Ale najpierw oceńcie mój awatar na roblox
A teraz zapraszam do czytania
:۞:••:۞:••:۞:••:۞:••:۞:
𝙿𝚘𝚟: 𝚂𝚞𝚘𝚖𝚒
Gdy rysowałam sobie na tablecie w pokoju I. Na przez drzwi wszedł Felix lecz widziałam że miał całe zaróżowione policzki czyżby on się rumienił? Najwyraźniej tak zobaczyłam go i powróciłam do rysowania, a ten podszedł do mnie i popatrzył w tablet, przyjrzał się mojemu dziełu i powiedział.
-Ładnie rysujesz-powiedział.
-Dzięki-odpowiedziałam
-Suo bo muszę ci coś powiedzieć-powiedział i zaczął się cały trząść.
Lecz zobaczyłam to i lekko się zaśmiałam, nic nie poradzę że jest taki uroczy
-Na spokojnie-Powiedziałam, a on wziął głęboki oddech i zaczął mówić.
-Suo w-więc zakochałem się w tobie od kiedy cię pierwszy raz spotkaliśmy co prawda w dosyć nietypowy sposób ale też nie było źle znaczy no wiesz porwaliśmy cię więc ale pomijając ten fakt to czy ty Suomi Takahashi uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną? -Zapytał mnie Felix, a ja zaniemówiłam poczułam że chyba próbowałam zdusić to uczucie bo bałam się czy nie wyśmieje mnie ale jednak skoro on w tej chwili wyznał mi miłość to jak widać, coś do mnie czuje.
-TAKKK-krzyknęłam chyba na cały dorm, ale dupa z tym złączyliśmy nasze usta razem i nie liczyło się nic innego.
Po naszym pocałunku który trwał mniej więcej z 10 minut odkleiliśmy się od siebie.
-Przepraszam że zrobiłem to tutaj, a nie np. W jakimś pięknym miejscu tylko w pokoju I. Na-Powuedział zażenowany Felix.
-No co ty, to jest piękne miejsce, naprawdę pełno to ubrań Jeongina po prostu pięknie-Powiedziałam i od razu się zaśmieliśmy, po tej pięknej sytuacji poszliśmy do salonu w którym każdy siedział i po prostu zajmował się sobą kiedy weszli wszystkie 8 par oczu zaczęły się na nas patrzeć.
-No, no, no gołąbeczki jak tam? -Zapytał nas Jisung.
-A wiesz Han bardzo dobrze-Powiedział Felix.
-Słuchajcie mam pomysł że pójdziemy jutro na siłownie bo i tak dawno temu byliśmy, a musimy zadbać o formę-Powiedział Chris.
-Ja tam nie muszę, łapa jak bochen chleba-powiedziałam i pokazałam biceps którego nie miałam.
-Ta to pa na to-Powiedział Bin i pokazał swoje ramię, no cóż no było większe od mojego ale dupa z tym.
◆:*:◇:*:◆:*:◇:*:◆
℘ɑׁׅꭈׁׅꫀׁ̨ׅܻ݊ ᧁׁᨵׁׅׅժׁׅ݊zׁׅ֬ꪱׁׁׁׅׅׅ݊ꪀ ℘ᨵׁׅׅ́zׁׅ֬́݊ꪀꪱׁׁׁׅׅׅꫀׁׅܻ݊յׁׅ
O godzinie 20 jedliśmy kolację w postaci Sushi, po zjedzeniu poszłam się przysznicować (Jest takie słowo?) od razu umyłam zęby i poszłam do swojego pokoju, znaczy nie tylko mojego bo też Jeongina. Zaczęłam czytać jakąś pierwszą lepszą książke którą kupiła mi jakaś tam ciotka której nigdy nie znałam, a byłam jej jedyną żyjącą siostrzenicą, i nie spokojnie ona nikogo nie zabiła po prostu nie mam kuzynów, lub mam ale nie znam bo ci najbliżsi pogineli.
Moja kuzynka Sakai gdy umarła miała 18 lat i została zgwałcona przez swojego ojca, po tej sytuacji popełniła samobójstwo.
Miałam jeszcze jedną kuzynkę Mido... O kurde ona może jeszcze żyć! Nie pamiętam aby coś jej się stało, a chyba gdzieś tak 2 miesiące temu ukończyła liceum, muszę od razu do niej napisać i w tym momencie przez drzwi do pokoju wszedł Felix.
-Mysiu jest 1:52 idź już spać-Powiedział zaspany Felix.
-Tak tylko napisze do mojej kuzynki-powiedziałam.
-Dobrze, a więc ja cię tu przypilnuje czy na pewno pójdziesz spać-Powiedział Felix i położył się na moim łóżku.
-Co ty robisz? -Zapytałam.
-Będę robić to co ty też powinnaś spać -powiedział Felek podkreślając ostatnie słowo.
-Już, mogę iść spać, a ty nie idziesz do siebie? -Zapytałam
-Nie, będę spać z tobą aby być pewnym że nie piszesz z kimś po nocach-Powiedział i mnie przytulił.
