Gecenin karanlığı bütün sarayı sarmıştı, yanan meşalelerin loş ışığı aydınlatıyordu taş duvarları.
Odasında baygın yatan Rüya gözlerini yavaşça açtı, kendine gelmeye çalışarak doğruldu lakin sırtının acısıyla geri düştü yatağına sonra derin bir nefes aldı, neler olduğunu anlamaya çalıştı, tekrar kalkmak için bir hamle yaptığında kalkabilmişti. Yorgun gözlerini kırpıştırıp etrafa bakındı, odası sessizdi gerçi ne ara buraya gelmişti? Neler olmuştu? Merak ediyordu.
Kapısının tıkıtrısını duyunca kapıya yöneldi. Kapı açıldığında karşısında endişeli bakışlarla duran Pargalı vardı.
Pargalı : Rüya..?
Rüya : Pargalı burda ne işin var?
Pargalı müsade beklemeden odaya girdi ardından kapıyı kapattıp kıza döndü. Aralarında bir kaç adımlık mesafe vardı.
Pargalı o mesafeyi kapattıp kıza sarıldı. Rüya ne olduğunu anlamamış halde dona kaldı. Pargalı geri çekilip kızın gözlerine baktı.
Pargalı : Sana birşey oldu diye çok korktum..
Rüya : Hançerden mi bahsediyorsun? İyiyim..
Pargalı : Hançer zehirliymiş Rüya.. ölebilirdin..
Kız daha da afallamış haldeydi.
Rüya : Bunun için mi geldin?
Pargalı : Seni merak ettim..
Rüya : Neden?
Pargalı kıza bir adım daha yaklaştı, göz temasını ikiside kesmiyordu. Pargalı tüm cesaretini topladı, etrafa baktı kimse var mı diye sonra dönüp kızın dudaklarına yapıştı, ellerini iki yanağına koyup kendine çekti. Tüm özlemiyle öptü Rüya'yı. Kızın gözleri kocaman oldu şaşkınlıktan, Rüya bu öpücüğü ne kadar çok istesede adamı geri itti. Pargalı kendini mahcup hissetti.
Pargalı : Ben.. özür-
Rüya : Bunu yapamayız.. Teo..
Pargalı : Biliyor muydun?
Rüya : Evet..
Pargalı : Neden birşey söylemedin? Sorduğumda yalanladın?
Rüya : Ne bekliyordun? Ben hünkarın kadınıyım..
Pargalı : Sence bu umurumda mı?
Rüya : Ne?
Pargalı : Seni bunca zaman sonra buldum ve tekrar kaybetmeye hiç niyetim yok.
Rüya : ...
Pargalı sinirlenmişti lakin sözlerinin arkadındaydı.
Pargalı : İyi olduğuna sevindim, geç oldu dinlen.
Daha sonra cevap beklemeden odadan çıktı.
Rüya düşünceleriyle yatağına oturdu.
*
Pargalı odasında girdiğinde karşısında hünkarın durduğunu gördü. Sırtı dönük bekliyordu, kapı sesini duyunca o yöne döndü Süleyman. Pargalı eğilip selam verdi.
Süleyman : Gece gece nerdeydin İbrahim?
Pargalı : Biraz hava almak için bahçeye çıktım hünkarım.
Süleyman : Senide uyku tutmadı demek..
Hünkar hayli sıkıntılı görünüyordu.
Pargalı : İyi misiniz hünkarım?
Süleyman : Rüya'nın hali beni hayli kederlendiriyor..
Pargalı : Eminim iyi olacaktır Rüya hatun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Kapanı
FanficKüçükken birbirlerinden kopmak zorunda kalan iki aşık Teo ve Barca yıllar sonra karşılaşırlar ama ikiside birbirini tanımaz çünkü biri Osmanlı Padişahı Sultan Süleyman'nın has oda başı Pargalı ibrahim olmuştur diğeri Annesi tarafından satıldığı çift...