~Adevarul~

2K 67 15
                                    

  Lasati comm cu ce vreti sa se intl in continuare si am sa scriu.:** pwp 🎀
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Niall's POV:
    Simt cum furia imi trece prin vene. Ma uit nervos spre Harry care se uita de la mine la Kathie.
Ce se intampla aici? Mă intreb in gand.
-Niall, eu ... Imi pare rau. Sp Kath si isi lasa privirea in jos. Ma apropii de ea, o iau de maini si o intreb.
-Ce s-a intamplat?

Harry raspunde grăbit:
  -Niall, noi ne-am sărutat, nu am putut sa-ti spun cum m-am simtit tot timpul asta pentru ca stiu ca e îndrăgostită de tine ...nu mai suportatam sa va vad impreuna, asa ca v-am evitat ...dar astăzi nu am mai putut sa imi ignor sentimentele...

     Ma uit surprins de la Kathy la Harry. Daca as fi știut nu l-aș fi lasat niciodata langa ea.. Nu pot sa cred ca cel mai bun prieten al meu ar face asta...dupa toate zilele in care i-am cerut sfaturi legate de Kath si am vb despre ea...el o vroia doar pt el. Furios ma pregătesc sai dau un pumn, dar Kathie sare in fata si o lovesc pe ea.
   Intr-o clipa totul devine un haos. Kathy sta întinsa pe jos cu fata sangerândă...
    -Ce ai facut???!!!Tipa Harry la mine...
     Panicat, alerg spre ea...nu pot sa cred...eu nu as lovi-o in viata mea....E cea mai importantă persoana pentru mine, iar eu am ranito.
   -Imi pare rau!!! Nu am vrut sa te lovesc!!! Ii tin fata in mainile mele si caut locul unde e ranita
O iau pe Kathie in brate si caut cel mai apropiat taxi.

     In drum spre spital, ma gandesc la tot ce s-a intamplat in ultima ora.In spatele nostru mai apare un alt taxi, era Harry. Nu l-am mai așteptat..nu pot sa il vad acum...nu sunt sigur de ce as face ...In putin timp ajungem in fata spitalului.

   -Cum ai putut sa faci asa ceva??! Tipa Harry nervos..provocând un ecou lung care se izbește de pereții coridorului gol.
-Pumnul era pentru tine! Dar ea sa gandit sa te apere! Tip furios la el. Daca nu era el nimic nu s.ar fi intamplat..as fi cu ea in brațele mele, eu nu m.as urâ si ea nu ar fi suparata pe mine.

Kathie's POV
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aud niste țipete. Ma ridic si ma uit împrejur. Aud vocile furioase a lui Niall si Harry:

-M.a aparat pentru ca si ea are sentimente pentru mine! Tipa Harry.
-Esti un mincinos!
-Atunci de ce ma sărutat?
-Tu ai sărutat-o! Minti in continuare!!!
-Nu ai de unde sa sti...tu nici nu erai acolo!
-Opriți-vă!
Se uita amândoi spre mine. Niall se apropie de mine.

-Esti bine?
-Da n.am nimic. Doar ma doare capul un pic. Incerc sa zambesc convingător ...nu as suporta sa il fac sa se simta vinovat ..Ma uit spre Harry care se apropia zambind spre mine.
-Esti bine iubito?
-Iubito?! Spune Niall revoltat.
-Nu sunt iubita ta, Harry! A fost doar un sarut, o greseala. M-ai luat prin surprindere!! Sp incercand sa il conving pe Niall si pe mine in acelasi timp.

-Stiam ca nu esti tu de vina. Nu m-am îndoit niciodata de tine.
   Il las sa ma îmbrățișeze..incercand sa imi ignor sentimentele stârnite de Harry...Nu ar trebui sa simt nimic pentru el si totusi....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
   ❤️Ms pt citite 😘 Da-ti un like si comm daca va pl. Am sa va rasp cand de repede pot.
    Citiți si cartile lui JessicaBlack02 ...sunt faine. Pwp😘

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum