DİKKAT: UYGUNSUZ İÇERİK; tecavüz, uyuşturucu kullanımı, alkol, intihardan ve istismar içerebilir.Iyla eve girdiğinde babasını kanepede uyurken ve etrafta boş bira şişeleri varken bulmuştu. Odasına varana kadar nefes almadan parmak uçlarında ilerledi.
Birkaç dakika sonra kapının açılıp kapandığını ve seslerin evin içinde çınladığını duydu. Bu adamları tanıyordu. Babasının uyuşturucu sattığı ve satın aldığı kişilerdi bunlar. Cadı ve yetişkin bir kadın olmasından utanarak bir köşeye saklandı ama yine de tüm hayatını ve itibarını elinden alan bu adamlardan korkuyordu.
Evin içinde silah sesleri duyuldu ve kadın sıçrayarak merdivenlerden aşağı koştu. İki adam ona baktı. "Eğer yaşıyorsa, ona bize borcu olduğunu söyle." Adamlardan biri silahını ona doğru doğrulturken konuştu.
Koşarak aşağı indiğinde babasının midesine isabet ettiğini ve nefes nefese kaldığını gördü. Bir yanı onu her zaman ölüme terk ettiği gibi orada ölmesine izin vermek istiyordu ama diğer yanı hala babasını soğuktan içeri sürükleyen ve nefes aldığından emin olan dokuz yaşındaki kız çocuğuydu.
Babası bir muggle olduğu için hastaneyi aradı ve acilen hastaneye kaldırıldı. Iyla babasının borçları ve hastane faturaları için ondan uzaklaşabilmek amacıyla biriktirdiği parayı kullanmak ve parçaları toplamak zorunda kaldı. Hiç bitmeyen bir döngü onu hep o evde kilitli bırakıyor, kırık dökük kızı geride bırakmasına asla izin vermiyordu.
~
Iyla ilaç şirketinin sahibine gitti, ya da adına ne derseniz deyin, umurunda değildi. Bunu her yapmak zorunda kaldığında elleri titriyordu. Babası hiçbir zaman kendi borçlarını ödememişti ve Iyla onu güvende tutmak için çok şey yapmıştı.
"Prenses." Patron Isaac ayağa kalktı ve oraya doğru yürüdü.
Iyla çek defterini çıkararak onu görmezden geldi. "Sana ne kadar borcu var?"
"Yarım milyon." Iyla'nın ağzı açık kaldı.
"O kadar param yok."
"Babamın hatalarını onun yerine düzeltmeyi bırakırsan benim için büyük bir varlık olursun."
"Hayır, teşekkür ederim.",
"Bir anlaşmaya ne dersin?"
"Duruma göre değişir."
"Bana her şeyini ver, paranı ve vücudunu."
Iyla bunu bir daha yapma düşüncesiyle sapsarı kesildi. On üç, on beş ve on altı yaşındaki benliğini parçalamıştı, yine parçalayacaktı.
Arkasından siyah bir araba yanaştı ve Iyla arkasına bakmayı reddetti, kim olduklarını bildiği için göz göze gelmişti. Harry'nin ailesi.
"Bedenim artık satılık değil."
Isaac onun kalçalarını tutarak yaklaştı. Kız yüzünü ondan uzaklaştırarak kendisine bakan üç erkeğe ve bir kadına baktı. Harry evde, büyükanne ve büyükbabası Euphemia ve Fleamont'la birlikteydi.
"Prenses dedim."
Iyla onu itti ve çek defterine miktarı karaladı. "Sadece al." Iyla arkasını dönerken Isaac onu geri çekti ve öptü. Iyla tiksintiyle dudaklarını bükerek onu itti.
"Bir sonraki sefere."
Iyla oradan koşarak uzaklaştı ve doğruca Potter'ların arabasına gitti. O adamın bakışlarıyla eve yürümesini hiç istemedikleri için onun gelmesine sevinmişlerdi.
"Iyla neler oluyor?" Lily sordu.
"Hiç. Hiçbir şey."
~
Onu isteksizce evine geri bıraktılar. Iyra bu insanların onu neden önemsediğini bilmiyordu. Neden onun güvende olmasını istediklerini. Tek yaptığı oğullarına ya da yeğenlerine yardım etmekti. Neden onu önemsiyorlardı ki?
Iyla içeri girip oturdu ve sonunda her şeyin dışarı çıkmasına izin verdi. Gözyaşları, çığlıklar, kayıplar.
Iyla her zaman köşeye atılmış bir kızdı ve insanların ona çöpmüş gibi davranmasına izin verirdi. Babası tacizciydi ve onun kendisini incitmesine izin verdi. Hiçbir zaman arkadaşı ya da erkek arkadaşı olmadı çünkü babası onu her zaman Isaac'e ya da uyuşturucu evindeki diğer adamlara satıyordu. O sadece babasının gelir kaynağı olmuştu ve kimse onunla ilgilenmiyordu.
Iyla'nın öz annesi bile onu istemiyordu. Iyla yedi yaşındayken kendini öldürmüştü ve Iyla onu mutfakta ölü bulmuştu. Annesi babası yüzünden depresyondaydı ve mutluluğu hiçbir şeyde bulamıyordu, hatta Iyla'da bile.
Iyla'nın hayatındaki tek iyi şey sihirdi. Londra'da kendi türü için gündüzleri devam eden küçük bir okula gidiyordu. Hogwarts'a kabul edildi ama babası o kadar uzun süre ayrılmasına asla izin vermedi. Büyüdükçe St. Mongos'ta sihir terapistliği bölümüne kabul edildi ve hemen kabul edildi.
Bu onun çıkış biletiydi ama planı başarısız olmuştu ve hepsi onun suçuydu.
Iyra'nın babası iyileşebilecek mi ?
Hikayenin konusu nasıl gidiyor ?
Bölümü oyalamayı unutmayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panic and Peace // James Potter
Fanfiction"Herkese travmayla nasıl başa çıkılacağını öğretiyor ve tüm bu tavsiyeleri veriyorsunuz ama kendinize br pay alamıyorsunuz." "Emin ol durum bundan daha karmaşık." ***************************************************** Savaş bitmiş, Voldemort gitmiş...