POV Nguet
Chłopaki są u nas już równe dwa dni. Przez ten czas niezabardzo miałam humor i ochotę z nimi gadać.
Może trz dlatego że zadki kiedy mówię cis o sobie.
Dinh I Hong trzymające chłopaków na dystans, ale widzę że ich polubili.
Czemu to ukrywają? Nie mam pojęcia.
Dobra nie ważne.
Nie wiem która była godzina, ale postanowiłam że jest to czas by wstać.
Po chwili to również uczyniłam i spojrzałam na telefon by sprawdzić godzinę.
13. To trochę sobie pospałam, no ale co siw dziwiąc poszłam spać dopiero o 3.
No nic, przynajmniej się wstałam.
Wygramolilam się z łóżka i podeszłam do garderoby by wziasc czysta bieliznę I uszykowac ciuchy na dzisiejszy dzień. Też tak zrobilam. I już po chwili byłam w łazience pod prysznicem, w którym kończyłam się myć.
Owinęłam mokre włosy ręcznikiem jak i całe swoje ciało, I zaczęłam myć zęby.
Po wykonaniu czynności przyszedł czas na skin care, co również wykonałam.
Mój dzisiejszy strój wyglądał takA makijaż tak:
Wysuszyłam jeszcze włosy I byłam gotowa.
Poszłam jeszcze do pokoju popsikac się perfumami, gotowa zeszłam na dół.
Jak schodziłam na dół zabourczało mi w brzuchu. Dlatego pokierowałam się w stronę kuchni w której ktoś był.
Tym ktosiem był Jin, który robił obiad??- Hej
J: O Matko Nguet już wstałaś??
- Jak widać tak
J: Jesteś bardzo głodna czy wytrzymasz do obiadu??
- O której jest obiad??
J: O 15
- A jest?
J: 14
- Zjem tylko jabko i wytrzymam do obiadu
J: OkejTak jak powiedzialm tak zrobiłam. Wzięłam jedno jabko i poszłam do salonu w którym wszyscy byli. Jak to oni siedzieli na podłodze, dlatego ja postanowiłam usiąść na kanapie.
Wzięłam pilota i przełączałam różne kanały by znaleźć coś ciekawego. Po jakim czasie poczułam że ktoś siada obok mnie i kładzei głowę na moje ramie. Ta osoba była Hong.- Co chcesz Hong??
H: Wyspałaś się?
- Tak, a ty?
H: Też. I mam pytanie
- Dajesz
H: Kiedy no wiesz...Hong nie musiał kończyć, wiedziałam o co jej chodzi. Dlatego też od razu bez zasanowienoa odpowiedziałam.
CZYTASZ
𝕹𝖎𝖊 𝕵𝖊𝖘𝖙𝖊𝖒 𝕿𝖆𝖐𝖆 𝕵𝖆𝖐 𝕴𝖓𝖓𝖎
FanfictionO dziewczynie która w wieku 16 zmieniła miejsce zamieszkania, nie utrzymuje kontaktu z rodziną. Nie chce mi się jakoś rozpisywać więc zapraszam do przeczytania Ważne informacje -zdjęcia są pinteresta -informacje zostały zmienione na potrzebę ksi...