☆࿐ཽ༵༆༒ 𝟒:𝟐𝟖 ༒༆࿐ཽ༵☆
𝑷𝒓𝒛𝒆𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊ł𝒂𝒎 𝒑𝒐 𝒖𝒍𝒊𝒄𝒂𝒄𝒉 𝑺𝒆𝒖𝒍𝒖, 𝒄𝒉𝒖𝒋 𝒘𝒊𝒆 𝒄𝒛𝒆𝒎𝒖 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒖 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒘𝒊𝒂ł𝒐 𝒊 𝒏𝒂𝒈𝒍𝒆 𝒈𝒅𝒚 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒔𝒛ł𝒂𝒎 𝒐𝒃𝒐𝒌 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒈𝒐𝒔́ 𝒄𝒊𝒆𝒎𝒏𝒆𝒈𝒐 𝒛𝒂𝒖ł𝒌𝒖 𝒖𝒔ł𝒚𝒔𝒛𝒂ł𝒂𝒎 𝒌𝒓𝒛𝒚𝒌, 𝒃𝒚ł 𝒐𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋 𝒌𝒐𝒃𝒊𝒆𝒄𝒚, 𝒘 𝒕𝒍𝒆 𝒃𝒚ł𝒐 𝒔ł𝒚𝒄𝒉𝒂𝒄́ 𝒑ł𝒂𝒄𝒛 𝒊 𝒃ł𝒂𝒈𝒂𝒏𝒊𝒆 𝒐𝒓𝒂𝒛 𝒌𝒓𝒛𝒚𝒌 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒈𝒐𝒔́ 𝒎𝒆̨𝒛̇𝒄𝒛𝒚𝒛𝒏𝒚 𝒃𝒚ł𝒐 𝒔ł𝒚𝒄𝒉𝒂𝒄́ 𝒄𝒐𝒔́ 𝒘 𝒓𝒐𝒅𝒛𝒂𝒋𝒖 𝒈𝒓𝒐́𝒛́𝒃 𝒑𝒐𝒅𝒆𝒔𝒛ł𝒂𝒎 𝒅𝒐 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒊 𝒑𝒐 𝒕𝒚𝒎 𝒄𝒐 𝒛𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛𝒚ł𝒂𝒎 𝒑𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒕𝒖 𝒛𝒂𝒎𝒂𝒓ł𝒂𝒎 𝒛𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛𝒚ł𝒂𝒎 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒈𝒐𝒔́ 𝒄𝒛ł𝒐𝒘𝒊𝒆𝒌𝒂, 𝒄𝒂ł𝒆𝒈𝒐 𝒘 𝒌𝒓𝒘𝒊 𝒊 𝒄𝒊𝒂ł𝒐 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒋𝒔́ 𝒄𝒛𝒂𝒓𝒏𝒐 𝒘ł𝒐𝒔𝒌𝒊 𝒅𝒛𝒊𝒆𝒘𝒄𝒛𝒚𝒏𝒚 𝒄𝒉𝒄𝒊𝒂ł𝒂𝒎 𝒈𝒐𝒏𝒊𝒄́ 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒎𝒆̨𝒔𝒛𝒄𝒛𝒚𝒛𝒏𝒆 𝒍𝒖𝒃 𝒄𝒐𝒌𝒐𝒍𝒘𝒊𝒆𝒌 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒖𝒔𝒛ł𝒐 𝒎𝒖 𝒕𝒐 𝒏𝒂 𝒔𝒖𝒄𝒉𝒐, 𝒍𝒆𝒄𝒛 𝒃𝒆𝒛𝒔𝒌𝒖𝒕𝒆𝒄𝒛𝒏𝒊𝒆 𝒈𝒅𝒚 𝒑𝒐𝒅𝒆𝒔𝒛ł𝒂𝒎 𝒅𝒐 𝒄𝒊𝒂ł𝒂 𝒌𝒐𝒃𝒊𝒆𝒕𝒚 𝒑𝒐𝒄𝒛𝒖ł𝒂𝒎 ł𝒛𝒚 𝒘 𝒐𝒄𝒛𝒂𝒄𝒉, 𝒏𝒂 𝒕𝒆𝒋 𝒛𝒊𝒆𝒎𝒊 𝒍𝒆𝒛̇𝒂ł𝒂 𝑴𝒊𝒅𝒐𝒓𝒊, 𝒎𝒐𝒋𝒂 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒚𝒎 𝒛̇𝒚𝒘𝒂 𝒌𝒖𝒛𝒚𝒏𝒌𝒂 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒂̨ 𝒛𝒏𝒂𝒎 𝒐𝒅 𝒓𝒂𝒛𝒖 𝒛𝒂𝒄𝒛𝒆̨ł𝒂𝒎 𝒑ł𝒂𝒌𝒂𝒄́ 𝒊 𝒌𝒓𝒛𝒚𝒄𝒛𝒆𝒄́ 𝒏𝒂𝒅 𝒋𝒆𝒋 𝒄𝒊𝒂ł𝒆𝒎, 𝒂 𝒘 𝒕𝒚𝒎 𝒛𝒂𝒖ł𝒌𝒖 𝒛𝒋𝒂𝒘𝒊ł𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒄𝒐𝒓𝒂𝒛 𝒘𝒊𝒆̨𝒄𝒆𝒋 𝒍𝒖𝒅𝒛𝒊.
Gdy się obudziłam nade mną stało 8 chłopaków i chyba nie muszę wam ich przedstawiać, patrzyli na mnie z troską bałam się im to powiedzieć więc po prostu przytuliłam się do klatki piersiowej Felixa, a on pokazał gestem ręki chłopakom aby wyszli I. N mimo iż nie musiał bo w końcu to był jego pokój to też to zrobił.
Gdy trochę się uspokoiłam Felix położył nas na moim łóżku i mocno przytulił.
-**✿❀ Love you ❀✿**
Agrestowa
JolantaBogucka
Rakowiecka
RusekZuzu
Od razu mówie dzisiaj będzie jeszcze 1 rozdział mam nadzieje że rozdział się podoba przepraszam za błędy.