İbrahim'in beni düşürüp herkesin içinde rezil etmesinin üzerinden 2 hafta geçmişti. Bu gün Sultan Süleyman Topkapı sarayına geri dönecekti bu ibrahimden intikam almak için son günümdü.
Hünkar ve yanındakiler son avlarından dönmüş yemek yiyorlardı, İbrahim dışarda etrafta geziyordu. Yanına gitmeye karar verdim.
Rüya : Bir isteğiniz var mı?
İbrahim : Yok.
Sözlerim gene boğazımda düğümlenmiş gibiydi konuşamıyordum. İbrahim yanından ayrılmadığımı fark edince bana uzunca baktı.
İbrahim : Bir diyeceğin mi var?
Sormasını beklemiyordum bir an affaladım ama sonra kendime keldim, kafamı kaldırıp gözlerinin içine bakmaya cesaret ettim.
Rüya : Beni neden düşürdün?
İbrahim : Anlamadım?
Ne güzel birde anlamamazlıktan geliyor. Derin bir nefes alıp verdim.
Rüya : İlk geldiğiniz gün bana çelme takıp düşürdünüz. Neden?
İbrahim : Bu iftiraya girer, kanıtınız var mı?
Tek kaşını kaldırıp bilmiş tavır takınıp bana bakmaya devam etti. Gözlerini gözlerimden çekmeden bakıyordu.
Rüya : Düştükten sonra beni kaldırdığınızda gülüşünüzü gördüm.
İbrahim : Kanıtınız yok yani?
Rüya : Ben sadece nedenini merak ediyorum, size iftira attığım yok.
İbrahim : Çok cüretkarsın, sana haddini bildirmek istedim.
Rüya : Sözleriniz kanıtımdır.
İbrahim şaşırmıştı, kendi ağzıyla itiraf etmişti bilerek yaptığını.
İbrahim : Oldukça da zekisin anlaşılan. Ne yapacaksın? Bana ceza mı vereceksin?
Sözleri beni sinirlendirmişti, istemeden yumruklarımı sıkmıştım ve o bunu farketmişti.
İbrahim : Yoksa bana dayak mı atacaksın?
Yumruklarımı anında geri açtım. Nefes alış verişlerim hızlanmıştı.
İbrahim : Başka bir şey yoksa.. gidebilirsin.
Hızla yanından ayrıldım, koşarak odama giderken birine çarptım. Dengemi kaybetmiştim düşecekken çarptığım kişi beni belimden yakalayıp düşmemi engelledi, ancak o zaman görebilmiştim çarptığım kişiyi, Hünkara çarpmıştım.
Sultan Süleyman : Ne bu acele? Dikkat et tutmasam gene düşecektin.
Daha önce hiç bu kadar utandığımı hatırlamıyordum, bir önceki düşüşümden bile çok utanç duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Kapanı
FanfictionKüçükken birbirlerinden kopmak zorunda kalan iki aşık Teo ve Barca yıllar sonra karşılaşırlar ama ikiside birbirini tanımaz çünkü biri Osmanlı Padişahı Sultan Süleyman'nın has oda başı Pargalı ibrahim olmuştur diğeri Annesi tarafından satıldığı çift...