Pargalı duyduklarını zar zor sindirmişti. Henüz öğrendiği bebeğinin yasını tutmak istedi, Rüya'nın onu unutmuş olmasını bit türlü kaldıramıyordu.
Yasemin bir bardak suyla geri döndü, bardağı Pargalı'ya uzattı.
Yasemin : İçin iyi gelir.
Pargalı : Sağolun..
Pargalı bardaktaki suyu yavaş yavaş içti ardından boş bardağı yere bıraktı.
Pargalı : Ben gideyim artık.
Yasemin : Tabi.. lakin Rüya'nın iyiliği için ona birşeyleri hatırlatmaya çalışmayın zira hekimler bunun onu daha kötü etkileyeceğini söyledi.
Yasemin gerçekleri dayanamayıp anlatmıştı ama hala arkadaşı için endişe duyuyordu.
Pargalı sakince başını sallayıp isteksizce onayladı.
*
Rüya hünkarın onu çağırması üzerine has bahçeye çıkmıştı. Ağalar onu bahçenin diğer tarafında açıklık bir alana getirdi. Hünkar elleri arkasında bağlı şekilde bekliyordu, etrafına memnuniyetle bakıyordu. Rüya hünkara yaklaştıkça etrafı incelemeye başladı. Ok atmak için hedefler koyulmuştu, yanında dizili halde bir çok yay ve ok bulunuyordu. Rüya heycanlandı bu onun yapmayı en sevdiği şeylerden biriydi.
Hünkar gelenleri fark edince arkasına döndü. Rüya eğilip selam verdi.
Rüya : Hünkarım, beni emretmiştiniz.
Sultan Süleyman : Gel Rüya hatun.
Rüya hünların yanına yaklaştı, ne için geldiğini çok merak ediyordu.
Rüya : Burası talim yeriniz mi?
Sultan Süleyman : Hayır, benim değil senin.
Rüya'nın gözleri sevinçle parıldadı.
Rüya : Nasıl?
Sultan Süleyman : Ok atmayı sevdiğini biliyorum o yüzden burayı senin için yaptırdım. İstediğin zaman burada çalışabilirsin.
Rüya : Sağolun hünkarım.
Sultan Süleyman : Hadi gel seninle yarışalım.
Rüya : Bu benim için onurdur hünkarım.
Sultan Süleyman : Lakin bir şartla.
Rüya duraksadı, hünkarın neden şart sunduğunu anlamaya çalıştı.
Rüya : Şart mı?
Sultan Süleyman : Evet, eğer ben kazanırsam bir isteğimi yerine getireceksin ne olursa olsun.
Rüya : Hünkarım isteğinizi yerine getirmemeye kim cüret edebilir ki?
Sultan Süleyman : Sen orasını karıştırma bu ikimizin arasında bir şart.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Kapanı
FanfictionKüçükken birbirlerinden kopmak zorunda kalan iki aşık Teo ve Barca yıllar sonra karşılaşırlar ama ikiside birbirini tanımaz çünkü biri Osmanlı Padişahı Sultan Süleyman'nın has oda başı Pargalı ibrahim olmuştur diğeri Annesi tarafından satıldığı çift...