James, Remus ve Sirius sokakta yürürken Iyla'ya dair herhangi bir işaret duymayı bekliyorlardı. Ama hiçbir şey dikkatlerini çekmedi. Bir şey olmasını bekleyerek sokakta birçok kez aşağı yukarı yürüdüler ama hiçbir şey olmamamıştı.
Altıncı kez geri döndüklerinde yaşlı bir kadın dışarı çıktı. Korkmadıkları tek kişi oydu ama yanlarına gelen tek kişi de o oldu.
"Siz üçünüz Iyla'yı mı arıyorsunuz?" Yaşlı kadın sordu.
James'in kalbi karnına düştü. "Evet."
"Güzel. Beni takip edin ama başkalarının dikkatini çekmeyin."
Üçü de sustu ve yaşlı kadını takip etti. Birkaç dakika boyunca yürüdüler, ta ki her yerde fıskiyeler, ağaçlar ve çiçekler olan kocaman bir bahçesi olan bir arka bahçeye gelene kadar. Dağınıktı ama aynı zamanda bir araya getirilmişti. Ortada da Iyla bir kitap okurken verandadaki salıncakta sallanıyordu.
"Iyla?" James mırıldandı. Onu iki haftadır görmemenin ve Harry'nin konuşmalarını dinlemenin verdiği tüm duygular bastırılıyordu ve gözyaşlarının birikip yüzünden aşağı döküldüğünü hissetti.
Iyla başını kaldırdı. Kitabı kapattı ve bir saniye bile düşünmeden yere fırlattı. Iyla koşup kollarına atladı ve onu bırakmamak için elinden geldiğince sıkı tuttu. Bunun gerçek olmadığından, onun ortadan kaybolacağından ve başka bir kâbustan çığlık atarak uyanacağından korkuyordu.
Ama çoktan uyanmıştı.
Büyükannesi uzaklaşmaya başladı. "Nana? Neler oluyor?"
"Ne yapacağını biliyorsun, sen akıllı bir kızsın. Ayağa kalk ve bir kez olsun karşı koy. Sen babasından saklanmak zorunda olan on bir yaşındaki kız değilsin. Sen güçlü, bağımsız, güzel bir kızsın ve buraya ait değilsin. Onlara aitsin. Ne yapman gerektiğini biliyorsun."
Iyla koşarak büyükannesinin yanına gitti ve ona sarıldı. Gerçekten sevdiği ve asla nefret etmediği tek aile üyesiydi. "Seni seviyorum nine. Benim favorimsin."
"Ve sen de benim." Son bir kez gülümsedi. "Biliyorum git."
Iyla başını salladı ve James'in yanına koşup elinden tutarak arka kapıdan içeri girdi. "Canlı çıkmak istiyorsak dikkatli olmalıyız."
"Ne?" Remus sordu ama başka kimse sormadı. Sözlerine devam ederek arkaya doğru yürüdü.
"İçeri girebilmenize bile şaşırdım, neyse ki Nana oradaydı."
"Ne?"
"Remus lütfen dur." Sirius sırıttı.
"Ne?"
"Plan nedir?" James sordu.
"Her ne kadar nefret etsem de adliyeye gidip evlenmek zorundayız."
"Teşekkürler."
"Öyle demek istemedim. Sadece özel olmasını istedim."
"Biliyorum ve yasal olarak evlenmiş olmamız bunu kabul etmemiz gerektiği anlamına gelmiyor. Sadece çıkıyormuşuz gibi davranacağız ve bir gün ben evlenme teklif edeceğim ve senin seçeceğin bir düğün yapacağız." James açıkladı.
"Gerçekten mi?"
"Elbette."
Dikkatle caddede yürürlerken Iyla memnuniyetle gülümsedi. Sonra birdenbire gerçekten gülmeye başladı.
"Bu kadar komik olan ne?" Sirius sordu.
"Annemden çok uzun zamandır nefret ediyorum. Yirmi iki yıl önce onun olduğu yerde olduğumu biliyorum ve artık ondan nefret etmiyorum. Sadece onu özlüyorum."
Yürürlerken Jame ona sarıldı, bunun onun için zor olduğunu biliyordu ama orada kalamazdı.
Dörtlü içeri girdi ve James ile Iyla, Iyla'nın İngiltere vatandaşı olmasıyla sonuçlanan bir sürü evrak işi yaptılar. Iyla kurtulduğu için mutluydu ve nedense kendini huzurlu hissediyordu, uzun zamandır korkuyor ve panikliyordu ama annesini affetmişti ve artık endişelenmeden evine dönecekti. Huzur içinde olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panic and Peace // James Potter
Fanfiction"Herkese travmayla nasıl başa çıkılacağını öğretiyor ve tüm bu tavsiyeleri veriyorsunuz ama kendinize br pay alamıyorsunuz." "Emin ol durum bundan daha karmaşık." ***************************************************** Savaş bitmiş, Voldemort gitmiş...