YENİ BÖLÜM
Derin bir nefes çektim ciğerlerime. Bana ne oluyordu böyle anlayamıyorum. Bardağa su doldurdum ve içtim. Titrekçe bir nefes aldım. Bir an önce kendime gelsem fena olmazdı. Derinin "utandı" demesiyle zaten kırmızı elmadan farkım yok denecek kadar azdı.
Salona gitmem gerekiyordu. Ama nasıl gideceğim hiç bilmiyordum. Ayaklarım benden bağımsız harekete geçerek salona gidiyordu ki bir anda durdum. Boş gitmeyeyim en iyisi. Daha doğrusu kaçtığımı zannetmesinler. Kendimce bahane üretiyordum. Kendimce kendimi böyle teselli ediyordum. Hızlıca meyvelere göz attım ve birkaç çeşit alarak dilimlere ayırdım ve tabaklara koydum güzel bir şekilde. Aslında sadece derine hazırlayacaktım ama neyse zaten doğradım.
Tabaklarımı elime alarak salona doğru yavaş adımlar ile ilerledim. Görüş alanıma girdiklerinde Televizyon izlediklerini gördüm. Biraz olsun içim rahatladı. Yavaşça ilerledim onlara. Keremin tabağını sehpaya koydum ve derinin yanına oturdum. Derin bana bakarak sırıttı tam bir şey söyleyecekken ağzına meyve koydum aslında tıktım desem daha iyi olur. Kesin beni utandıracak bir şey söyleyecekti. Ağzını yuttu ve
"aa zeyyep apla oymadı ama beyn seni utandıyacak bi şey söyemicektiym ki." Dedi kıs kıs güldü ve " sadece sen niye kendine tabayk hazıylamadın diye soycakytım."
Bu cadı kime çekti bilmiyorum ama çok bilmiş aynı zamanda da çok tatlı. " canım istemedi ondan dolayı hayatım" dedim.
"keyemciym" dedi uzatarak derin.
Kerem ağzında meyveyle "öföndöm" dedi.
"ama keyem yaa ağzın doyu niye konuşuyon" dedi derin ve dudak büzdü.
Kerem ağzındakileri yutarak " efendim prensesim." Dedi.
"beyn fiym izlemeyk istiyom"
Kerem yüzünü buruşturarak "çizgi film mi?" diye sordu.
"hayıy çocuyk muyum beyn" dedi ve saçlarını savurdu. Ama bu cadı niye bu kadar tatlı yaa.
"hım peki hanım efendi ne izlemek istersiniz?" diye sordu kerem.
"koyku fiymi"
"korku?" kerem ve ben aynı anda demiştik bunu. Göz göz geldik. Hemen gözlerimi derine doğru diktim. İkimizde şaşırmıştık.
"derincim en iyisi biz başka film izleyelim" dedim.
Derin bana dönerek "koyktun mu?" dedi sırıtarak.
"kim ben mi? Ne münasebet." Tabiî ki de korkardım o ayrı mesele yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLIM
RandomKorkak bir okadar da cesaretli bir kız. Birde korkusuz bir erkek. Ve tabikide bir zeyker hikayesi. Bazen duygulanacağınız bazende kahkahaya boğulacağınız bir tarzda.