2. Bölüm. Part 2

2.5K 103 2
                                    


 

     YENİ BÖLÜM~


Bende şans olsa şaşardım. Ne yapacağım ben şimdi. Yine başladı kötü kötü bakmaya. Bu niye iki de bir karşıma çıkıyor anlamadım. Sinir oldum resmen.


"Sen benimi takip ediyorsun?" Kim ben mi? ben hem de ben. Ben olan ben.


"Kim ben mi?"  Yüzsüze bak ya sen kimsinde ben seni takip edeceğim.Hemde ben ya. Şuna bak ya suratsız. Sen bakıyorsan kötü kötü bende bakarım. Kötü bakışlarımı ortaya çıkararak bakmaya başladım.


" Sen kimsinde seni takip edecegim"Haklıydım. Sürekli karşıma çıkan oydu. Bak yine konuşmuyor.


" Ben kerem SAYER"  


Şuna bak ya.


Sinirle " ne yapayım kerem SAYER isen Allah Allah sinir ya" 


Adam beni boğacak resmen ya. Ahada kalktı ayağa kaç zeynep kaç. Gelme. Gelmesene be. Ya gelme diyorum bak geliyor ya. İyice yaklaşıyor bana. Surat ifadesinden de bir şey anlamıyorum ama çok sert bakıyor. Bakma yaa.


"ahh" diye inledim. Off sırtım gitti ya. Kapana kapandım iyice şuna bak nasılda bakıyor. En sonunda gözlerini çıkarıcam senin o olacak.


" kimin gözlerini çıkartıyorsun bakalım" dedi yarım ağız gülerek.


Şimdi ben onu dışımdan mı dedim. Zeynep sen iyice batıyorsun.


" Uzaklaşırmısın?" Adamda tık yok. gitsene yaa şuna bak. Sen uzaklaşmassan ben giderim salak. Tam harekete geçtim kaçıyordum ki


"ah" diye inledim. Allah seni bildiği gibi yapsın hemi. Sırtım gitti salak. Tam kaçacaktım ki beni duvara attı resmen." sen ne yapıyorsun ya?" dedim. Salağa bak ya ama of bu beni öldürecek haa şuna bak nasıl da bakıyor. Bakma zeynep bakma gözlerine . Gözlerinden aşağıya bakmaya başladım. Burnuna baktım ondan sonra dudaklarına geldim bir erkeğe göre narin ve çok güzel dudakları vardı. Benimkilerden güzeldi. Yok be o kadar da güzel değil.


" şimdi de beni öpmek istiyorsun öyle mi? ilk önce takip ediyorsun sonra dudaklarıma bakıp beni öpmek istiyorsun. İlginçmiş" dedi. Oha egoya bak. Salak ya sen kimsin de ben seni öpmek isteyeceğim.


" Sen iyice saçmalamaya başladın çık önümden" bu sefer bağırarak söylemiştim. Ne var haklıyım bir kere bu güne kadar kimseyle sevgili olmadım hatta yakın bile olmadım. O kimdi ki bana böyle şeyler söylüyordu.


" Sen de diğer s*rtükler gibi takıldın peşime anlamıştım zaten." Haddini fena aşmıştı. Sen kimsin ya.


Çok sıkı bir şekilde tokat attım ona hak etmişti.


Gözlerim dolmuştu o kelimeyi hak etmiyordum. " se sen bana nasıl söylersin onu" diyerek tısladım ve onu ittirdim.


Bana kimse diyemezdi o kelimeleri hiç kimse. Sinirliydim şu an. Çok sinirliydim. Odasını dağıtmaya başladım. Önüme gelen ne varsa her seyi yere atıyordum. Kırılgan şeyler zaten kırılıyordu. Açıkçası hiç biri umrumda değildi.


"Sen ne yapıyorsun?" Diye tısladı.


"umrumda değil"   "bana onu söyleyemezsin" dedim sinirli bir şekilde.


bağırarak "Kendine gel" 


bende bağırarak"gelmiyorum" 


"Kes sesini" 


Ağlamaklı bir şekilde "asıl sen kes sesini" 


Son kez bağırıp hakaret ettim ve hızlıca kapıyı açıp çarparak odadan çıktım.


Asansör düğmesine bastım. Gelmesine çok vardı. Bu sinirle bir de onu bekleyemezdim.


Şirketin çıkIşını bulduğumda anında çıktım dışarıya. Hızlı adımlarla yürümeye başladım ve buradan acilen uzaklaşmam lazımdı.


Yarım saattir yürüyordum. Ruh halim nedeniyle de ayaklarım artık taşımıyordu beni. Kaldırıma oturdum şansıma kimsede yoktu. Artık ağlayabilirdim.


" Allah'ım ben bunu hak edecek ne yaptım ki? "


"Gerizekalı mal öküz odun suratsız hayvan sen kimsin ya sen kimsin bana onu nasıl dersin? Nasıl yaa nasıl? Mahvedeceğim seni angut beyinli." Hıçkırarak ağlıyordum. Çok sinirliydim.



Bİr süre sonra biraz olsun sakinleşmiştim. Ayağa kalktım ve nerede olduğuma baktım. Allah'tan eve yakındım. Eve doğru yürümeye başladım. Sinirim geçmemişti halen daha. Kolay kolay sinirlenmezdim ama damarıma bastılar mı durduramıyordum kendimi. Oh odasını da iyi ettim öyle. Dua etsinki onları kafasında kırmadım. Keşke ona doğru fırlatsaydım. 


Eve ne ara geldim hatırlamıyordum. Kapıya yaklaştım açacaktım ki Allah beni bildiği gibi yapsın. Of ya nasıl of nasıl unuturum ben ya. 


Gerizekalı öküz akıl mı bıraktı bende. Çantamı orada unuttum. Şimdi nasıl gidip alacağım çantamı oradan ya.


Olduğum yere çöktüm ve düşünmeye başladım. Şimdi ne yapacağım ben ya...


~BÖLÜM SONU~


İnşAllah beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum.

ATARLIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin