Dün gece yayınladığım bölümü atlamayın.💕"Doğruyu söyleyip söylemediğini nereden bileceğiz ki? Belki de bizi tuzağa çekiyor."
Mingyu söyledi ve kolları bağlı yerde oturan Mingi'nin suratına bir tekme attı.Jaehyun bile emin olamıyordu.
Mingi'yi tanırdı, onun da korkunç şeyler yaptığına şahit olmuştu. Alfa acımasız ve zorbaydı. "Mingyu doğruyu söylüyor, ona güvenmeniz için hiçbir sebep yok."Mingi sinirlenmisti. Ağzında ki kanı tükürdü ve kırmızı gözleriyle Jaehyun'a baktı.
"Sebep yok mu? Yuta'ya en iyisinden tecavüz etmeleri, çünkü daha kötülerin da yapabilirler. O alfa arkadaşınızı da öldürmeleri nasıl? İyi bir sebep sayılır mı sizi aptallar."Mingyu bu sefer de alfanın göğsüne bir tekme savurdu. "Yalnızca izin verdiğimizde konuşabilirsin Pislik."
Mingi birkaç kez öksürdü.
Ama konuşmak zorundaydı çünkü Jungkook'a bir söz vermişti. Yuta'yı korumalıydı, başına bir şey gelmesine izin vermemeliydi. Salgının çıktığı ilk zamanlar da üçü birlikteydi, daha sonra bir şekilde ayrı düşmüşlerdi.
"Bakın doğruyu söylüyorum. Yuta benim erkek kardeşimin omega eşi. Onu tanıyorum! Yuta'yı kurtarmamda bana yardım etmeniz için diğerlerine yalan söyledim ve burada kaldım. Biraz daha geç kalırsam öldüğümü düşünecekler ve yeni ganimetleriyle eğlenmeye başlayacaklar."Ardından Jaehyun'a baktı.
"Bilirsin Jaehyun, eğlence anlayışlarını. Sence Yuta bunu kaldırabilir mi?"Jaehyun kafa karışıklığı ve endişeyle elini yüzüne koydu ve derin bir nefes aldı. Ne yapacağını bilmiyordu.
Johnny hepsini dinledikten sonra Mingi'ye yaklaştı ve onun hizasına eğilip alfanın çenesini tuttu.
Mingi karşılık olarak sivri dişlerini çıkardığında Johnny güçlü alfa feromonlarıyla onu ezdi. Gözleri kırmızı bile değildi, kurt formuyla aynı renk, ateş mavisiydi.
Mingi birkaç güçsüz köpek sesi çıkardığında Johnny tutuşunu bıraktı. Mingi ise hemen lider alfaya boyun eğdi."Gözlerime bak."
Johnny emir verdiğinde Mingi hemen itaat etti. Transa girmiş gibi hissediyordu. "Eğer bize yalan söylüyorsan seni parçalara ayırırım. Öyle ki en küçük parçanı bile ziyan etmem."
Lider alfa, böyle söylemiş olsa da zaten Mingi ve çetesinden korkmuyordu, tek bilmesi gereken Yuta'nın ve Hongjoongun nerede tutulduğuydu. Oraya gittiklerinde tuzağa da düşürülseler, Johnny diğer alfaları kontrol altına alabileceğini düşünüyordu. Binalarında bıraktıkları hiçbir koku alfanın başa çıkamayacağı bir güç barındırmıyordu.Mingi karşılık olarak birkaç zavallı köpek sesi çıkardı ve yeniden boyun eğdi. Johnny ayağa kalkıp arkasına döndü ve kendi grubuna baktı.
"Onu dinleyeceğiz, bizi Yuta'ya ve Hongjoong'a götürecek."~~~~~
Hongjoong'u sıkıca tutan iki alfa merdivenlerden yukarı sürüklerken Yuta kendisini yakalamaya çalışan alfadan uzaklaşmaya çalışıyordu. Sırtı bodrum katının duvarına yaslandığında derin nefesler alarak etrafına bakındı. "Rahat bırak beni!"
Minho bodrum merdivenlerini bitirip yukarı kata tam çıkmadan önce bağırdı. "Oyalanma San, omegayla oynamayı bırak."
San güldü ve Yuta'ya yaklaştı.
Yuta yeniden kenara doğru hareketlendiğinde San hamlesini önce tahmin edip hemen arkasında belirdi. Minyon oğlanın uzamış saçlarını arkasından sıkıca kavradı ve kaçmasına engel oldu.
"Evet tatlım. İşte buraya kadar."Yuta çırpınıp adamın elinden kurtulmaya çalışırken artık bundan sıkılmış olan San, omegayı kendisine çevirip hafif bedenini omzuna attı.
Merdivenleri çıkarken onun sırtına vurduğu küçük yumrukları umursamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Direniş' 🔞
FanficYuta, tüm dünyayı kıyamete sürükleyen bir salgının ardından, Alfaların ipleri ele aldığı, adaletsiz dünya da tek başına bir omega olarak hayatta kalmak zorundadır. Üstelik omegalar.. onlar neredeyse tükenmişti. Bir omega bulmak, yemek bulmaktan bile...