13. HAMİLELİK

250 37 7
                                    


Cumartesi günüydü ve Iyla uyuyup daha sonra James'i görmeyi planlıyordu ama planları iyi bir şekilde mahvoldu. Lily sabahın dokuzunda odasına dalıp Iyla'yı kalkmaya zorlamıştı çünkü onu bir yere götürmesi gerekiyordu. Iyla üzerine bir kazak geçirdi ve saçlarını dağınık bir topuz yaptı.

Pijamalarıyla muggle dünyasındaki markete gidiyorlardı. Iyla'nın kafası çok karışmıştı ama arkadaşı için ve çok yorgun olduğu için kabul etti.

Markete vardıklarında Lily, Iyla ile kollarını birleştirdi. Lily'den yayılan gerginliği hissedebiliyordu.

"Tamam, cidden Lily neler oluyor?"

"Sanırım hamileyim. Şey geç kaldı ve sabahları kusuyorum. Ben ve Gideon sadece yedi aydır birlikteyiz, hamile olamam, nişanlı bile değiliz. Hamile olamam, hazır değilim."

"Lily?"

"Evet."

"Şimdiden anne mi oldun?" Iyla kafasının karıştığını belirtti.

"Biliyorum, yani tekrar söylüyorum, bunun tekrar olmasına hazır değilim. Olmak istediğim yerde değilim. Evli ve mutlu olmak istiyordum. Her şey karmakarışık ve düzensizmiş gibi hissediyorum."

"Hayat böyle bebeğim. Ama her şeyin bir sebebi vardır ve eğer hamileysen, siktir et, ben senin yanındayım. Garip olabilir şekerim ama sen benim en iyi arkadaşımsın." Iyla biraz güldü.

"Evet, eski kocamla çıkıyorsun ve benim en iyi arkadaşımsın. Birbirimizden nefret etmemiz gerekmiyor mu?"

İki kız mağazaya girdiklerinde herkes onlara bakarken kahkahalara boğuldular. Bir test seçerken hâlâ gülmeye devam ediyorlardı.

"Hangisi?" Iyla sordu.

"En pahalısı olduğu için bunu alacağım ve bu doğru olduğu anlamına geliyor, değil mi?"

"Kulağa doğru geliyor, evet."

İki kız banyoya gitti ve Lily testi yaparken Iyla da uykulu halinden uyanık ve daha düzgün bir görünüme kavuştu.

"Tamam, sadece üç dakika bekleyeceğiz." Lily dışarı çıktı ve testi baş aşağı tezgâhın üzerine koydu."

"Tamam, beklerken ne yapacağız?"

Lily, Iyla'yı korkutan bir sırıtışla geri dönene kadar lyra düşünceli düşünceli uzaklara baktı. "Demek James'le çıkıyorsunuz, öyle mi?"

"Evet?" Iyla onun nereye varmaya çalıştığını bilmiyordu.

"Ne zamandır? Nasıl başladı?"

"Bir hafta oldu ve sana söylemek istemiyorum." Iyla kızararak yere baktı.

"Partide seviştiniz, değil mi?"

"Partide değil, onun dairesinde."

"Biliyordum amına koyayım. Çay istiyorum!" Lily ciyakladı.

Iyla ona şaşkın ve iğrenmiş bir bakış attı.

"Gece hakkında değil, yani sana nasıl kız arkadaşı olmanı teklif etti?"

"Oh, beni çok havalı bir restorana götürdü ve bir quidditch maçına gittik çünkü ona hiç gidemediğimi ve hep gitmek istediğimi söyledim ve sonra beni eve götürdü ve iyi geceler öpücüğü verdik." Iyla kızarıyordu ve gözleri mutlulukla parlıyordu.

Lily onu sevdiğini biliyordu ve James de onu seviyordu. Mükemmel olduklarını ve James'le hiçbir zaman birlikte olamayacaklarını biliyordu ama onunla geçirdiği zamanı Harry'ye ve harika bir arkadaşa sahip olmaya değişmezdi.

"Başka bir şey var mı?"

"Erken gibi görünebilir ama bana beni sevdiğini söyledi, ben de ona sevdiğimi söyledim ve umarım benden nefret etmezsin."

"Etmiyorum, James'le birlikte olacak biri varsa o da sen olduğun için mutluyum ve Harry'nin diğer annesi olacağın için de mutluyum. Umarım sen ve James sonsuza dek birlikte olursunuz.

Lily aynaya bakıp kendine bakarken ve hazırlanırken Iyla gülümsedi.

Iyla onların da uzun ömürlü olmasını umduğunu söylemek istedi, her şeyin yolunda gitmesini istiyordu ama bir sırrı vardı ve bu sır her şeyi sona erdirebilirdi. James'e bir an önce söylemesi gerekiyordu yoksa bir şeyler olabilirdi.

Lily testi aldı ve ters çevirdi. "Pozitif." Lily Iyla'ya baktı ve Iyla bir tepki bekledi. "Gerçekten mutlu ve heyecanlı olmam garip mi?"

"Hiç de garip değil bebeğim, senin adına çok mutluyum."

Iyla Lily'ye sarıldı ama aklından suçluluk duygusuyla ilgili düşünceler geçiyordu. James'e ve herkese her şeyi anlatmıştı ama onlara son sırrı ve belki de en kötüsünü söylemekten çok korkuyordu ama tek hissettiği onlara söylemediği ve her şeyi anlamasına yardım etmelerine izin vermediği için duyduğu suçluluktu. Lily'ye sarılıyordu ama çok uzak hissetmesine engel olamıyordu.

Panic and Peace // James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin