Harry'nin doğum günüydü. O gün Potter'ların ailesinin evinde kaldılar ve çok eğlendiler. Harry dört yaşındaydı ve tam cümlelerle konuşuyordu ve bu küçük yaşında çok zeki olmuştu. O kadar zekiydi ki bir şeylerin farklı olduğunu anlamıştı.
"Merhaba anne." dedi Harry Lily'ye. Lily, Harry'nin uzun zaman sonra artık ona anne demesine biraz şaşırarak baktı ama aldırmadı, anneyi daha çok seviyordu.
"Ne anne mi Harry?" Lily merakla sordu.
"Çünkü Iyla benim annem ve sen de benim annemsin." dedi Harry.
Iyla başını kaldırıp gülümseyen Lily'ye ve James'e baktı. Iyla şaşırmış görünüyordu.
"Gerçekten mi?" James yüzündeki şaşkınlıkla sordu.
"Evet ve babam ve Gideon baba." Harry tekrar belirtti.
"Peki, tamam o zaman." Lily ellerini kalçalarının üzerine koyarak Harry'ye baktı, Harry de ellerini kalçalarının üzerine koyarak onun hareketlerini taklit etti. Küstahlığı James'ten gelmişti.
"Emin misin? Yani ben..." Iyla kekeledi. "Onu anlıyorum, onlar evleniyor ama biz bir aydır çıkıyoruz, biliyorsun."
James omuz silkti. "Üzgünüm tatlım ama bana takılıp kaldın." Iyla başını salladı ama başka bir şey söylemedi, kendisine anne denmesini seviyordu.
Gün döndü ve pasta yenildi. Harry'ye bir sürü hediye verildi. Ve çocuğun yüzünde bütün gün gülümsemeler filizlendi. Dondurma yemek için dışarı çıktılar ve Iyla birkaç iş için birkaç saatliğine işe gitmesi gerektiğini ama geri döneceğini söylediğinde, Harry annesiyle gitmesi gerektiğini söyleyerek herkesin onunla birlikte işe gitmesine neden oldu. Ve herkes derken bunu kastediyordu.
~
"Selam Teresa. Bana ihtiyacın varmış." Iyla saatin sonrasında kaç olduğunu sordu.
"Mesaj masanda. Emma Chase ile ilgili bir şey."
"Teşekkür ederim."
Hep birlikte ofisine giderlerken Iyla Harry'yi kucağında tutarak masasına doğru yürüdü. Iyla Harry'yi yere bıraktı ve o da masasının arkasındaki küçük oyun alanına doğru koştu. James merakla ona baktı.
"Harry'yi birkaç kez buraya getirdim, onu izliyordum ve başka bir küçük erkek müşterim ve barbielerle oynayan biraz daha büyük bir kızlar var. Çocukların sıkıntı yaşamalarına ve daha rahat olmalarına yardımcı oluyor." Iyla açıkladı.
Odaya sihirli bir şekilde sandalyeler yerleştirildi ve Iyla mesajı duymak için düğmeye bastı.
"Merhaba Doktor Delaney, ben David Chase, Emma'nın babası. Emma bir nöbet geçiriyor ve bunu nasıl durduracağımı bilmiyorum. Cinsel saldırıya uğratan kişi şehre geri döndü ve okuluna geri dönüyor. Sanırım birine söylemesi gerekiyor ama ben söyleyemiyorum. Ve sadece yardımınıza ihtiyacım var. Lütfen en kısa zamanda beni arayın."
Iyla, James'in kıskanç bakışlarına aldırmadan hemen geri aradı.
"Merhaba David, ben Iyla, Emma nasıl?" Iyla sordu.
"Daha iyi, sakinleşti ve Dumbledore'a söylemek istediğine karar verdi ama seni de orada istiyor."
"Seninle Hogwarts'ta buluşuruz." Iyla telefona sarıldı. "Ne dersin Harry, gelecekteki okulunu görmek ister misin?"
Harry Iyla'yla birlikte alkışladı ve tezahürat yaptı.
Grup kapıya vardığında Iyla Emma ve David'i buldu. Emma koşarak Iyla'ya yaklaştı ve ona sarıldı. "Korkuyorum."
"Biliyorum. Hayatında korktuğun pek çok zaman olacak. Ama önemli olan o korkuyla ne yaptığındır. Ve bunu yapmak bana senin gerçekten ne kadar cesur olduğunu gösteriyor. Tanıdığım en cesur küçük Hufflepuff."
"Sen korkuyor musun?" Grup yürümeye başladı ve David, Sirius'u kıskandıracak şekilde Remus'la konuşmaya başladı ama bir zamanlar bir barda birlikte çalıştıklarını yeni keşfetmişlerdi.
"Her zaman. Ama o insanlar beni cesur yapıyor."
Iyla ve Emma Dumbledore'un ofisine yalnız girdiler ve Dumbledore ona saldıranı hemen kovdu. Emma nefes alabildiğini hissetti. Kendini yeniden güvende hissetti.
"Bil ki Emma, bekliyoruz." Iyla gülümsedi.
"Ne için?"
"Peri masalını bulman için, kötü bitti şimdi peri masalı zamanı."
Emma gülümsedi. "Belki yaz boyunca sana yeni erkek arkadaşım hakkında her şeyi anlatabilirim, her kimse artık."
"Bunu dört gözle bekliyorum."
~
Iyla ve grubun geri kalanı akşam yemeği için dışarı çıktılar ve sonra ayrıldılar. Harry, Lily ve Gideon'la birlikte eve gitti. Sirius ve Remus eve gitti. Fleamont ve Euphemia evlerine gittiler. Iyla ise ertesi gün hükümetle yapacağı görüşme için çok korktuğu için James'in evine gitti.
Ama James'in yanında her zaman uyuyabiliyordu çünkü onun yanında güvende olduğunu biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panic and Peace // James Potter
Fanfiction"Herkese travmayla nasıl başa çıkılacağını öğretiyor ve tüm bu tavsiyeleri veriyorsunuz ama kendinize br pay alamıyorsunuz." "Emin ol durum bundan daha karmaşık." ***************************************************** Savaş bitmiş, Voldemort gitmiş...