Yasemin emin olmak için hekim kadın çağırdı. Odadan Rüya ve kendisi hariç herkesi dışarıya çıkardı. Rüya hekim kadının talimatıyla yatağa uzandı.
Yasemin muayenesini bitiren hekim kadının eline su döktü ardından yerinde duramaz haliyle kadının diyeceğini bekledi. Üzerini giyinen Rüya kalkıp yanlarına gitti.
Hem içi kıpır kıpır ediyordu hem sıkıntıdan daralıyordu. Eğer gebeyse neler olabileceğini az çok kestiriyordu.
Hekim kadın elini temiz bez parçasıyla silerken kızlara kaçamak bakışlar atıyordu.
Rüya merakla Yasemin'e fısıldadı.
Rüya : Ee.. niye bir şey söylemiyor?
Yasemin : Bahşiş bekliyor.
Rüya arka tarafında ki gömme dolaba gidip bir kese çıkardı. İçinde hekimi memnun edecek miktarda gümüş vardı. Hekime dönüp keseyi uzattı, hekim hızla keseyi kapıp kuşağına iliştirdi ardından kocaman gülümsemeyle Rüya'ya baktı.
Yasemin : Hadi artık öldük meraktan!
Hekim kadın : Gözün aydın gebesin.
O an Rüya'yla Yasemin göz göze geldi. Rüya'nın gözlerindeki endişeyi gören arkadaşı onu rahatlatmak için gidip sarıldı.
Yasemin : Hayırlı olsun arkadaşım, hünkarımız geldiğinde bu habere çok sevinecek.
Rüya şaşkınlıkla kalakalmıştı.
Yasemin arkadaşını bırakıp hekim kadına döndü ardından kuşağından çıkardığı keseyi kadına uzattı.
Yasemin : Bunu kimseye söyleme hekim kadın. Rüya hatun kendi istediği zaman söyleyecek.
Hekim kadın uzatılan ikinci keseyide alıp diğerinin yanına kattı, başını eğdi.
Hekim kadın : Siz nasıl isterseniz Yasemin hatun..
Rüya minnetle arkadaşına bakıp tebessüm etti.
*
Rüya'nın hizmetlisi olan Elif kapıda bekliyordu. Hekim kadın dışarı çıktığında onu takip etmeye başladı. Hekim revire girdiğinde kız ardından girip hızla içeriyi kolaçan etti, kimsenin olmadığından emin olduğunda kadının arkasından yaklaşıp kollarından tutup yakaladı.
Hekim kadın : Neler oluyor?!
Elif : Sessiz ol!
Hekim kadın : Bırak beni!
Elif : Sana sessiz ol dedim!
Elif bir elini hızlıca kemerine atıp hançerini çektiği gibi kadının boğazına dayadı.
Elif : Rüya hatun gebe mi?!
Hekim kadın : H-hayır..
Elif hançerini biraz daha bastırdı. Hekim kadın korkudan zor nefes alıyordu.
Elifin gözleri kadının şişkin kuşağına kaydı. Diğer elini atıp iki keseyide dışarı çıkardı ardından hekimin gözünün önüne doğru salladı.
Elif : Ondan mı bahşiş aldın?!
Hekim kadın : Gebe! Evet gebe!
Can korkusuyla kadın gerçeği daha fazla saklayamadı. Hekimi sertçe yere iten Elif'in dudağının kenarı yukarı kıvrıldı.
Yere düşen hekim acıyla boynunu ovuşturuyordu.
Elif : Bundan birine bahsedersen gelir canını kendi ellerimle alırım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Kapanı
FanfictionKüçükken birbirlerinden kopmak zorunda kalan iki aşık Teo ve Barca yıllar sonra karşılaşırlar ama ikiside birbirini tanımaz çünkü biri Osmanlı Padişahı Sultan Süleyman'nın has oda başı Pargalı ibrahim olmuştur diğeri Annesi tarafından satıldığı çift...