Iyla, Harry'yle bir seans daha yapmak üzere yavaşça parka doğru yürüdü. James ve Lily, Harry'nin kâbuslarının şimdiden nasıl iyileştiğini ve sıklığının azaldığını anlattılar. Hepsi bunun sonsuza dek süreceğini biliyordu ama en azından her gece olmasını istemiyorlardı.Iyla parka vardı ve bulundukları banka doğru yürüdü. Çimlerin üzerine oturdu, uzandı ve bulutlara baktı.
"Harry, gelip benimle uzanmak ister misin?"
Harry ayağa kalktı ve koşarak Iyla'nın yanına uzandı.
"Ben küçükken annem bana hep ay ile güneş arasında bir fark olduğunu söylerdi. Gün içinde uyanık olduğunuzda, ışık, sıcaklık ve uyanık olduğunuz ve neler olduğunu bildiğiniz gerçeği nedeniyle kendinizi hemen güvende hissedersiniz," diye konuştu Iyla, Harry dinlerken.
Harry hiç yerinde durmazdı, sürekli koşuştururdu. Potter'lar o anın tadını çıkardılar, orada oturup onu dinlediler.
"Ama geceleri güvende hissetmek daha zor. Ama annem hep derdi ki, ay ışığının sıcaklığını bulabildiğin ya da gece seni koruyacak birini bulabildiğin sürece her zaman güvendesin," Harry sürekli gülümsemesiyle birlikte başını salladı. "Ve Harry tahmin et ne oldu?"
"Ne?"
"Beni koruyan sadece annem olabilirdi ama senin annen, baban ve iki amcan var. Çok şanslısın Harry çünkü bu dördüyle gece boyunca her zaman güvende olacak ve korunacaksın, bunu biliyorum."
Harry ona aptalca bir sırıtış attı. Iyla ayağa kalktı ve Harry de onu takip etti.
"Biliyor musun, senin için bir görevim var Harry, gidip oyun alanında bir arkadaşınla tanışabilir misin? İstediğin kadar kalabilirsin." Ve Harry gitti.
"Eğer kâbusları iyileşmeye devam ederse, bunun sadece ayda bir kez olması gerekebilir." Iyla gülümsedi.
"Tüm yardımların için teşekkür ederim Iyla, bunun anlamı çok büyük." Lily rahatladığını ifade etti.
"Artık boş vaktimiz olduğuna göre..." Remus başladı ama nasıl bitireceğini bilemedi. Sadece garip bir şekilde çikolatasını ısırdı.
"Sanırım hepinize bir açıklama borçluyum çünkü bana oldukça yardımcı oldunuz." Iyla parmaklarıyla oynayarak yere baktı. Her zaman birilerine anlatmak istemişti. Kendisi bir terapistti, bu döngüyü biliyordu ve insanlara anlatmak her zaman yardımcı olmuştu. "Babam vefat etti, bu yüzden gitmiştim. Biri evime geldi ve onu öldürdü çünkü babam uyuşturucu satıcısıydı ve borcunu ödemeyi beceremiyordu. Ve beni gördüğünüz o gece, uyuşturucu operasyonunun lideri Isaac'ti. Ben de on iki yaşımdan beri yaptığım gibi babamın borçlarını ödüyordum."
"Hepsi bu kadar değilmiş gibi geliyor." James sorguladı.
Iyla iç çekti, "Hepsini bilmek istemezsin. Ben sana gördüğün kısımları anlattım."
"Hepsi değil. Cinsel saldırıya uğradığını biliyoruz. Kimdi o, Isaac miydi?" Lily sordu.
Iyla başını kaldırdı. "Evet, tamam, evet. Bazen borcun tamamını ödeyemiyordum, bazen de babam beni yoldan geçen ilk adama para karşılığında satıyordu."
"Annen neredeydi?" Sirius sordu.
"Dördünüzün de bir sürü sorusu var."
Iyla'nın sözü Harry geri koşup nasıl sadece bir arkadaşla değil, bir sürü kırmızı kafalı çocukla tanıştığını anlatırken hiç yanıtlanmadı.
"Ve cevapları alacaksız."
"Ben yedi yaşındayken kendini öldürdü." Iyla açıkladı.
"Neden?" Remus sordu.
Iyla tekrar iç çekti. "Çünkü babam onu istismar etti, onu kullandı ve ona yaşamayı hak etmiyormuş gibi hissettirdi. Çünkü onu ayakta tutan tek şey bendim ve sonra ben de pes ettim." Iyla'nın gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı ama düşmelerine izin vermedi.
"Ağlamakta bir sakınca yok." diye açıkladı Sirius, "Benim ailem de kötü muamelede bulunuyordu ve insanın benliğinin elinden alınmasının nasıl bir şey olduğunu bilirim. Ama bilin bakalım beni kim bir araya getirdi? Bu üçü ve sana da yardım edebileceklerini biliyorum ama bizi kabul etmelisin."
"Ama kabul edersem, sonunda gitmenize ne engel olacak?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panic and Peace // James Potter
Fanfiction"Herkese travmayla nasıl başa çıkılacağını öğretiyor ve tüm bu tavsiyeleri veriyorsunuz ama kendinize br pay alamıyorsunuz." "Emin ol durum bundan daha karmaşık." ***************************************************** Savaş bitmiş, Voldemort gitmiş...