătându-i ca il vreau.

   Liam POV:
Imi pun mainile pe coapse ei incercand sa o simt cat mai mult si imi despart usor buzele pentru ai simti limba . Incep sa respir repede si greu in timp ce isi strecoara mana sub tricoul meu, mangaindumi abdomenul apoi se îndreaptă mai jos, torturându-mă .As vrea sa ii rup pantalonii astia scurți si strâmți  care ii acoperă picioarele lungi si bronzate.
   Ahhh ma face sa vreau sa merg la biserica doar ca sa mulțumesc ca a fost creată in timp ce dracul din mine vrea sa o auda gemandu.mi numele din nou si din nou si din nou- Ohh ce se intampla cu mine? Suntem in mijlocul grădinii dar asta nu ma opreste de la visat murdar. Lory..goala...susupinand...dorindu-și sa o sarut pana nu mai se poate misca. Imi plimb mana sub tricoul ei, urcând lent pana la cupa sânului ei drept masandul. Imi cobor buze pana la pieptul ei întărit in mainile mele. Îi sarut fiecare sân prin dantela neagra a sutienului făcând-o pe Lory sa geamă.

-Te rog ... Șoptește Lory
-Te rog ce? Spun rânjind
-Atingema !
      
   Zambesc satisfăcut si îi deschid fermoarul blugilor in timp ce ea imi da jos cureaua de piele. Simțind mainile ei pe coapsele mele imi intensifica erecția făcând-o dureroasa si mai greu de ascuns.       
       O iau repede in brate, si o duc in apartamentul meu, trantindo pe pat. Îi arunc pantalonii prin camera si îi deschid sutienul, lasândumi o priveliște perfecta la sanii ei excitați .
  Îi despart picioarele si ma poziționez sa intru in ea in timp ce Lory imi musca jucaus gatul făcânduma sa gem. Ah ce buna e...am facut.o pe canapea...pe masa din hol....in birou....lipiți de perete...dar nimic nu se compara cu patul. Cand sunt gata sa intru in ea suna soneria.
-Ohh nu ! Am uitat de "seara băieților ...lasa..daca nu raspund o sa plece.
    Lory da din cap si continua sa ma sarute cand soneria suna din nou .
-Stai ..parca Adam avea o cheie de rezerva
-Da ai dreptate!    Exact atunci se aud pași din hol .  
 
Mulțumesc pt citire Votați :)

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum