"Bugün ne yiyeceksin?" James yatağında arkasına yaslanıp Iyla'nın hazırlanmasını izlerken sordu.
"İşe gitmem gerekiyor, yeni bir müşteriyle görüşeceğim." Iyla gülümsedi. "Umarım bunu alırım, son müşteri benden pek hoşlanmadı."
"Kim? Onun canını yakacağım." James ciddi bir şekilde konuşarak Iyla'yı güldürdü. "İşten sonra... ya bir randevuya çıkarsak?"
"Randevularla lanetlendim."
"Belki de doğru adamla hiç çıkmamışsındır." James sırıttı.
"Tamam, beni asansörden inerken alabilirsin, saat..."
"Altıda."
"Altı o zaman." Ve Iyla, James'in kendini biraz yalnız hissetmesine neden olarak kapıdan çıktı.
James yatağına uzandı. Ona yardım edememişti ama havayı kokladı ve havada onun kokusunu buldu. Amortisörü hiçbir zaman Lily olmamıştı, öyle olduğunu sanıyordu ama değildi, her zaman Iyla'ydı ve onun için her zaman o olacaktı. James aşıktı ve bu sefer tamamen gerçekti.
~
Iyla işini bitirmişti ve stresliydi, danışanı olması gereken küçük çocuk başka bir terapiste gitmişti. Iyla'nın sadece iki danışanı vardı ve daha fazlasını almazsa onu kovacaklardı.
Ancak James'le randevusuna hazırlanırken keyfi daha yerindeydi. Hâlâ Ağustos ayındaydı, bu yüzden gözleriyle uyumlu yeşil-mavi bir yazlık elbise giymişti. James saçlarını ne kadar beğendiğini ifade ettiğinden beri ilk kez saçlarını açmış ve biraz makyaj yapmıştı.
James kapıyı çaldı ve o da çok büyük gülümsememeye ya da gülmemeye çalışarak koştu. Kapıyı açtığında James'i kot pantolon giymiş, beyaz düğmeleri iliklemiş bir gömlek ve saçlarını hafifçe düzeltmiş olarak buldu. Iyla onunla ilgili her şeyi seviyordu.
"Muhteşem görünüyorsun." James gülümsedi.
"Teşekkür ederim, çok güzel görünüyorsun... BEKLE." Iyla az önce söylediği şey yüzünden utanmış görünüyordu, elini ağzına götürdü. "Yakışıklı demek istedim."
James sadece güldü. Bu kızı seviyordu.
Onunla kollarını birleştirerek ne yapacaklarını açıkladı. Bu akşam yemeği randevularından ya da park yürüyüşlerinden biri olmayacaktı, bu James Potter için çok basitti. Pek çok sürpriz olacaktı ve James onun hayatını böyle yaşadığını biliyordu, farklı, kadere bağlı, biraz çocuksu ama hayatı dolu dolu yaşıyordu ve onunla birlikte gideceği için çok mutluydu.
"İlk durak, dünyanın en iyi büyücü yemeği. Yemek randevusu yok dediğimi biliyorum ama yemek." James sırıttı.
Yemeklerin dünyadaki en sevdiğiniz yemek olduğu ve masanızın seçtiğiniz herhangi bir zaman diliminden olabileceği bir büyücü restoranına girdiler. İhtiyaç odası gibiydi ama o küçük alanda.
James'in önünde Hogwarts'tan gelen ziyafet sofrası vardı ve Iyla biraz rahatsız bir şekilde masaya bakıyordu.
"Iyla?" James onun yanağına dokunarak sordu.
"Ne?"
"Yemeğin nerede?"
Iyla uzun bir iç çekti. "Çocukken ne bulursam yapardım ve okulda kafeteryaları yoktu ama bir kafeleri vardı ve para ödemek zorundaydınız ama hiç param olmadı, bu yüzden mikrodalgada pişirilmiş yemekler, mısır gevreği ve ara sıra dondurmayla yaşadım. Babam sadece birayı önemserdi, beni hiç önemsemezdi. Ve bu randevuyu mahvettiğimi biliyorum."
"Mahvetmiyorsun. Sadece gözlerini kapat.... kapat onları." James eliyle ona yaklaşmasını ve destek için ona tutunmasını işaret etti. "Şimdi denemek isteyeceğin mükemmel bir yemek düşün, her şeyi ve her yeri."
James ve Iyla Hogwarts salonundan Paris'teki Eyfel Kulesi'nin altına geçtiler ve Iyla aklına gelebilecek tüm yiyecekleri düşündü. Gözlerini açtı ve gülümsedi. "Randevunun bu kısmı oldukça iyi geçti."
Sonra dansa gittiler ve James Iyla'ya nasıl dans edileceğini öğretti. Bol bol kahkaha attılar.
Ve son olarak bir quidditch maçına gittiler ve Iyla buna bayıldı çünkü James'e her zaman bir quidditch maçına gitmek istediğini çünkü hiç gidemediğini söylemişti.
Sokaklarda el ele konuşarak eve doğru yürüdüler. Iyla'nın katına vardıklarında James inip onu kapısına kadar geçirdi.
"Iyla bu randevunun iki anlamı vardı. Biri sadece seninle vakit geçirmek istemem, diğeri ise sana kız arkadaşım olmanı teklif etmek istememdi." James gergin bir şekilde başının arkasını kaşıdı. "Benim kız arkadaşım olur musun?"
"Elbette." Iyla gülümsedi ve ikisi tutkulu bir öpücük paylaştı.
"Biliyorum biraz erken gibi görünebilir ama seni seviyorum Iyla, seni gerçekten seviyorum. O kadar çok seviyorum ki her zaman yanında olmak ve her saniye seni öpmek istiyorum. Her şeyi seninle ve sadece seninle yapmak istiyorum çünkü seni seviyorum."
"Ben de her şeyi seninle yapmak istiyorum çünkü ben de seni seviyorum." Iyla gülümsedi. "Beni gerçekten seven ilk kişi sensin ve bu benim için gerçekten çok garip." Iyla güldü. "Sen benim adamımsın James, hoşuna gitse de gitmese de bana bağlısın."
"Sen de bana bağlısın, buna alışsan iyi olur."
İkisi de aptal gibi gülümsediler ama sonra Iyla kapıyı kapattı ve James'in eve gitmesine izin verdi. Bir ilişkiye hemen seksle ve yatağı paylaşarak başlamamanın daha iyi olacağını biliyorlardı. Iyla'nın iyiliği için ağırdan almaları gerekiyordu ama bu sonunda birbirlerini arzulamadıkları anlamına gelmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panic and Peace // James Potter
Fanfiction"Herkese travmayla nasıl başa çıkılacağını öğretiyor ve tüm bu tavsiyeleri veriyorsunuz ama kendinize br pay alamıyorsunuz." "Emin ol durum bundan daha karmaşık." ***************************************************** Savaş bitmiş, Voldemort gitmiş...