Hünkarın odasına girdiğimde onu göremedim daha sonra sesinin terastan geldiğini duyup oraya yöneldim.
Terasta ki divanına oturmuş, önünde duran tepsiden meyve alıyordu. Eğilip selam verdim, oturmam için yanını gösterdiğinde yaklaşıp oturdum.
Elimde duran elmayı bana uzattı.
Süleyman : Al.
Rüya : Teşekkürler..
Süleyman biraz durgun görünüyordu.
Rüya : Neyin var Süleyman?
Süleyman : Haremde işlenen cinayetler canımı sıkıyor..
Rüya : Yakında bulunur..
Süleyman : Öyle umuyorum zira Malkoçoğlu'nu bu husus için buraya çağırdım.
Rüya : Bali beyi?
Süleyman : Evet, ona bu konuda yardımcı olmanı istiyorum, cinayetlerle ilgili her ayrıntı işimize yarar.
Rüya : Sen nasıl istersen. Ne vakit gelicekler?
Süleyman : Bir iki güne burada olur.
Süleyman kalkıp terasın korkuluklarına yaklaşıp denizi izlemeye başladı. Bende oturmuş verdiği elmayı yiyordum. Arkadan gelen ses beni şaşırttı elimdeki elma kayıp yere yuvarlandı.
Pargalı : Hünkarım..
Süleyman arkasını dönmeye tenezzül etmeden konuşuyordu.
Süleyman : Söyle İbrahim?
Pargalı bir kaç sessiz adım atıp tam arkamda durdu.
Pargalı : Malkoçoğlu Bali beyden bir haber geldi.
Süleyman : Ne olmuş?
Pargalı biraz daha yaklaştığında kaskatı kesildim, çıldırdı mı bu adam? İkimizide öldürtücek! İşaret parmağını boynumda hissettiğimde ses çıkarmamak için zor tutuyordum kendimi.
Pargalı : İşlerini halletmiş, yarın sabah burada olacakmış.
Hünkarın dönmek için hareket ettiğini gördüğümde gözlerimi sımsıkı kapattım zira göreceği manzara pek hoşuna gitmeyecekti.
Süleyman : Rüya? Çok uykun geldiyse gidebilirsin?
Şaşkınlıkla gözlerimi açtığımda Pargalı'nın yanımda çökmüş halde elindeki ısırılmış elmayı uzattığını gördüm.
Pargalı : Elmanız Rüya hatun..
Pargalı'nın yüzünde hoşnut sayılan ifadesi vardı.
Rüya : Evet gidip uyusam iyi olacak.
Pargalı'nın elindeki elmayı alıp hızla kalktım. Eğilip hünkara selam verdikten sonra kapıya doğru yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Kapanı
FanfictionKüçükken birbirlerinden kopmak zorunda kalan iki aşık Teo ve Barca yıllar sonra karşılaşırlar ama ikiside birbirini tanımaz çünkü biri Osmanlı Padişahı Sultan Süleyman'nın has oda başı Pargalı ibrahim olmuştur diğeri Annesi tarafından satıldığı çift...