XXIII. fejezet - Leleplezés

23 3 0
                                    

Lucia úgy érezte mintha egy rémálomba csöppent volna. Pedig pár órával ezelőtt még nagyon is boldog volt. Beszélt az anyukáival a tekercsén keresztül akik közölték vele, hogy véget ért a szobafogsága, valamint ezen a hétvégén kiveszik a teljes szombatot, hogy végre hármasban is eltölthessenek némi időt. Lucia ezt kitörő örömmel fogadta és alig várta hogy elérkezzen a hétvége. A barna lány annyira be volt zsongva, hogy most az egyszer kivételt tett és engedélyt kért William-től és Violet-től, hogy Axel pár óráig hadd legyen náluk. A két felnőttnek nem volt semmilyen ellenvetése. Lucia és Axel kimentek a hátsó kertbe, leültek egy nagy hintaágyban és kézenfogva kellemesen elbeszélgettek egymással.

Aztán minden megváltozott.

Amikor csöngettek a bejárati ajtón Lucia már tudta hogy baj van. Paulina sírva ugrott a nyakába és közölte vele, hogy Hunter-t és Amity-t elrabolták. Lucia eleinte fel se fogta, hogy mit mondott Paulina. Csak értetlenül nézte a legjobb barátnője könnyáztatta arcát és a tekintetét végighordozta Willow komor arcán, majd a pillantása Caleb-re esett, aki igencsak megviselt állapotban volt. Ekkor realizálódott Luciában, hogy pontosan mi is történt.

Váratlan, szinte fizikai fájdalmat érzett a barna lány. Mintha tőrt döftek volna az agyába és megforgatták volna benne. Szinte alig érzékelte hogy William odalép melléje, majd a Park családdal együtt a konyhába vezeti őt. Violet tüstént nekilátott teát főzni, majd nem sokkal később már fel is szolgálta azt egy-egy nagy bögrében. Willow azonnal visszautasította a saját adagját, majd megkérte Williaméket hogy hadd maradhasson itt Paulina és Caleb, amíg ő csatlakozik Luz-hoz és a többiekhez hogy megkeressék Hunter-t és Amity-t. Violet és William azonnal rábólintott erre. Willow ekkor átölelte a gyerekeit, majd megígérte nekik hogy épségben visszahozza az apjukat. Ezt követően Willow távozott.

Nem sokkal később újfent csöngettek, ám ezúttal egyből William nyitott ajtót. A Porter família volt az akik szintén azt szerették volna Violetéktől, hogy vigyázzanak Kevin-re, míg Gus és Matt a keresőcsapatokhoz szegődnek. Violet és William természetesen beleegyeztek ebbe.

Miután mindenki megitta az italát Violet finoman felvetette, hogy menjenek fel Lucia szobájába és pihenjenek egy kicsit. Amint van valami fejlemény szólni fognak nekik. Paulina, Caleb és Lucia meg se hallották, hogy mit mondanak nekik, csak néztek maguk elé. Kevin és Axel összenézett, majd mindketten felálltak. Axel finoman felsegítette Luciát, Kevin pedig megfogta Paulina és Caleb kezét, majd a fiúk szépen lassan felvezették a többieket az emeletre, bementek Lucia szobájába és helyet foglaltak. Axel Lucia mellett ült az ágyon, majd megnyugtatóan dörzsölni kezdte a barátnője kezét. Paulina csendesen sírdogált a kanapén. Caleb gyengéden simogatta nővére hátát, Kevin pedig az egyik fotelben foglalt helyett és szomorúan nézte a barátait.

Pár perc elteltével újabb csengetés törte meg a csendet, majd néhány másodperccel később benyitott Zelmira. Amint Zelmira megpillantotta a könnyező Paulinát azonnal odasietett hozzá. Caleb gyorsan félrehúzódott és átadta a helyét a háromszemű boszorkánynak. Paulina egyből odabújt a barátnőjéhez és eláztatta Zelmira pulcsiját a könnyeivel. A háromszemű lány gyengéden átkarolta a hamvasszőke hajú boszorkányt, miközben megnyugtató szavakat suttogott a fülébe.

Lucia egyszerűen nem akarta elhinni, hogy ez történt. A barna lány biztos volt benne, hogy ez csak egy rossz álom. Hisz nem létezik olyan valóság, ahol az anyját, Amity Nocedát elrabolják. Azt az Amity Nocedát, aki már tizenöt éves korában is kiállt egy, a Gyűjtő hatalmával bíró, őrült boszorkányvadász ellen és győzelmet aratott vele szemben. Mégis akkor ki lenne rá képes hogy elrabolja nemcsak az anyját, hanem Hunter Park-ot is, aki megannyiszor bizonyította már hogy miért pont ő áll Rendfenntartó Szövetség élén. Teljesen abszurdum az egész helyzet.

Fortyogó Szigetek: A Következő Generáció -  I. FelvonásWhere stories live. Discover now