Son gülen iyi güler derler ya şimdi bu lafı niye dediklerini çok iyi anlıyorum. Kendi kazdığım kuyuya nasılda düşmüştüm. Ben ona istediğimi zorla olsa da yaptırdım ama nasılda düşünemedim onunda aynı yöntemi kullanacağını. Derin ile onları lavaboya yollarken pis pis sırıtmıştım şimdi tam karşımda aynı şekilde ban sırıtıyor. Allah'ım ben bu adamın zekasıyla ne yapacağım? Delirtir insanı ya.
Derin derin nefes aldım ve mutfağa doğru yürüdüm. İlk önce derinin sütünü hazırladım biraz ılıklanması için kenara koydum bu arada da kahveyi yapmaya koyuldum. Bir kaşık kahve koydum cezveye sonra aklıma dank edilmesiyle neden tek ona ediyorum ki kahve? ben kendime de edeceğim. Cezveye hemen bir kaşık daha ekledim ve suyu koydum. Bir zaman sonra kahve işini de hallettikten sonra masanın üzerine hızlıca koyduğum fincanlara köpüğüyle birlikte kahveyi döktüm. Tepsiye derinin sütünü de koydum ve salona doğru yavaşça ilerledim.
Elimdeki tepsiyi sehpaya koydum ve derinin sütünü elime alarak ona uzattım. Daha sonra elime kahve aldığımda kereme baktım sırıtarak bakıyordu bana. Elini uzattığında ters bir bakış attım ve sırıttım. Elimdeki kahveyle birlikte koltuğa oturdum. Sana kahve yaptığım yetmiyor birde eline vereceğim öylemi? Öyleyse sen daha çok beklersin kerem.
Kerem kahveyi eline alarak kinayeli bir şekilde "pekte kibarız" dedi.
Hah! Sanki anlamadım bana söylediğini.
Hem kahvemden içiyordum hem de kereme pis pis bakışlar atıyordum. Onunda benden kalır yanı yok hani.
"zeyyep apla" diye bir ses duydum. Derine aitti bu ses ve hemen ona döndüm.
"efendim meleğim?" dedim.
"beyn çoyk sıkıydım yaa" diyerek dudaklarını büzdü. Şebeğim ya nasılda tatlı olmayı başarıyorsun bir türlü anlamıyorum.
"canım benim o halde ne yapmak istersin?" dedim.
"sizin soyhbetinizede doyum oymuyay ya çoyk konuştunuz!" dedi kinayeli bir şekilde ve devam etti konuşmasına.
" beyn çoyk sıkıydım ama" dedi ve kereme döndü " keyemm" dedi azarlarcasına.
"efendim?" dedi. Bildiğin öküz hem de ne öküz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLIM
RandomKorkak bir okadar da cesaretli bir kız. Birde korkusuz bir erkek. Ve tabikide bir zeyker hikayesi. Bazen duygulanacağınız bazende kahkahaya boğulacağınız bir tarzda.