Cap 24 partea 2

2.9K 83 18
                                    

Ms pt citire:** Acesta e cap 24 schimbat pt ca a-ti vrut cv diferit.Comentati si sp daca va pl varianta asta .pwp
^^^^^^^^^^__________^^^^^^^^^^
   
    Soneria telefonului ma trezește din vis . Ma uit la ceasul de pe noptiera si vad ca este ora 5 dimineata. Cine ma suna la ora asta ?  Nervoasa, sunt gata sa injur persoana care suna, dar cand ridic telefonul vad ca e Niall, furia dispare, fiind înlocuită de curiozitate pt ca el e ultimul care se trezește si trebuie sa isi seteze 7 alarme pana cand chiar se da jos din pat.

-Hy? Spun pe o voce adormita
-Hei ! Ghici ce ? Sp Niall entuziasmat.
-Ce? Sunt suspicioasa, stiind ca nu o sa aiba răbdare pana ghicesc.
-Ma intorc azi sa te vad si apoi merg in Aspen cu baietii pt o saptamana  in vacanta ca sa schiem.
- Oh ..okay..   Ma bucur ca vine sa ma viziteze dar in ultima vreme a fost plecat tot timpul. Stiam ca o data cu cu faima o sa vina si probleme dar nu credeam ca o sa il vad doar o data pe saptamana
-Si ti-am cumparat si tie bilete, vreau sa vii cu mine ! 
-Serios!!?  Nu stiu ce sa spun..! El e mereu generos dar faptul ca vrea sa mergem in prima noastra vacanta ca cuplu face totul mai real
-Stiu ..stiu..ma iubești si o sa imi arati exact cat de tare in hotel. Asta vroiai sa spui nu ? Spune pe un ton jucaus chiar daca stiu ca vorbeste serios.
-Mi-ai furat cuvintele, doar ca vroiam sa incep cu "mulțumesc".
-Scuze ca te-am trezit dar vroiam sa iti spun imediat !

  Niall e entuziasmat din orice dar acum suna fericit in special si uit de  toate gandurile la somn .
-Nu conteaza.. Stii ca poti sa ma suni oricând . El e singura persoana cu care pot sa vorbesc ore la telefon fara sa ma plictisesc pentru ca viata lui e oricum numai nu banala.
-Mi-e dor de tine Kate. Șoptește intens.
-Ne vedem in catrva ore.. Șoptesc inapoi.
-Okay .. Culcarea inapoi si visează la mine.
- Te flatezi degeaba . Spun razand chiar daca are dreptate. Si închid telefonul. Deschizând geamul si lasand lumina sa înghite întunericul camerei. O saptamana in munți.. Totul e din ce in ce mai real.
Citiți si cartile lui DianasUniverse :**

sex cu 1 DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum