Iyla kapıdan içeri girdi. Öğleden sonra saat birdi ve dördü de yolculuktan ve tüm evrak işlerinden sonra oldukça yorgundu. Iyla içeri girdiğinde gülümseyen yüzleri gördü. Tanıdığı herkes orada onların gelmesini bekliyor gibi görünüyordu.
Ve bunu ilk duyuran Harry oldu. "ANNE!" Harry bir grup kızıl saçlıyla oynamayı bırakıp ona doğru koştu. Iyla onu hemen kucağına aldı ve kendine doğru çekti. James ikisine ve kızın gerçekten orada ve karşısında olmasına gülümsedi.
"Nasılsın Harry?" Iyla kanepeye doğru yürüdü ve Harry ona bakacak şekilde oturdu.
"Yine bir kâbus gördüm ve babam beni yakalamak için yatağımı ortadan kaldırdı. Sonra da çok ağladı. Sonra herkes burada kaldı. Sen nereye gittin? Yolculuğa mı? Bence bir dahaki sefere bizi de yanında götürmelisin, çünkü herkes seni özledi." Harry saçmaladı.
"Bir dahaki sefere seni kesinlikle götüreceğim Harry."
"Yaşasın!" Harry alkışladı. "Ayrıca taşınıyor musun, çünkü bütün eşyaların babanın evinde."
Iyla James'e emin olmayan gözlerle baktı.
"Kiran geciktiği için bütün eşyalarını dışarı atıp sattılar. Ama şunu bil ki, benim yanıma taşınmanı isteyecektim." James onun gözlerine değil ama yüzüne bakarken boynunu kaşıdı.
"Seninle yaşamayı çok isterim James. Yani teknik olarak evliyiz yani..." Iyla sırıttı ve James de sırıttı.
"Ne?" Euphemia'nın nefesi kesildi.
"Iyla'yı vatandaş yapmak için evlenmemiz gerekiyordu ama gerçek düğünümüzü yapana kadar evlenmemiş gibi davranıyoruz." James açıkladı.
"Bana saçmalık gibi geldi. Sadece pastayı al, ışıkları as, birkaç kez öpüş ve bitti." Sirius elleriyle bir sürü hareket yaptı.
"Özel günü için her şeyin mükemmel olması gerektiğini savunan adam söylüyor bunu." Remus kaşlarını kaldırdı.
"Evet, benim de buna ihtiyacım vardı."
"Benim de öyle." Iyla başını kaldırdı. "Ben hiçbir bayramı ya da doğum günümü kutlamadım. Babam borçlarını ödemek için beni Isaac'e satıp evlendirmeyi planladığı için randevulara giden bir kız hiç olmadım. Ve tüm bunlardan sonra bu, hayatımda bir kez olsun benimle ilgili olacak tek gün ve ben de bunu mükemmel hale getireceğim." Iyla, Sirius'un bakışlarına gülmemek için kendini zor tutarak küstahça konuştu.
"Tamam şekerim, bunu hak ediyorsun." Sirius ellerini teslimiyetle havaya kaldırdı.
~
Saatlerce konuşup hasret giderdikten sonra herkes evine gitti. Harry, Iyla'yı özlediği için Iyla ve James'le birlikte eve gitti ve James onu kendi odasına yerleştirdi ve onlar eşyalarını yerleştirirken kapıyı kapatıp odasına bir susturma tılsımı koydular.
Iyla tüm kutuları açmak için bir büyü kullandı ve sonra her şeyi biraz onararak kendine ait hale getirdi. James yatakta oturmuş onun her hareketini izliyordu.
Sonra James'ten çaldığı pijamalarını giydi ve saçlarını topuz yaptı. James topuzsuz halini seviyordu ama onun bu şekilde kendini savunmasız hissettiğini ve daha saygın görünmek için topuz yaptığını biliyordu.
Iyla ona doğru yürüdü ve James'in kucağına oturup kollarını boynuna dolayarak onu kendine çektiğinde James'i şaşırttı.
"Seni seviyorum." James onun başını öperken konuştu.
"Ben de seni seviyorum."
"Lütfen beni bir daha asla terk etme."
"Milyon yıl geçse de asla." James, Iyla'nın üzerine uzanmak için yerini değiştirirken Iyla ona daha sıkı sarıldı. "Sen benim biriciğimsin James. Sen benim herkese aramalarını söylediğim ama kendimin de içinde olduğumu asla kabul etmediğim sonsuza dek mutlu sonumsun. Sen benim mutlu sonumsun."
"Ve sen de benim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panic and Peace // James Potter
Fanfiction"Herkese travmayla nasıl başa çıkılacağını öğretiyor ve tüm bu tavsiyeleri veriyorsunuz ama kendinize br pay alamıyorsunuz." "Emin ol durum bundan daha karmaşık." ***************************************************** Savaş bitmiş, Voldemort gitmiş...