DİKKAT: olgun konular, intihardan bahsedilmesi
Iyla, James ve Harry Iyla'nın apartmanına doğru yürüyorlardı ve dört yere bakmışlardı. Iyla dördüncü katta oturuyordu ve James beşinci katta bir daire seçmişti. Hemen gidip satın almıştı ama birkaç hafta daha taşınmayacaktı.
Iyla'nın tüm bu planlardan haberi yoktu ama ona söylemeleri de gerekmiyordu.
James ve Lily'nin büyük evlerinden taşınma konusunda anlaştıklarını ve Harry'e bakma konusunda haftaları değiştireceklerini öğrenmişti. Ama Anneler ve Babalar Günü dışında tatiller birlikteydi. Lily altı aydır birlikte oldukları erkek arkadaşı Gideon'un yanına taşınıyordu. Remus ve Sirius on sekiz Ağustos'taki düğünleri için Iyla'ya bir davetiye göndermişlerdi. Iyla hemen kabul etmişti.
~
Iyla artık Harry'yi o kadar sık görmüyordu, genelde ayda bir yanlarına gidip nasıl olduğunu soruyordu ve bir nöbet geçirdiğinde ya da kabus gördüğünde James ya da Lily hemen onu arıyordu.
Iyla onlarla ve Gideon'la da arkadaş olmuştu. Iyla, Lily ve Gideon'un hikâyesini yürek burkan bir başlangıcı olmasına rağmen çok sevmişti. Lily bir şifacıydı ve Gideon savaştan gelmişti. İkizi ölmüştü ama o kurtulmuştu, Lily onu kurtarmıştı ve hayatını kurtardığı için ona çıkma teklif etmişti. Lily kabul etmişti ve Lily'nin deyimiyle bu yıldızlarda yazılıydı.
Sirius ve Iyla travmatik çocukluk anıları üzerinden bağ kurmuşlardı ve bunu sadece kendilerinin güldüğü şakalara dönüştürmüşlerdi ve bazen Remus da kurt durumu ve babasıyla ilgili sorunları hakkında şaka yapma ihtiyacı duyarak sohbete katılıyordu.
Iyla onlara tüm hikayesini anlatmıştı... Ve dehşete düşmüşlerdi.
Iyla hiçbir zaman güvende ya da korunmuş hissetmemişti. Babası uyuşturucu bağımlısı ve kötü niyetli biriydi, ona hep zarar veriyor ve gerçek bir iş bulmak yerine onu satıyordu çünkü bu daha kolaydı. O bir piyondu. Ayrıca annesini de depresyonuyla mücadele edemeyip kendini öldürecek kadar incitiyordu. Iyla'ya on iki yaşındayken depresyon teşhisi konmuştu ve iki kez intihara teşebbüs etmişti. Ve hayatı boyunca, Isaac arka planda beliren, kendisinden her geçen gün daha fazla nefret etmesinin nedenini sürekli hatırlatan biriydi. Tüm parasını, saygınlığını ve değerini aldığı için çektiği acıların çoğunun nedeni oydu. Onu parçalara ayırmıştı ve kimse parçaları bir araya getirememişti. Iyla bu karmaşa içinde bir iş bulmuştu ve bir şekilde güçlü bir cadı olmuştu ve bu onu kurtarmıştı. Bu ve babasının ölümü.
Tüm bunları onlara neden anlattığını bilmiyordu, onları sadece beş aydır tanıyordu ama çoğunu zaten kendileri öğrenmişlerdi. Ve tüm bunları konuşmaya ihtiyacı vardı, Sirius'un ona söylediği gibi içini dökmeye ihtiyacı vardı ve onlara anlatırken kendini güvende hissediyordu, anlatabileceğini biliyordu.
Ve tüm bunlar boyunca James onun en iyi arkadaşı olmuştu. Gün içinde dışarı çıkıp bir şeyler yapıyorlardı. Ona gelip beraber film izliyorlardı. James stresli olduğunda Harry'ye yardım etmişti ve onunla ilgilenmişti. Hatta düğüne bile birlikte gitmeye karar vermişlerdi ama bunun sadece arkadaş olarak olduğunu ilave etmişlerdi.
Iyla James'e aşık olduğunu biliyordu ve onunla vakit geçirdikçe bu aşkı daha da derinleşiyordu. Bu neredeyse her gün böyleydi, bazı günler işe gitmek bile istemiyordu ki, işini seviyordu ama aşık olduğu kişiyi gördüğünde kendini küçük bir kız gibi hissediyordu ve James'in onunla konuşması onu bayıltıyordu. Kendini zavallı hissediyordu ama aynı zamanda da bu durum hoşuna gidiyordu çünkü çocukken hiç aşık olmamıştı. Babası ona her zaman Isaac'le evleneceğini söylerdi ama artık buna mecbur değildi.
Iyla özgürdü.
James de aynıydı. Iyla'yı seviyordu. Ailesine ondan bahsetmiş, hatta onlarla tanıştırmıştı ve annesiyle Iyra yakın arkadaş olmuşlardı. Annesi ondan gerçekten hoşlanıyordu ve James'e birlikte olmalarını ne kadar istediğini ve bunu desteklediğini söylemişti. Çok konuştukları için babası da onu seviyordu. Ama James onunla en çok vakit geçiren kişiydi ve buna bayılıyordu. Iyra'yı seviyordu ve bunu ona söylemek istiyordu ama korkuyordu. Yedi yıl boyunca Lily Evans'a çıkma teklif eden adam ona çıkma teklif etmekten korkuyordu. Çünkü onun için Lily'nin sevgisinden çok cevabı önemliydi.
James kararsızlığın içine düşmüştü.
İkisinin yapması gereken tek şey itiraf etmekti ve itiraf etmemek onları öldürüyordu. Ve etraflarındaki herkes bunun farkında olduğundan bu döngü onları da öldürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panic and Peace // James Potter
Fanfiction"Herkese travmayla nasıl başa çıkılacağını öğretiyor ve tüm bu tavsiyeleri veriyorsunuz ama kendinize br pay alamıyorsunuz." "Emin ol durum bundan daha karmaşık." ***************************************************** Savaş bitmiş, Voldemort gitmiş...