3-alfa çetesi ile anlaşma

334 33 34
                                    

"Önce yıkan, temizlen ve karnını doyur. Daha sonra konuşuruz."
Johnny söylediğinde Yuta üzerinden çıkardığı paçavraları yeniden giymekle meşguldü.

"Hey, istersen seni banyolara kadar götürürüm tatlı şey."
Hongjoong flörtöz bir şekilde söyledi ve güldü. Ellerinden biri hala pantolonun üzerinden sertleştiği her halinden belli olan aletine dokunmaya devam ediyordu.

Johnny Yuta'nın korkarak irkildiğini fark ettiğinde Jaehyun'a döndü.
"Omegayı kabinlere götür Jaehyun. Ve giyecek yeni bir şeyler ver."

Yuta tamamen giyindiğinde yeniden Jaehyun'un arkasına saklandı. Alfanın koluna sarıldıktan sonra konuştu.
"Önce bir şey yiyebilir miyim?"
Sesi kısık ve çekingen çıkıyordu.

"Elbette, Jaehyun sana eşlik edecektir."
Johnny omeganın rahat hissetmesini istiyordu. Böylelikle iyi bir anlaşmaya varabilirlerdi.

"Bizim canımızı tehlikeye atarak stokladıgımız erzaklardan bu küçük sevimli şeyin bedava yararlanması bana hiç mantıklı gelmiyor."
Mingyu konuşuyordu.

Jaehyun dihert alfayı umursamadı ve omeganın güzel yüzüne kısa bir an baktıktan sonra gülümsedi. Gülüşü nazikti.
"Gidelim."

Birlikte odadan çıktıklarında Jaehyun bir yönü işaret etti ve yürümeye başladılar.
"Bu taraftan."

Birlikte yürürlerken Jaehyun, "Onları o kadar iyi tanımıyorum. İki ay kadar önce tanıştık. Güçlü göründüğüm ve yalnız olduğum için Johnny beni aralarına aldı. Seni buraya getirirken başına neler gelebileceğinden tam olarak emin değildim. Tamamen kendi çıkarlarımı düşünüyordum ufaklık. Yine de Johnny'nin verdiği karara sevindim. Kötü muamele görmen beni mutlu etmezdi." dedi.

Yuta somurtarak Jaehyun'un yanında yürümeye devam etti.
Yine büyük bir kapıyı açtılar ve omega şaşkınlıkla kirpiklerini kırpıstırdı.
O kadar çok erzak vardı ki. Neredeyse hepsi konserveydi.

"Bu eski fabrikaya girdiklerinde bunların zaten burada olduğuna eminim. Yine de haftada bir erzak toplamak için dışarı çıkıyoruz."
Yuta onları anlayabiliyordu. Bu güvenli yere ve ezdaklara güvenip öylece içeride kalmak mantıklı değildi. Elbet bir fun tükenirlerdi. Zor durumlarda halihazırda ki erzaklardan kullanmak daha mantıklıydı.

"Yemekhane kısmından kaşık almamız gerekiyor. Burada bekle ve bir konserve seç."
Jaehyun söyledikten sonra dışarı çıktığında Yuta keyifle raflara bakındı.
Bir tanesini seçtiğinde Jaehyun zaten dönmüştü. Yuta'ya kaşığı uzattı ve konserveyi onun için açtı.

Omega hızlıca karnını doyururken sırtını duvara yaslamıştı. Jaehyun'un bakışlarını umursamıyordu. Günlerdir ilk kez midesine yemek giriyordu.

On dakika kadar sonra oradan ayrıldılar ve Jaehyun omegayı kabinlere götürdü.

"Gerçekten sıcak suyla duş alabilir miyim?"
Yuta heyecanla sordu.

"Evet."
Jaehyun da birkaç ay önce aynı heyecanı yaşamıştı.

Yuta kabinlerden birine girip kapıyı kapattı ve soyundu. Suyu ayarladığında başından aşağıya akmaya başlayan sıcak sıvı yüzünden derin bir inleme bıraktı. O kadar güzel bir duyguydu ki..
Olabildiğince oyalandı. Jaehyun dışarıdan kabinin kapısına vurduğunda suyu kapattı.

"Giyecek temiz giysi getirdim."
Jaehyun dışarıdan söylediğinde Yuta kapıyı biraz açıp kolunu uzattı ve Alfanın elinden kumaş parçasını aldı.

Omega, ıslak olmayı umursamadan oldukça büyük gömleği giydi. Dizlerinin üzerinde bitiyordu.
Kabinden çıktı ve Jaehyun'u gördüğünde rahatsızca kıpırdandı.
"Çok çıplak hissediyorum."

Direniş' 🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin