Sex de impacare

2.9K 87 47
                                    

    
      Kathy's POV:

     Dupa ce ieșim din spital, găsim un taxi. Drumul pana acasa e tăcut. Imi iau privirea de la geam si ma uit la Niall. El are ochii fixați pe mainile noastre si zambeste usor, fara a încerca sa isi ascundă usurarea de cand a aflat ca l.am refuzat pe Harry.
 
  Simt un nod puternic de vinovatie in piept pentru ca nu tot ce i.am spus nu e complet adevarat. Nu m.am așteptat sa ma sarute Harry dar nu înseamnă ca nu mi.a placut. Incerc sa imi opresc gandurile pentru ca aduc doar mai multa vinovatie si confuzie. Niall tine la mine si eu la el asta conteaza acum.
          Cand ajungem acasa, el ma opreste in usa si imi atinge obrazul cu afectiune, ridicându-mi capul spre el.
  
     -Acum vreau sa fac ce am vrut tot timpul ce am fost plecat. Spune apărându-și buzele moi pe ale mele, începând cu un sarut dulce si iubitor ca mai apoi sa se intensifice cu disperare, despărțindu.mi buzele si sugând buza inferioară, lasand mușcături mici.   
     Îi iau parul blond in mana, plimbându.mi degetele prin el, ciufulindul si incercand sa fiu cat mai aproape de pieptul lui. Respiratia lui se scurtează, devenind zgomotoasă.
    Imi strecor mana sub camas lui, savurând cum i se tensionează muschii si bătăile inimii accelereaza. Imi las mana sa înainteze pana la nasturele blugilor lui, asteptand următoarea lui miscare.
   
   Ma împinge spre dormitor, închizând usa in graba. Continua sa ma sarute, cu nerăbdare, oprindu-se doar ca sa șoptească incet dar pe un ton autoritar:
      -Scoate-o.  Gestionând spre bluza mea deja deschisă la 3 nasturi. Incep sa imi deschid bluza si la ceilalti, incercand sa pun stăpânire pe tremurul mâinilor mele.
       Cand raman doar intr-un sutien cu dantela neagra, Niall imi ia mainile si mi le prinde deasupra capului, impingandu-ma pe pat si lăsându-si jumătate din greutate pe mine, facand ca un fior de placere sa treacă prin corpul meu.

        -Am sa fac sa uiti tot ce s-a intamplat cu Harry. Tot ce o sa iti amintesti vom noi. Impreuna. Acum. Spune Niall puctand fiecare cuvânt  cu atata hotarâre incat ma cufund intr.un val de frică si nerăbdare.
    
      Incepe sa lase un șir de săruturi pe tot stomacul meu, pana ajunge la sani si printr-o miscare imi da jos sutienul, lăsându-ma vulnerabila in fata lui.
  
    -Esti perfecta. Ador ca dupa tot ce am facut impreuna tot esti putin timida . Zice Niall strângându-mi sanii in mâinele lui mari si pline de mici răni de la chitara, făcânduma sa scot un mic sunet aurprins de placere.
      -Mhmm iti place asta? Șoptește in timp ce isi continua asaltul mai violent, înroșindu-mi pielea si lăsându-mă  sa scot un sunet apreciativ in timp ce strâng mainile in cearșaf.
    -Nu mai pot aștepta. Promit ca am sa am grija de tine mai tarziu dar acum vreau sa te simt sub mine.
     
    Isi da jos hainele si imi scoate hainele rămase de pe mine. Pentru un moment închid ochii, admirând cum mainile lui se misca in mișcări rapide si sigure, pana cand sunetul unui rupturi opreste transa si imi deschid ochii. Niall rupe un pachet de prezervative si se pregătește sa intre in mine, despartindu.mi picioarele cu genunchiul lui.
    
    -Nu vreau sa te mai vad cu altcineva. Esti a mea. Intelegi?
    Dau din cap, surprinsa de furia din tonul lui.
    Parând satisfăcut de răspunsul meu, se impinge in mine printr-o miscare puternica, făcânduma sa scot un țipat ascutit, incercand sa ma adaptez la mărimea lui, pierduta in durere si dulce placere.
    
   Ochii lui ma privesc atent, urmărind fiecare miscare. Oprindu-se in mine un moment, dupa care incepe sa se miște.
    Mainile lui imi strâng ale mele, incercand sa mențină contactul total. Corpurile noastre se misca cu abandon incercand sa stăpânim tremurii care trec prin noi.
       -Niall...Suspin in timp ce închid ochii.
       -Nu Închide ochii. Vreau sa te uiti la mine. Nu vreau sa iti imaginezi pe nimeni in locul meu. Doar eu. Spune pe o voce apăsată. Surprinsa, simt vulnerabilitatea din vocea lui. Nu pot sa cred ca l.am facut sa creada ca nu e destul pentru mine.. cand tot ce a facut e sa aiba incredere in mine.
  
   -Doar tu Niall. Sunt numai a ta. Zic incercand sa îi arat cat inseamna pentru mine.
      Imi ridic corpul, întâlnindu.i miscarile grăbite cu ale mele si urmărind cum un strat fin de transpirație se aseaza pe fruntea lui, încruntată in concentrație.
    Dupa minute lungi Niall impinge pt o ultima data si se lasa pe mine, lasand orgasmul sa ne controleze, sunetele de placere  invadeaza camera, fara a ne fi frica ca ne aude cineva..suntem doar noi, doua trupuri unite, disperați pentru aer. Ne acceptam pentru ce suntem. Ne acceptam chiar cand sexul e singurul mod de comunicare .Si mereu am crezut ca acceptarea e mai importantă decat iubirea.
  Ms mult pt citire!!! Apreciez toate comentariile voastre 😘 Va pup frumoșilor.
  
      

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum