Kathy's POV
Dupa o noapte lunga cu Niall, stau întinsa, epuizata pe pat, cuprinsă de brațele lui puternice.Tâmpla lui este sprijinita de a mea, iar parul sau blond mătăsos imi mangaie fruntea . Pielea sa fierbinte este lipita de a mea, la fel ca membrul lui care m.a ținut treaza toata noaptea.
Imi simt picioarele amortite dar incerc sa ma ridic din patul distrus. Ies din strânsoarea lui si imi caut hainele dar nu imi gasesc decat chilotii si sutienul care sta aruncat langa pat. Nu vreau sa il trezesc pentru ca arata atat de inocent iar atunci cand e treaz clar nu e. Dupa cateva minute, cedez si ma apropi de el, dându-i un sarut pe obraz.
-Trezește-te!
-Inca 5 minute Tiffany.
-Cine s Tiffany? Intreb furioasa. Dupa ce ma freacă ore intregi in toate felurile, spune numele altei fete?
Niall isi deschide ochii alarmat. Albastrul pigmentat al ochilor sai arata ca un ocean tulburător.
-Stai calm...Tiffany e numele mamei. Zice in timp ce ma ia de picioare si ma tranteste la el in poale, sărutându-ma si punându-și o mana sub bărbia mea, cu mișcări somnoroase ridicândo in timp ce cu cealalta imi mangaie parul.
Buzele lui imi explorează gura, nelăsând niciun loc neatins.Trage de buza inferioară, muscando si facandu.ma sa scot un geamat usor care il face sa ranjeasca si sa ma muste mai salbatic. Dupa ce buzele mele sunt terminate, isi coboară săruturile mai jos, pe gatul meu pana ajunge la destunatia lui preferata...sanii mei, unde isi opreste capul si se afunda în ei, masandui cu mâinile sale calde, făcânduma sa gem cand ma trage de mugurii mei rozalii.Se joaca cu ei, trecandui prin fiecare mana, excitandu.ma cum doar el reușește.-Hai sa ne distram un pic....sau mai mult.
-Nu mai vreau, sunt obosita.
-Haide...nu ma pot abtine.
-Nu am chef. Spun chiar daca ard de dorința.
-Dar te vreau acum. Ma împinge mai aproape de el, simțind cum i s.a întărit puternic bărbăția.
-Trebuie sa ma odihnesc...am facut.o toata noaptea sunt epuizata.
-Lasa-ma sa te mai epuizez un pic.
Nu asteapta un raspuns si imi rupe chilotii.Îl satur eu...am sa îl chinui pana e mort de excitat .
Fac câțiva pași in spate si imi mișc mana incet si senzual pe gat, pana la linia decolteului, lăsându-mi capul sa cada pe spate si scot un geamat subțire.
-Ce faci? Nu trebuie sa ma exciți, sunt deja pregătit. Hai iubito, nu ma mai chinui.
Incearca sa ma tragă spre el dar eu ma indepartez.
-Daca vrei sa facem sex atunci nu ma atingi pana iti spun eu !
-Oh haide Kathy...
-Nici un Kathy. Daca vrei sex dimineata, la prânz si seara, ma Asculți.
Ma pun in poalele lui si imi mișc degetele pe pieptul sau tare care deja se tensionează, in timp ce membrul sau se face tot mai dur. Imi apropii buzele de ale lui dar apoi ma retrag repede, lăsându.l cu ochii in soare. Ma mișc pe coapsele lui usor si excitant in timp ce ii șușotesc cuvinte inebunitoare pe un ton răgușit in urechea lui. Niall răsufla greu, având privirea fixată pe mine
-Acum pot sa te ating ? Daca mai continui mult o sa ajung sa te violez .
-Ce romantic ....spun pe un ton sarcastic.
Continui sa il chinui inca 5 minute dupa care simt ca nici eu nu mai rezist asa ca ma las in mainile sale. El se pune pe mine, inoingandu.ma sub el si isi baga mainile sub sutienul meu, pipaindu.ma flamand.
-Acum e rândul meu sa te chinui.
Imi rupe sutienul si isi plimba salbatic mainile pe tot corpul meu. Ma ridica si se infinge dureros in mine iar eu incep sa tip dar el continua sa se afunde, dadadndu-si drumul din plin in mine. Eu imi tin gura deschisă in timp ce el ma penetrează fara oprire. Durerea si plăcerea se îmbina, inebunindu.ma. Gâfâi si ma înroșesc in timp ce el isi tine mainile fixate strans pe talia mea, mișcându-se inainte si inapoi in mine făcându-ma sa transpir. Imi tine mainile încleștate in ale lui deasupra capului meu in timp ce simt cum orgasmul ma loveste făcându-ma sa gem lung.
CITEȘTI
sex cu 1 D
Fiksi Penggemar❤️ [18+]Cand Niall Horan se indragosteste de Katherina care este singura dintre toate fetele din scoala care nu il place. Cand un video scandalos este publicat totul se schimba. Cum sa isi mentina balansul intre..dragoste...trupa si....faima