BÖLÜM -29-

147 15 2
                                    

-1 hafta sonra-
Havada esen ılık rüzgarlar has bahçedeki ağaçları sallıyordu, Rüya hünkarın ona hediye ettiği talim alanında ok atışı yapıyordu. Bir müddet sonra Yasemin'de Rüya'ya katıldı. İki arkadaş birlikte ok atışı yapıp eski günleri yad ediyordu.

Yasemin : Hala eskisi kadar iyisin!

Rüya sadağındaki son okuda alıp yayın kirişine geçirdi.

Rüya : Sende öyle.

Oku bıraktı.. tam isabet ardından Rüya arkadaşına döndü.

Rüya : Biraz oturalım, Sümbül'ün getirttiği şerbetten içeriz.

Yasemin : Ay çok iyi olur! Susamıştım.

Kızlar gölgeye kurulmuş sofraya geçip oturdular. Yasemin hizmetli kıza şerbet doldurmasını söyledi. Kız arkadaşlar keyifle şerbetlerini yudumladılar.

Rüya hizmetlilerin gitmesini eliyle ileterek etti. Hizmet edenler kızların yanından uzaklaştılar.

Yasemin merakla arkadaşına baktı.

Yasemin : N'oldu?

Rüya : Aralarında bir köstebek var.

Yasemin hayretle gözlerini açtı.

Yasemin : Ne diyorsun?

Rüya : Herşeyi hatırlıyorum Yasemin..

Yasemin : Ne? NE ZAMANDAN BERİ?!

Rüya :  Bir haftadır.

Yasemin : Nasıl hatırladın?

Rüya : Hatice'yi gördükçe kafam çatlarcasına ağrıyordu, onu son gördüğümde hayal meyal bir şeyler hatırladım daha sonra herşey berreklaştı.

Yasemin : Hatice'yle düşmenin bir bağlantısı var öyle değil mi?

Rüya : Beni iten oydu, bebeğimi kaybetmeme sebep olan oydu..

Yasemin dehşete düştü.

Yasemin : Bu kadın delirmiş olmalı!

Rüya : Bebeği ve Pargalı'dan biliyordu Yasemin.. ikimizi birden ortadan kaldırmak istedi.

Yasemin : Yani ona bu bilgileri verende-

Rüya : Bize hizmet edenlerden biri lakin kim? Bunu bulmamız gerekiyor Yasemin, yoksa bize rahat yok.

Yasemin :  Şüphelendiğin biri var mı?

Rüya : Şuan hayır.. Bir haftadır gözlemliyorum lakin bir ipucu bulamadım.

Yasemin : Onu bir şekilde hallederiz.. ya Hatice? Onunla ne yapıcaz? Seni öldürmek istedi bunu tekrar yapabilir.

Rüya : İşte tam bu yüzden hafızamın hala yitik olduğunu düşünmeli, zamanı geldiğinde ondan en ağır intikamımı alıcam.

Yasemin : Pargalı n'olucak? Onu hatırlamıyor olaman bile kahrolmasına yetti.

Rüya : Şimdilik onunda bilmemesi en iyisi Yasemin.

Yasemin : Lakin-

Rüya : Lütfen Yasemin bilmemeli.

Yasemin Pargalı'ya bebeği anlattığını söylemek istedi ama Rüya sözünü kesince tekrar cesaret edemedi.

Rüya : Şu köstebek ortaya çıkana kadar seninle çok dikkatli olmamız gerekiyor.

Yasemin : Tamam..

Elif yavaşça yaklaştı eğilip selam verdi.

Elif  : Başka isteğiniz var mı Rüya hatun?

Rüya kıza kuşkuyla baktı.

Rüya KapanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin