01. SEANS 1

903 71 20
                                    


Iyla büyük ahşap kapıyı çaldı ve evin içinde yankılanan sesi dinledi. Etrafına baktığında bir sürü başka evle karşılaştı ama içlerinde kimse yoktu, tam ortasında bakımlı tek bir evin bulunduğu hayalet bir kasabaydı burası.

Kapı açıldı ve Iyla James Potter'ın gözleriyle karşılaştı. Potter ailesiyle ilgili hikâyeler duymuştu. Karanlık Lord'u nasıl yendiklerini. Boşanmalarını. Oğullarının her şeyin ürünü olması. Hepsi çok fazlaydı ve nedense onu çağırmışlardı. On dokuz yaşında genç bir kız, üç yaşındaki oğullarının travmayla başa çıkmasına yardımcı olmak için terapist olarak işe alınmıştı.

"Sen Iyla Delaney olmalısın." James elini uzattı ve Iyla elini James'inkiyle birleştirdi.

Iyla, her yöne doğru uzanan koyu siyah kıvırcık saçlı adama karşı fiziksel bir çekim hissetmekten kendini alamıyordu. Gözlerinin altındaki yorgun torbalarla donuklaşmış gibi görünen parlak mavi gözleri. Kaslı kollarını gösteren bir tişört giymişti. Ama hemen yutkundu ve düşüncelerini bir kenara bırakmaya çalışarak adamın peşinden eve girdi.

"Sorduğum için üzgünüm ama işin nasıl yürüdüğünü gerçekten bilmiyoruz." Lily konuşuyor.

"Harry'yle biraz oturup konuşacağım ve bir karara varacağım. O benim yanımda rahat edene kadar ilk bir saat kalmakta özgürsünüz. Bu tamamen sizi neyin rahatlattığı ve Harry'ye yardım etmeye çalışırken onu neyin güvende hissettirdiğiyle ilgili ama izin verirseniz onunla en fazla otuz dakika yalnız konuşmam gerekecek. Ama başlamadan önce bir sorum var."

"Sor bakalım." Lily belgelerle ilgili olduğunu düşünerek kaşlarını hafifçe çattı.

"Birlikte çalıştığım çocuklarla kendi hikayelerimi anlatmayı seviyorum, böylece ben de savunmasız olduğumda bana güvenmelerini sağlıyorum. Bunun sizin için sorun olup olmadığından ya da beni tamamen bunun dışında tutup sadece Harry hakkında konuşmak isteyip istemediğinizden emin olmak istedim." Iyla sordu.

"İyi ama onu korkutacak bir şey olmayacak." James oturdu.

"Elbette. Şimdi başlıyoruz."

Iyla yürüdü ve başlamaya hazırlanan Harry'nin yanına oturdu.

"Merhaba Harry, ben Iyra"

"Merhaba, Iwa." Harry gözlüklerinin ardından büyüyen iri yeşil gözleriyle bakıyor.

"Korkunç rüyalar gördüğünü duydum." Harry başını salladı. "Bana onlar hakkında bir şey söylemek ister misin?" Bu kez Harry kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Peki, sorun değil. Onun yerine benimkini dinlemek ister misin?" Iyla sordu.

Harry yeni bir merak duygusuyla başını kaldırdı. Yüzünü ona dönmek için kafasını kaldırdı. Hikayeye hazırlanmak için bacaklarını bağdaş kurarken ona baktı.

"Herkes kabus görür Harry. Bu bir korku da olabilir, geçmişte başına gelen bir şey de. Benim için ailem, çünkü benimkiler iyi insanlar değildi, ama bu sadece benim şansım, çünkü sana çok değer veren ve seni korumak isteyen bir annen ve baban var. Ve eğer doğru tahmin ediyorsam iki de amcan var."

Harry gülümsedi. " Patiayak Amca ve Aylak Amca."

Iyla gülümseyerek karşılık verdi. "Gördün mü Harry, seni seven o kadar çok insan var ki, bu da korkman için hiçbir neden olmadığı anlamına geliyor. Bana biraz rüyalarından bahsetmek ister misin?"

Iyla göz ucuyla James'in kendisine ve Harry'ye baktığını görebiliyordu. Yüzünde bir gülümseme vardı, belki de Harry'nin konuşacağını umuyordu. Yoksa kendisine mi bakıyordu?

"Korkunç adam. Bir asası var ve yeşil bir şey fırlatıyor. Önce annemle babamı, sonra da beni yeşil bir lanetle vuruyor, ama ben ölmüyorum, sadece onlar ölüyor." Harry yukarı baktı.

"Bunu bana söylediğin için teşekkür ederim Harry. Seni korkutan başka bir şey var mı?"

Harry cevap vermesini bekliyormuş gibi Lily'ye bakar.

"Bildiğim kadarıyla hayır." diye cevap verdi Lily.

"Tamam o zaman. Harry ile beraber dışarı çıksak sorun olur mu?"

James onay için Lily'ye baktı. "Tabii ki."

Iyla ve Harry dışarıda uzun süre konuşup oynadılar, Iyla Harry'yi tanımaya, Harry de Iyla'ya güvenmeye devam etti. Harry kesinlikle Iyla'ya çoktan bağlanmıştı.

İçeri girdiklerinde Harry yine oyuncaklarıyla oynamak için koştu.

"Harry'nin hiç arkadaşı var mı?" Iyla sordu.

"Hayır, evden pek çıkmıyoruz." Lily yere baktı.

" Anladım. Bir sonraki seansımızı Diagon Yolu'nda yapmaya ne dersin? Dondurmacıda, Perşembe günü saat birde orada buluşalım ve bir program yapalım." Iyla gülümsedi.

"Sence daha fazla seansa ihtiyacı var mı?" James sordu.

"Bu tamamen size kalmış ama rüyalarından bahsetme şekline bakılırsa, sanırım benimle ya da başka bir terapistle biraz zamana ihtiyacı olacak. Rüyalarının gerçekleşmiş olması gerektiğine ya da gerçekleşeceğine inanıyor gibi görünüyor ve bunların aslında rüya olduğunu fark etmesi gerekiyor. Bu yaşta bunu tek başına yapabileceğini sanmıyorum."

"Tamam. Perşembe saat 1'de."

Iyla başını salladı ve arkasına bakmadan kapıdan çıktı. Ancak evden çıkıp uzaklaşırken bir kişi ona bakıyordu.

James genç kızı gözlemlemekten kendini alamadı. Koyu sarı saçları, okyanusa benzeyen yeşil-mavi gözleri ve bronzlaşmış bir teni vardı. Daha genç ve kısaydı, bu da başının James'in omzuna kadar gelmesine neden oluyordu. Ama elinde değildi. Saldırıdan beri gördüğü ilk kızdı. En azından kendisine söylediği buydu.


Herkese merhabalar ilk bölümümüz vatana millete hayırlı uğurlu olsun 

Bölümü nasıl buldunuz?



Panic and Peace // James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin