Bali Beyin yazdığı mektup saraya ulaşmıştı. Ulaktan Sümbül ağanın eline oradan Nigar'a geçti mektup. Bizzat Hatice sultana geldiği için hiçbiri açmaya cesaret edememişti ta ki Nigar merakına yenik düşene dek.
Kimsenin olmadığı bir köşeye geçip aceleyle açtı mektubu. Okuduğu her satırda şaşkınlıktan gözleri daha da büyüdü, mektubu bitirdiğinde zarfın içinde ki diğer kağıdıda fark etti. Açmaya fırsatı olmadan dışarıdan gelen sesle hızla mektubu katlayıp zarfına geri koydu. Şaşkınlığını gizleyerek saklandığı köşeden çıktı.
Nigar : Ne bu gürültü?!
Kızlar Nigar kalfayı görünce hizaya girip başlarını eğdiler.
Kız: Ders bitti hareme gidiyorduk Nigar kalfa..
Nigar : Hızlı olun o halde! Sallanmayın!
Kızlar başlarını sallayıp hızla yollarına devam ettiler.
Nigar elini tekrar mektuba atmıştı ki Hatice'nin sesiyle irkildi.
Hatice : Nigar?
Nigar : Sultanım..
Hatice : Sümbül bana bir mektup geldiğini söyledi.
Nigar içinden "Gamlı baykuş" diye geçirdi.
Nigar : Evet Sultanım bende size geliyordum. Mektubu vermek için..
Nigar elinde duran mektup sultana uzattı. Hatice, kadının elindeki mektubu yavaşça kendine çekerek aldı.
Hatice : Tamam, gidebilirsin.
Nigar başını eğdi ardından arkasını dönmüştü ki sultanın sesiyle olduğu yerde kalakaldı.
Hatice : Bir daha bana gelen mektubu açmaya cesaret edersen kendine kalacak başka bir yer bulman gerekir.
Korkuyla karışık mahcubiyetiyle kadın, sultana döndü.
Nigar : B-ben.. affedi-
Hatice onu dinlemeye bile tenezzül etmeden dönüp odasına gitti.
*
Rüya'yla Yasemin has bahçede dolaşıyorlardı. İçindeki huzursuzluk gün geçtikçe büyüyüyen Rüya'nın suratı hayli asıktı. Arkadaşı onu neşelendirmeye çalışsada ne fayda?Yasemin, Rüya'nın bu halinden dolayı kendini suçluyordu. Onu cesaretlendiren oydu. Arkadaşının iyiliğini istemişti lakin kötülüğüne sebep olmuştu.
Yasemin : Sence de artık İbrahim'e yazma vaktin gelmedi mi?
Rüya uzanıp ağacın dalından bir yaprak koparttı, eliyle kopardığı yaprakı yavaş yavaş parçaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Kapanı
FanficKüçükken birbirlerinden kopmak zorunda kalan iki aşık Teo ve Barca yıllar sonra karşılaşırlar ama ikiside birbirini tanımaz çünkü biri Osmanlı Padişahı Sultan Süleyman'nın has oda başı Pargalı ibrahim olmuştur diğeri Annesi tarafından satıldığı çift...