23. DÜĞÜN

120 16 0
                                    

Lily'nin düğün günüydü. Iyla, Molly, Lily ve Ginny ile birlikte bir odada hazırlanıyorlardı. Iyla Ginny ile oynamayı çok seviyordu, aslında tüm çocuklarla oynamayı seviyordu ve bir gün kendi çocuklarının olmasını istediğini biliyordu.

Lily elbisesi içinde hazırdı, saçları zarif bir şekilde örülmüştü ve makyajı mükemmel yapılmıştı. Iyla ona gülümsedi ve o da bu güzel elbisenin içinde kendine gülümsedi çünkü bu şimdiye kadar giydiği en güzel şeydi. Ginny koşarak yanına geldi ve Iyla onu kaldırdı.

"Ne düşünüyorsun Gin?"

"Gerçekten çok güzelsin."

"Teşekkür ederim. Sen de çok güzelsin." Iyla küçük kızın karnını gıdıklarken gülümsedi.

Düğün başladı ve Iyla koridorda Gideon'un tanımadığı sağdıçlarından biriyle yürüdü. James çok kıskanmıştı ve bu Iyra'yı çok mutlu etmişti. Onun yüz ifadelerini izlemek çok komikti.

Iyla, Lily'nin yüzünün aydınlanmasını izledi. Bu katıldığı ikinci düğündü ama bu seferki bakışı biliyordu. James'in ona her gün attığı bakıştı bu. Iyra'yı gördüğünde yüzü nasıl da aydınlanıyordu. Gözlerinde sadece mutluluk ve sevgi vardı. James ona her zaman kendisine bakılmasını hayal ettiği gibi bakıyordu. Iyla da ona aynı şekilde baktığından emindi.

Iyla okuduğu muggle kitaplarında ve izlediği filmlerde sonsuza dek mutlu olmayı bulmuştu. Ama bu, hayal ettiği ya da düşlediği her şeyden daha iyiydi. Çünkü James Potter bambaşka biriydi

~

Parti tüm hızıyla devam ediyordu. Remus ve Sirius içiyor ve dans ediyorlardı ama çok sarhoş değillerdi. Lily ve Gideon konuşmalardan sonra sıvıştıkları için ortalıkta görünmüyorlardı. Harry, Euphemia ve Fleamont ile eve gitmişti.

Iyla ve James dans pistinde durmuş müzik eşliğinde sallanıyorlardı, ikisi de aşırı sarhoştu ve ayakta durmak için birbirlerini kullanıyorlardı.

"Eve... gidelim mi?" Iyla sordu.

"Evet."

Sirius ve Remus'a doğru tökezlediler. "Biz gidiyoruz."

"Ne? Neden?" Sirius sordu.

"Sizi bilmem ama ben biriyle yatmaya çalışıyorum." Iyla James'in omzuna vurdu.

"Hepimiz öyle değil miyiz?" Remus cevap verdi.

Sirius ona dönüp, söylenenleri anlamamış gibi şüpheli bir bakış attı. Ama Iyla ve James gitmişlerdi ve evli çiftlerin şakalaşmalarını duyamıyorlardı.

~

Bunun bir uyarıya ihtiyacı olduğunu sanmıyorum...

Eve vardıklarında son düğüne benzer bir şey tekrar yaşandı. Kapılar ayaklarla çarpılarak kapatıldı ve kıyafetler uzun bir sıra halinde yataklarına bırakıldı. Ve bedenler dokunma ve yakınlık yoluyla keşfedildi.

~

Iyla uyandığında James'in hâlâ uyuduğunu ve kendisinin de ısınmak için ona sarılarak hemen yanında uyuduğunu gördü. Çarşafı vücuduna sararak yataktan çıktı ama giyinmek için bir çaba sarf etmeden, saçları açık, çarşafa sarılmış bir halde, süt ve şekerle doldurulmuş bir fincan kahveyle balkonda oturuyordu.

James başını kaldırıp onun saçları dökülmüş ve etrafındaki beyaz ipek çarşafla yüzüne vuran ılık güneşin altında ne kadar güzel olduğunu gördü. James gözlerini kaçıramıyordu, sadece ona bakarak o zenginliğin içinde dünyanın en şanslı adamı olduğunu biliyordu.

Kalktı, kahvesini yaptı, sade ama bol şekerli yaptı ve spor şortu belinin hemen altında asılı kaldı. Dışarı çıktı ve Iyla'yı kucağına aldı.

"Günaydın sevgilim." James sırıttı. Iyla Londra manzarasına bakarken James onun boynuna sokularak hafifçe öptü.

"Bunun gibi anlar tüm kötü zamanları telafi ediyor." Iyla James'in dokunuşuyla ürperdi.

"Şiirsel. Ama katılıyorum."

Panic and Peace // James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin