25. BARIŞ

164 17 0
                                    

Bugün Iyla ve James'in düğünü vardı. Bir yıldan birkaç ay daha az bir süre olmuştu bu kararı vereli. Potter malikânesinin arkasında kırmızı ve altın rengi temalı bir düğünle durduklarını bilen Iyla, renkleri James'in seçmesine izin vermişti.

Lily ve Molly onun arkasında duruyordu. Lily onun en iyi arkadaşıydı ve garip olması gerekse de değildi, her zaman ihtiyaç duyduğu ve istediği en iyi arkadaşıydı. Molly ile Ron ve Harry'nin oyun buluşmaları sırasında yaptıkları sohbetler sayesinde yakınlaşmışlardı.

James'in arkasında Remus ve Sirius vardı, ki Iyla bunun olacağını zaten biliyordu. Harry ise yüzünde kocaman bir gülümsemeyle yüzükleri tutarak James'in yanında duruyordu.

"Iyla bizim hikâyemiz kesinlikle eşsiz ve normal değil. Oğullarımın doktoruna aşık oldum ama gözümü ayıramadım. Etrafında duvarlar örülmesine neden olan pek çok sırrın olabilir ve bir tanesinin düşmesine izin verdiğin her anı sevdim çünkü seni daha yakından tanıma fırsatı buldum ve ne kadar güçlü olduğunu gördüm. Ben her zaman çok seven ve her şeyi hemen yapan bir adam oldum ama bu sefer bunu tam olarak yaptığımı sanmıyorum çünkü bu benim hedefimdi...." Iyla ona bir bakış attı. "Boş ver ben her şeyi yaptım, ilk buluşmamızda seni seviyorum dedim. Ama bu doğruydu ve bunu asla geri almak istemiyorum çünkü sen benim biriciğimsin."

James yeminini etti ve Iyla'nın da kendi yeminini edeceğini biliyordu.

"Çocukken mükemmel bir peri masalı hayal ederdim. Ve bu yanına bile yaklaşamaz çünkü yüz kat daha iyi. Sevebileceğime ya da kendimi güvende hissedebileceğime hiç inanmamıştım ama bu düşüncelerim yıkıldı ve hayatımda hiç bu kadar sevildiğimi ya da aşık olduğumu hissetmemiştim. Bunu yazarken seni seviyorumdan daha büyük bir şey söylemek istedim çünkü o kadar çok kullanıldıktan sonra bu kelimelerin onu tanımlayabileceğini sanmıyorum ama aklıma gelen tek şey senin benim mükemmel peri masalım olduğun ve daha fazlası. Çünkü James Potter sen benim hayatımın aşkısın ve hayatımın geri kalanını seninle geçirmek için sabırsızlanıyorum, bunun bir macera olacağını şimdiden biliyorum.

Ve öyle de oldu.

Harry'nin her zamanki gibi büyükanne ve büyükbabasıyla eve gitmesi ve diğer herkesin sarhoş olmasıyla parti tüm hızıyla devam etti. Hepsi müzik eşliğinde saatlerce dans etti ve sonra biraz başları döndüğünde oturdular. İçtiler ve konuştular, sohbetin bitmesine asla izin vermediler, her zaman sarhoş küfürleri ve kahkahalarla doluydu.

"Daha az ağır bir elbise almalıydım." Iyla başını James'inkine yasladı. "Çok büyük."

"Çıkarmana yardım edebilirim." James sarhoş haliyle sırıttı.

"Bay Potter." Iyla şakacı bir şekilde koluna vurdu.

James sadece omuz silkti. "Uçağa yetişmek istiyorsak gitsek iyi olacak."

Iyla ve James sabahki uçak yolculuklarından önce uyumak için eve gittiler. Ama hemen uyumadılar çünkü düğün heyecanlarının ölmesine izin veremezlerdi. Ayrıca, bu nihayet onların düğünüydü ve elbette bu geleneği sürdüreceklerdi.

~

Ve o sabah balayı için iki haftalığına Hawaii'ye gitmek üzere uçağa bindiler. Evlilik hayatlarına birlikte başlamak onlar için mükemmel bir yoldu.

Panic and Peace // James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin