37-karmaşık duygular.

90 16 11
                                    

"Yuta, uyumadığını biliyorum."
Johnny, küçük olanın odasına girdiğinde söyledi. Aslında bugün burada olma sırası Jenodaydı ama lider alfaya izin vermişti.

"Özür dilerim."
Oğlanın yatağına oturup ona arkasından sarılırken konuşmaya devam etti. "Endişeliydim, Mingi'nin ısırılıp ısırılmadığını bilmiyorduk ve ona yaklaşmak istiyordun."
İç çekip burnunu omeganın güzel kokan boynuna sürttü.
"Seni kırmak istemedim."

Yuta gözlerini açtı ama Johnny'yi görebilmek için arkasına dönmedi.
"Biliyorum."
Hala önünde ki duvara bakmaya devam ediyordu konuşurken.
"Ama sana bakmak istemiyorum. Aklıma o korkutucu yüzün geliyor."
Bitirdikten sonra somurttu.
Johnny'yi daha önce böyle birkaç defa sinirlendiğinde görmüştü ama hiçbiri kendisine karşı değildi.

"Üzgünüm." Uzanıp Yuta'nın yanağını öptü ve kollarından birini karnına denk gelecek şekilde onun bedenine sardı. "Seni seviyorum."

Yuta kıpırdandı ve yutkundu.
Bu tarz konuşmalardan hoşlanmıyordu. Genelde Jeno ve Hongjoong'un huyuydu. Hepsine değer veriyordu ama hiçbirine istedikleri gibi bir sevgi beslediğini düşünmüyordu.

~~~~~

"Yani ısırıldın ama kolunu kestin ve dönüşmedin öyle mi?"
Mingyu hayret içinde sordu.

Neredeyse herkes Mingi'nin etrafında toplanmıştı. Yeosang ve Joshua hariç.

"Evet. İşe yaramış gibi görünüyor aksi halde çoktan dönüşmüş olmam gerekiyordu."
Solgun yüzüyle Alfaya bakarken cevaplamıştı. Fazla kan kaybettiği için hasta görünüyordu. Solgun ve yorgun.

"Vay canına, böyle bir seyin işe yarayacağını hiç düşünmemiştim."
Jaehyun ekledi.
Herkes şaşkındı.

Johnny kollarını göğsünde bağlamıştı ve dikkatle alfayı dinliyordu. "Tam olarak kaç dakika sonra yaptın?"

Mingi kıpırdandı.
"Tahminen on dakika sonra fark ettim ama bitirmem de bir on dakikamı almış olmalı."
Hatırlamıyordu, kendinden geçmiş bir şekilde vahşice kolunu bedeninden ayırmaya çalışıyordu o sırada.

"Mingi, ölebilirdin, aptal!"
Yuta onu azarladı ama yine de sarılmaya devam etti.

Mingyu çatık kaşlar eşliğinde Yuta'ya ve Mingi'ye bakarken homurdandı. Fark eden tek kişi yanında ki Hongjoong'tu.
Kendisinden yaşlı Alfaya baktı ve göz devirdi.

"Yine de artık Yuta'yı doğumdan sağlam çıkarabilecek malzemelere sahibiz."
Jeno atıldı. Bencilce olduğunu biliyordu ama Mingi'yi umursamak yerine torbadaki malzemelere sevinmekle geçirmişti tüm gecesini.
Hatta adam ölseydi umrunda bile olmazdı.

Yuta başını alfanın göğsünden kaldırıp uzandı ve yanağına ıslak bir öpücük bıraktı. Geçmiş, güzel hayatından geriye kalan tek şeyi, yani Mingi'yi kaybettiğini düşünmüştü. O uyanana kadar korkunç saatler geçirmişti.

Mingi karşılık olarak sağlam kolunu kaldırdı ve omeganın bedenine doladı. Elleri yavaşça şiş karnına indi. Nazikçe okşadı.
Hemen ardından tüm oda da Mingyu'nun hırıltısı duyuldu.
Yuta başını çevirip kendisine sinirli bir şekilde baktığında odadan dışarıya çıktı.
Mingi'den nefret ediyordu. Onun yüzünden Yuta kendisine tavır almıştı, üstelik adam ölmeyi hak etmişti. Ne olmuştu yani bir elini kaybettiyse. Hiçte umursamıyordu.
O güvenilmez alfanın Yuta'dan da bebeğinden de uzak durmasını istiyordu.

"Güya Johnny'den sonra ki en yaşlı Alfa ama Jeno'dan daha çocukça davranıyor." Hongjoong dalga geçti.

"Ne? Ben ne yaptım şimdi?"
Jeno şikayet etti ve gücenmiş bir bakış attı Hongjoong'a.

Hongjoong güldü ama bir şey demedi.

"Hyung çok sinir bozucusun."

~~~~~

"O herifi çıplak ellerimle öldürebilirim."
Mingyu elinde tuttuğu konserveden bir kaşık aldıktan hemen sonra söylemişti.  Hongjoong ile yemek yiyorlardı. Jaehyun ve Johnny keşfe çıkmıştı. Jeno'da her zaman ki gibi yuta'nın yanındaydı. Yeosang ve Joshua'da dünden beri herkese mesafeliydi.

"Saçmalama Mingyu. İyileşene kadar burada kalıyor."
Hongjoong iç çekti.

"Bebeğime dokunuyordu."

"Yuta'ya dokunuyordu Mingyu. Ve sen buna karışamazsın. Üstelik nereden senin bebeğin oluyormuş?"

Mingyu genç Alfaya döndü ve hırladı.

"Hey hey! Sakin ol adamım. Sadece şaka yapıyordum."
Sonra kaşığını Mingyu'ya doğrulttu.
"Bu aralar çok sinirlisin. Döngün mü yaklaşıyor?"

Mingyu durdu ve düşündü.
Tam olarak emin değildi ama olabilirdi. "Bilmiyorum. Sadece o heriften hoşlanmıyorum."



Hongjoong

Hongjoong

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mingyu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mingyu

Mingyu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun zamandır sormuyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun zamandır sormuyordum.
Favori karakteriniz kim?

Bu arada ben de benimkini söyleyeyim. Ben hongjoong seviyorum ficte. Nie ona garez edion derseniz ben de bilmiyom🚶

Direniş' 🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin