Brendon:
Éppen a magán gépemen ülve Moszkva irányába tartok. Nemesi családból származom. Az emberek nagyúrként ismernek és az is a rangom. Oroszország fele vettem az irányt. Volt egy üzleti utam Los Angelesbe. De Anyám magához rendelt egy kis időre. Szeretem Moszkvát. De ehhez most se időm se kedvem nem volt. Imádom Moszkva városát főleg, hogy az egesz város ismeri a nevem. Az egezs város az én kezembe van. És az egész ország ismeri a nevem. Építész- Mérnök vagyok hivatalosan. De ez csak leplezi az igazi bizniszt. Egy hírhedt Maffia vezér vagyok. Aki egy bérgyilkos is egyben. De kell valami álca. Ami el fedi a valóságot.
Apám Orosz származású anyám meg a Olaszországban látta meg a nap világot. Elég érdekes egy kombo. Én nagyapám felől Maffia rendszert örököltem. De korán el hunyt. Magához vett 11 éves koromban. Egy híres Maffia vezér. Mindenre meg tanított. Így lettem tökéletes Maffia nagyúr.
Moszkva gyönyörű hely a turisták számára. De a bűn városa. Ott éltem eddig, elég sötét és véres multal a nyomodban. Fegyverek, drogok, még bérgyilkos is vagyok. Imádom a kurva nagy birodalmam. Ezt a tiszteletet.
Rögtön le száll a gepem és a Mercim biztos ott áll amivel a Moszkvai villámba megyek.Ki szálltam a gépből és egyenesen a villában mentem. Mindenki körbe puszilgatott. Amit nem szeretek. Ez túl nyálas nekem. Miután le pakoltam úgy döntöttem. Hogy megyek meg nézem az irodámat, ahol egy darabig tartózkodni fogok. Nincs olyan messze. Be pattantam a Mercibe. S már ott se voltam. 10 perc múlva már az irodám parkolojaban voltam. Fel mentem és le ültem az asztalom mögé. A kedvenc irodám fekete falakkal és sötétbarna egyedi faragású tölgyfa bútorokkal.
De ekkor a telefonom meg csörrent. Gyanakvó pillantásokat vetettem a készülékre. Majd fel vettem és határozott hangon bele szóltam.
-Igen tessék! Itt Brendon Alexey beszél!
-Jónapot kívánok önnek uram
-Mit szeretne tőlem?- Kérdeztem, s hátra dőltem a székben és a fegyveremért nyúltam. Ki biztosítottam, s gyanakvóan hallgattam a rejtélyes hangot
-Egy megbízást szeretnék ajánlani önnek. - mondta a hang
-Miről lenne szó?- Kérdeztem, s gonoszul elmosolyodtam. Kíváncsi lettem ki akar fel bérelni
-Egy lány ügyében szeretnék intézkedni, aki nagyon veszélyes. Ölésre is képes ez a lány. Nem kímél senkit se, aki előtte áll. Lehet szó bármiről.
-Milyen kategóriába sorolható?- Kérdeztem kíváncsian
-Pszichopata és nagyon alattomos
-Ó ez érdekesen hangzik. Mit kellene tennem vele?- Kérdeztem alattomosan
-El kéne tenni láb alól. Majdnem megölte a nevelő apját. Nagy veszélyt jelent mindenkire
-Akkor veszélyesnek hangzik! Ez ígéretesnek tűnik!
YOU ARE READING
Kalitkába Zárva 《18++》
Mystery / Thriller"Ami az enyém, az az enyém. Játszadozz csak velem! Perzselj fel mindent bébi! Csak az enyém vagy! És senki nem ér ahhoz, ami az enyém! 🥵☠️🔞⚜️😈🔱🔥👑 "Olyan akarok lenni mint te. A te Maffia királynőd. A mi hatalmunkat mindenki meg ismeri. Mindenk...