Sex de impacare

9.1K 177 6
                                    

Imi suna telefonul...e Niall:
-Iubire, am reusit! L-am dat jos!
-Videoclipul e sters pentru titdeauna.
-Ohhh Niall sunt atat de fericita! Dar e internetu..Nimic nu dispare.
-Pai....a disparut... Iar cel care a facut asta va plati.
-Unde esti?
-Sunt in pasure la rau, ma indrept spre scoala.
-Stai acolo, vin spre tine. Vreau sa vad cum imi multumesti.
-Bine(spun emotionata, nestiind ce sa astept)
***********^**************
Sunt atat de fericita...cand il vad sar pe el sarutandul si atingandul flamanda. El are un zambet victorios.

-Esti sigura ca vrei sa o facem aici?
-Vorbesti ca un celibat.
-Tu stii macar ce inseamna asta?
-Da... nu mai vorbi ..esti mult mai sexy cand taci.
-Si tu la fel. spune in timp ce imi mangaie brutal parul.

Ma intinde pe iarba la umbra unui arbore batran si isi scoate bluza, lasand lumina soarelui sa îi evidentieze patratelele perfecte. Imi ia mana si o misca pe abdomenul sau facandu-ma sa simt fiecare muschi.

Niall se apleca peste mine, lasandu-si greutatea trupului sau dur pe mine. Ma simt usor strivita si raman fara respiratie sub corpul lui masiv. El simte cum ma zbat dupa aer si se ridica, blocandu-mi picioarele cu ale lui.

Se apleaca si imi saruta gatul pasional, lasand mici muscaturi in urma sa. Gatul meu suspina de placere in timp ce e masat de mainile sale aspre si intense.!
Scap un geamat subtire iar el zambeste.

Niall isi deschide cureaua si o lasa sa cada pe pamant cauzand un zgomot ascutit. Isi da jos pantalonii si face acelasi lucru cu mine apoi imi rupe nasturii bluzei, lasndu-ma doar in lenjerie intima, lucru care il face sa se opreasca si sa se uite la mine ranjind obraznic.

Isi baga mana sub sutienul meu de dantela neagra si ma face sa tresar la fiecare miscare pe care o face. Imi maseaza sanii iar apoi imi trage sutienul pana sub bust printr-o singura miscare care ma face sa tremur. Isi plimba doua degete in josul abdomenului meu pana cand ajunge la chiloteii mei negri si îi trage.
^^^^^^^________^^^^^^^

Se pregateste sa intre in mine iar eu tin strans de un manunchi de iarba.
Isi ridica capul si spune:
-La 3. 1....2 ! Si intra in mine puternic si dur, luandu-ma pe nepregatite.
-Ai spus la trei..!. Incerc sa imi mentin vocea suparata dar nu ma pot abtine din gemut, respirand repede.
-Ai spus ceva?? Nu am auzit. O spune ca sa ma enerveze pentru ca mareste viteza si nu mai pot sa alcatuiesc o propozitie coerenta asa ca renunt.
-Ahh !! Urlu eu in timp ce imi atinge punctul sebsibil.
El nu se opreste pana cand ma invalui intr-un val de eliberare.
-Ohh Niall.. Spun in timp ce orgasmul meu ma umple pana la sfarsitul fiintei mele.

Este ora 18:00 si ma simt extenuata, ca o carpa..ar putea sa ma ieie si sa faca orice vrea cu mine pt ca nu as putea sa fac nimic, dar sunt fericita in timp ce Niall ma priveste intens in timp ce ma imbrac.

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum