30-mingi mi diğerleri mi?

138 17 5
                                    


Yuta yanağını Mingi'nin sert göğsünden ayırdı ve aşağıdan alfanın yakışıklı yüzüne baktı.
Her şeyin güzel olduğu zamanlar sürekli görmeye alışık olduğu o yüz.
Üzerinden çok zaman geçmişti.
"Senin yaşıyor olabileceğin aklımın  ucundan bile geçmemişti."


Mingi minyon omeganın belinde duran elinin tutuşunu sıkılaştırdı ve yukarıdan onun güzel ve eskisiyle aynı yüzüne bakarken gülümsedi.
Yıllar boyunca çok iyi korunmuştu ve yaralardan yoksundu.
"Bunu benim söylemem gerekirdi. Salata yaparken parmağını kestiğin için dakikalarca ağlayan buçukluk onca yıldır hayatta kalmayı başarabildi ha?"



Yuta kaşlarını çattı. Dünya bile değişmişti her şey farklıydı ama Mingi hala boyuyla dalga geçmeyi bırakmıyordu. "Bana öyle seslenme. O kadar da kısa değilim."

Mingi, omeganın kendisine bakmak için başını geriye attığını görebiliyordu. Elini kaldırıp onun yumuşak uzun saçlarını okşadı. "Bu şekilde boynun acıyacak. Oturalım."

Birlikte Yuta'nın yatağında oturdular.
"Kokun bana her şeyin güzel ve kolay olduğu zamanı hatırlatıyor Mingi."
Alfaya yaklaştı ve kucağına yerleşti.
Kollarını boynuna dolamış haldeyken kokusunu içine çekti.
"Keşke Jungkook hala yaşıyor olsaydı."


Mingi karşılık olarak ellerini omeganın küçük zayıf bedenine doladı.
"Yuta, biliyorsun seni buradan götürebilirim. Bu yabancı alfalarla yaşamak zorunda değilsin."
Ağabeyinin omegasının bu kadar yabancı alfayla yaşaması onu rahatsız ediyordu.


Yuta başını kaldırıp yeniden alfanın yüzüne baktı. "Burada kalmak istiyorum. Ben hepsine güveniyorum ve bu yer de çok güvenli. Sende burada kal."
Omega söyledi ve beklentiyle alfaya baktı. Diğerleri toplantı yaparken Yuta Hongjoong ile ilgileniyordu ve çoğu şeyden haberi yoktu. Mingi kendilerine kurtulmaları için yardım ettiğinden dolayı Jaehyun gibi o çetenin içinde olsa da korkunç şeyler yaptığını düşünmüyordu. Yani onun tanıdığı Mingi öyle değildi.

Mingi elini kaldırıp Yuta'nın saçlarını yüzünden geriye itti.
"Burada kalamam."


Yuta'nın kaşları çatıldı.
"Nedenmiş? Kalmanı istiyorum. Yıllar sonra seni buldum."


"Çok kötü şeyler yaptım Yuta ve burada hiç kimse beni istemiyor."

"Ama bizi sen kurtardın!"

"Çünkü sen tehlikedeydin Yuta. Hiçbiri umrumda değil ve bunu biliyorlar. Benimle gel, buradan gidelim. Söz veriyorum sana çok iyi bakacağım."


Yuta geriye çekildi ve sinirle alfaya baktı. "Ben burada kalacağım Mingi. Seninle gelemem."

"Neden?" Mingi Yuta'yı almadan buradan gitmek istemiyordu. Bu kadar alfaya asla güvenemezdi.
"Onlara neden bu kadar güveniyorsun? Alfalar kötüdür, karşılıksız hiçbir şey yapmazlar. Onlara güvenemezsin."



Yuta bakışlarını kaçırdı ve dudaklarını birbirine bastırdı. "Aslında öyle başlamıştı ama şimdi iyiyiz."


Mingi hemen omeganın yanaklarını kavrayıp kendisine bakmasını sağladı.
"Ne demek istiyorsun?"


Yuta iç çekti ve Mingi'yi itip kollarını göğsünde birleştirdi.
"Onlar beni korumayı ve yiyecek giyecek konusunda endişelenmememi teklif etti. Bende onlara yardım ettim."
Bu sefer alfanın gözlerine bakıyordu.
"Ve bu benim kararımdı, beni zorlamadılar. İsteseydim gidebilirdim."


Mingi hırladı ve başını çevirip kapıya baktı. Dışarıya çıkıp o alfalara saldırmak istiyordu. İçgüdüleri tamamen bu yöndeydi ama o pislik.. Lider alfa Mingi'nin hiçbir şey yapamayacağı kadar güçlüydü.


"Mingi, sana fikrini sormuyorum. Ben burada olmaktan memnunum ve gitmeyeceğim." Jenoyu bırakmazdı, en önemlisi Mingi'ye güvenip dışarıda yeniden yalnız kalmaktan çok korkuyordu.
"Hem bana cevap ver. O beta, sende ona ve onun gibilere kötü davrandın mı?" İnanmak istemiyordu.


"Evet Yuta. Bende ona tecavüz ettim."
Yuta'nın çenesini kavradı ve yüzünü kendisine yaklaştırdı. "Hemde defalarca, anlıyor musun? Çünkü onu umursamıyorum, bir yabancı. Sende burada ki alfalar için bir yabancısın."



Yuta'nın göğsü sinirle inip kalkıyordu ve üzüntüyle sıkışmıştı. Elini kaldırıp Mingi'ye bir tokat attı. Daha sonra ondan uzaklaşıp ayağa kalktı.


"Yuyu bana bak ben seni düşünüyorum” Yuta pencereye  doğru giderken, Mingi peşinden geldi.



“Bana öyle demen sevimli değil artık. Bu kadar şey yaptıktan sonra.”


“Yuta, iyi olmanı istiyorum."


Yuta omzunun üstünden ona baktı.
“Tamam.” Alfaya döndü.  “Yine de seninle gelmeyeceğim Mingi."

Direniş' 🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin