Katy's POV
Niall ma trezește sarutandu.ma in timp ce isi misca degetul in mici cercuri pe cupa sutienului, aducandu.ma la realitate. Isi apleaca capul sarutandu-mi gatul cu mici mușcături calde. Se năpustește pe buzele mele începând cu un sarut dulce si ajungând la unul pasional. Imi despart usor buzele si il las sa isi strecoare limba. Un geamat gros ii părăsește gura in timp ce mana sa imi ridica bluza iar cealalta imi mangaie parul.
-Buna dimineata. Soptesc printre săruturi .
-Chiar e buna.Cu genunchiul imi desparte picioarele si strecoara un deget sub elasticul chiloților negrii.
Imi opreste gemetele cu gura sa, si mărește ritmul, adăugând un al 2-lea deget făcânduma sa tremur. Se opreste brusc si pentru un moment ma uit confuza la el in timp ce dorința creste lăsându-mă sa vreau mai mult . Mainile lui imi ridica mai mult bluza si ma priveste asteptand aprobare.
Zambesc si dau din cap. Intr-o secunda e pe jos si sunt doar in sutien. Mainile lui intra sub el, jucându-se cu sanii mei . Imi închid ochii si cand ii deschid vad ca sunt dezbracata iar Niall sta deasupra mea privindu-mă intens.
-Katy esti asa frumoasa .Cand ma priveste asa ma simt frumoasa. Mușchii lui se întăresc in timp ce se sprijină cu o mana de pat si cealalta imi tine un sân sarutandumi vârful lent si inebunitor . Îi deschid cureaua cu mainile usor tremurând . Se ridica si isi scoate pantalonii lăsându-și întărirea la suprafata. Nu avea boxeri sub pantaloni. Niall rânjește cand observa roșeața din onrajii mei si se apleaca sarutanduma din nou, mai dur si franatic, de parca se îneacă si eu sunt oxigenul.
Imi desparte picioarele si se opreste la baza, mărind tensiunea, isi lipeste buzele de stomacul meu, coborând incet, excitanduma. Se opreste sub buricul meu si se ridica poziționându-se .
-Esti ok?
Cand ma priveste atent observ ca tin cearceaful puternic in mana .
-Da
Zambind, cu o miscare intra in mine, facand un ritm incet apoi rapid inainte si inapoi, dândumi o dulce eliberare. Pielea mi se înfierbânta si sunt aproape de orgasm. Imi arcuiesc spatele, lasându-l sa intre mai adânc in mine si ii aud bătăile puternice ale inimii, simțind ca si el respira repede si necontrolat .
-Niall. Soptesc intr.un geamat.
-Mai spune o data.
-Niall...
- Oh Fuck Katy
Scoate un geamat si se eliberează in mine, făcânduma sa tremur, gustând o parte din rai.
-Esti bine?
-Perfect.
Pentru prima data nu vreau sa fiu altundeva...vreau sa fiu chiar aici..cu el.
Votați si comentați 😘😘!!!
CITEȘTI
sex cu 1 D
Fanfiction❤️ [18+]Cand Niall Horan se indragosteste de Katherina care este singura dintre toate fetele din scoala care nu il place. Cand un video scandalos este publicat totul se schimba. Cum sa isi mentina balansul intre..dragoste...trupa si....faima