Paulina megrökönyödve nézte Priscilla mosolygó arcát. Mit értett azalatt hogy Luciára van szüksége?
A hamvasszőke hajú boszorkány tekintete ekkor megakadt Priscilla mellett lévő agancsos teremtményen. Ezek szerint lehet hogy Luciának tényleg igaza van? Lehet hogy ez az agancsos lény irányítja Priscillát?
Paulinának ekkor feltűnt hogy Priscilla előtt egy üvegnyi vér volt elhelyezve. A hamvasszőke hajú boszorkány el se akarta képzelni hogy miféle hátborzongató varázslathoz kellhet ez Priscillának. Paulina tovább vizsgálta a helyszínt amikoris megakadt a szeme az apján és Amity-n, akik a barlang falához voltak ragasztva valami fura, fekete iszap által.
- Apa! - kiáltotta a hamvasszőke hajú boszorkány, majd megiramodott Hunter felé.
- Paulina várj! - kiabálta Zelmira és a barátnője után eredt.
- Ne olyan gyorsan! - szólt hirtelen Priscilla és az ujjával Paulina és Zelmira felé mutatott.
Ebben a pillanatban a lila hajú boszorkány keze körül varázskör jelent meg, majd több vaskos inda nőtt ki a földből elállva ezzel a két boszorkánylány útját. Paulina ránézett Zelmirára, aki egy aprót bólintott, majd ugyanabban a pillanatban előhívták a hangszereiket és már épp elkezdtek volna játszani rajtuk, amikor a többiek is odaértek hozzájuk. Lucia egyből Paulina és Zelmira elé állt.
- Álljatok le! Nem harcolni jöttünk ide!
- Ezt jó lenne ha vele is közölnéd - bökött a fejével kissé idegesen Zelmira Priscilla felé.
Paulina a lila hajú boszorkányra pillantott aki már egyáltalán nem mosolygott, helyette inkább a másik keze körül is megjelent egy varázskör.
- Elég ebből Priscilla! - fordult a lila hajú boszorkány felé Lucia.
Úgy tűnt azonban hogy Priscilla meg sem hallotta Lucia szavait. Továbbra is árgus szemekkel követte a lányok mozdulatait. Paulina látta hogy Priscilla már éppen egy újabb varázslatra készül, ám ekkor a mellette lévő agancsos lény gyengéden rátette a kezét a lila hajú boszorkány vállára. Priscilla felnézett a lényre, aki finoman megrázta a fejét. Ezt látván Priscilla bólintott egyet, majd a kezei körül eltűntek a varázskörök és leeresztette a kezét. Ebben a pillanatban a lila hajú boszorkány által előhívott indák visszasüppedtek a földbe. Ekkor az agancsos teremtmény felemelte a kezét majd egy félkör írt le a levegőben, aminek következtében Amity-ről és Hunterről eltűnt a fekete iszap és a két rendfőnök ájultan zuhant a padlóra. Lucia ekkor levette a szemét Priscilláról, majd Paulinával együtt odasiettek a szüleikhez.
- Apa! - kiabálta kétségbeesetten Paulina miközben letérdelt és megpróbálta felébreszteni Hunter-t, de a hamvasszőke hajú férfi nem reagált.
Hasonlóképpen járt Lucia is. Sehogy se tudta magához téríteni az anyját. Eközben Celeste, Kevin, Zelmira és Axel védelmezően a lányok mellé állt. Paulina ez idő alatt a kezeit a két rendfőnök feje fölé tette és megpróbálta mesterségesen felébreszteni a felnőtteket, de minden erőfeszítése hiábavaló volt. Hunter és Amity ugyanúgy eszméletlenek maradtak.- Felesleges próbálkoznod gyermekem - szólalt meg hátborzongató hangon az agancsos lény. - Park és Noceda Rendfőnök csak akkor térnek magukhoz, ha leveszem róluk a bűbájomat.
- Ha együttműködtök senkinek sem esik bántódása, ígérem! - mondta szinte érzelemmentes hangon Priscilla.
Paulina teljesen lesokkolt a lila hajú boszorkány mondatától. Priscilla szavai egy nagyon régi emléket idézett fel Paulinában.***
Négy évvel korábban
Zelmira, Caleb, Lucia és Kevin éppen labdáztak a Park ház hátsó udvarán, míg Paulina és Priscilla az egyik fa tövében ültek és onnan szemlélték barátaik tevékenységét. Lucia és Kevin voltak egy csapatban és próbálták megszerezni a labdát Zelmirától és Caleb-től. Habár Lucia kedvéért eleinte nem használtak varázslatot, de a barna hajú lány azt mondta hogy nem szeretné ha miatta visszafognák magukat a többiek, úgyhogy adjanak bele mindent. Caleb, Zelmira és Kevin eleget tettek Lucia kérésének, viszont Paulinának egyből szemetszúrt hogy Zelmira sokszor szándékosan bénázik hogy Lucia is meg tudja szerezni a labdát. A hamvasszőke hajú boszorkánylány igazán nagyra értékelte Zelmira igyekezetét, azonban némelyik mozdulata feltűnően ügyetlen volt. Ezt pedig hamarosan Lucia is észre fogja venni és abból hatalmas baj lehet...
YOU ARE READING
Fortyogó Szigetek: A Következő Generáció - I. Felvonás
FantasyMár 25 éve annak hogy King, feláldozva magát, behúzta magával a Belos Császár által megszállt Gyűjtőt egy portálba és a birodalmak közötti ürességbe ragadtak. Ennek köszönhetően a Fortyogó Szigeteken végre béke uralkodik. Luz és Amity Noceda 14 éves...