Iyla'nın hayatı James Potter'la tanışana kadar hiç mükemmel olmamıştı. Yirmi yıl boyunca panik halindeydi ve sonra James'in her zaman yanında olacağını bildiğinde huzur buldu. Yıllar boyunca asla çalışma zorunluluğu hissetmedi , içten içe asla çalışmak istemediğini biliyordu çünkü önceden her zaman bir şekilde çalışmak zorundaydı. Ve onun için gerçekten önemli olan şeylere odaklanabileceğini biliyordu.James sihirli oyunlar ve spor departmanındaki işini bırakmaya ve her zaman istediği gibi bir quidditch oyuncusu olmaya karar verdi. James bunu daha fazla yapamayacağını anlayana kadar yaptı ve Iyla her zaman onu desteklemek için oradaydı.
Ve yıllar içinde üç kız çocukları oldu. Opal adında ilk kızları olduğunda Harry altı yaşındaydı. İki yıl sonra Josie ve iki yıl sonra da en küçük kızları Kara dünyaya geldi.
Bu aile diğerleri gibi değildi ama hiç düşünmedikleri bir normale ulaştılar.
~
Harry yine de her yıl başını belaya sokuyordu ama pek çok farklı kişi tarafından yakalandığı için biraz farklıydı. Her zaman en iyi şakaları yapmayı ve Minerva'nın erken emekliliğe ayrılmak istemesine neden olacak kadar çok belaya bulaşmayı biliyordu.
Harry üçüncü sınıfta biseksüel olduğunu açıkladı. Hogwarts boyunca pek çok kız ve erkekle çıktı ama bir çocuk sürekli aklına geliyordu. Draco Malfoy.
Ve öncekinin aksine, Harry'nin terk edilme sorunu yoktu, asla yalnız değildi. Çünkü Harry'ye sorsanız, 'bu ailede çok fazla insan var. Yani dört ebeveynim var!' Derdi ama içten içe hepsi için her zaman minnettardı. Ve özellikle dört kardeşine.
~
Lily'nin başka çocuğu yoktu, sadece Sage ve Harry vardı. Ve ikisini de tüm kalbiyle seviyordu. Ayrıca sihir bakanlığı için çalışmaya devam etti ve bakan olmak için uğraştı. Lily dünyada büyük bir fark yarattı ve onu daha iyiye doğru değiştirdi.
Gideon ise onun yanında duran hayatının aşkıydı. Ve çok dışa dönük kişiliğiyle tüm grup için iyi bir arkadaş oldu.
~
Remus ve Sirius'un pek çok sorunu vardı ama birbirlerine sahip oldukları sürece hepsinin üstesinden gelebilirlerdi. Remus kurt adam sorunuyla kimsenin ona karşı nefreti olmadan biraz daha iyi başa çıkabiliyordu. Sirius da Remus'un ona her zaman yeterli olduğuna dair güvence vermesine sahipti.
Sonunda iki çocukları oldu. Büyü kullanarak ikisinin de DNA'sını aldılar ve birlikte çocuk sahibi oldular ama o bebekleri taşıyamadılar. Onları doğuran Iyla'ydı ve ikiz oldular.
Leo Sirius Lupin-Black vardı, adını bir yıldızdan ve Sirius'tan alıyordu. Kızlarına da Remus için Luna Moon Lupin-Black adını vermişlerdi.
~
UYARI: İntihar
Ve mutlulukla dolu yıllar boyunca, her zaman kötü zamanlar oldu. Çünkü zamanla Iyla depresyonuyla daha fazla mücadele edemez hale geldi. Etrafındaki insanları seviyordu ama geçmişi onu yakalamıştı ve artık onunla savaşamıyordu.
Elli dokuz yaşındayken tıpkı annesinin yaptığı gibi kendini öldürdü ama hayatının ilerleyen dönemlerinde. Yaşadığı içsel mücadeleyi kimse bilmiyordu ama bunu neden yaptığını hemen anladılar.
Iyla'nın zor bir hayatı vardı, onu içten içe yok edecek bir hayat. Ama James Potter kaçınılmaz olanı durdurdu. Yıllarca zihninin onu ele geçirmesini engelledi. Ancak, sonsuza dek mutlu olması bile Iyra'yı durduramadı.
James onu bulmuş ve yıkılmıştı. Bunun olacağını gördüğünü itiraf etmekten nefret ediyordu ama buna asla inanmak istemiyordu. James ona kızmak ve ondan nefret etmek istiyordu ama yapamıyordu, onu suçlayamıyordu da.
Iyla hayatta olması gerekenden daha uzun süre kalmıştı çünkü James'le hiç tanışmasaydı her gün onu takip eden bir hayatın içinde sıkışıp kalacaktı.
Iyla'nın hayatı panik ve huzurla doluydu ama sonunda gerçek huzura kavuştu. Bir ailesi oldu ve her zaman olmak istediği kişi haline geldi. Ama sonunda panik onu ele geçirdi ve her zaman ihtiyaç duyduğu huzura kavuşmak zorunda kaldı.
Ve bir daha asla aşık olmayan James'i izledi. Ve dört çocuğunun hayatlarını mutluluk içinde yaşamalarını izledi. Arkadaşları da çocuklarına bakmaya ve işlerini yapmaya devam ettiler. Tek pişmanlığı kendini öldürerek herkesi incitmekti.
Hayat zordur ve panik her zaman yükselir, sadece huzurunuzu bulana kadar savaşabilmelisiniz. Ve huzurlu anlarınıza ulaşmak için panikle savaşmaya devam etmelisiniz. Iyla daha fazla mücadele edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panic and Peace // James Potter
Fanfiction"Herkese travmayla nasıl başa çıkılacağını öğretiyor ve tüm bu tavsiyeleri veriyorsunuz ama kendinize br pay alamıyorsunuz." "Emin ol durum bundan daha karmaşık." ***************************************************** Savaş bitmiş, Voldemort gitmiş...