Hai Niall hai...

7.8K 168 14
                                    

*************
Ma trezesc langa Niall confuza. Il privesc cum doarme...arata atat de inocent si tanar. Îi mangai parul blond si moale..cand imi AMINTESC !! Il trag pe Niall de mana. El scutura din cap si spune:
-Inca 5 minute draga!
-Ohh haide...e ora 10 si ai meci azi !Ai uitat?
-Dar baietii au zis ca e maine.
-Da ... Au zis asta ieri deci azi e maine ..prostutule !!
-Aaah ....
-Hai trezestete.
-Gata gata! Sunt sus! Ma duc sa fac un dus (o spune pe un ton de genul :vrei sa vi si tu?)
-Hai...tre sa fim acolo in jumate de ora !!
-Bine mamă (spune pe un ton enervat...OHH e asa sexy cand e nervos)
-Fix...mama ta te-ar fi sculat mai violent.
-Mda (bombaneste in drum spre baie)
*****************************
Ma imbrac repede intr-o fusta albastra de majoreta si o bluza din dantela alba si imi desenez numarul lui de jucator pe obrazul drept...lucru care mereu ma roaga sa il fac si stiu ca va fi foarte fericit sa ma vada asa. Imi pun niste pantofi comozi si il astept pe Niall sa termine de imbracat.

Cand ma vede ma ia in brate.
-Merci...stii ca arati sexy ca o majoreta !
-Mda...
-Esti cea mai draguta mascota.
-Bine..hai sa ne grabim. (Spun incercand sa sun serioasa ) Cand ajungem la stadion el ma conduce pana la locul meu si ma saruta.
-Ureaza-mi noroc iubire !
-Noroc Niall.
-Daca voi castiga ..la noapte sarbatorim.
-Fi sigur. Îl pup pe obraz si apoi se indreapta spre echipa lui cu privirea unui soldat plecand spre terenul de lupta.

Meciurile de la scoala sunt foarte importante pentru el. Cand meciul e gata sa inceapa o vad in dreapta !! E nimeni altcineva decat fosta iubita a lui Niall... LARA GUSTER !!

Ms mult pt citire lasati un comm apreciez :))💕💕

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum