17.🌹🔥🥵

678 26 6
                                    

Kate:

Lassan elkezdi végig csókolgatni az egész nyakam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lassan elkezdi végig csókolgatni az egész nyakam. Őrjítő ajkai vannak. Hirtelen be szívja rajta a bőrt. A párnába markolok tőle. Finoman harapja  a nyakam. Meg feszül az egész testem. Ismét lassan el indul. A mellkasomat csókolgatja.

Egészen a melleimig.  Ott meg áll egy pillanatra és fel ül ismét. Huncutul rám vigyorog. S hirtelen  rá markol mind két  mellemre.  Nyögök egy nagyot.  És finoman morzsolni kezdi. Közbe hozzám hajol. Pajzánul  bele néz a szemembe.

- Meg mindig úgy gondolok kislány! Hogy nem vagy az enyém! Csak nézz magadra, hogy mit váltok ki belőled! Ne fogd vissza magad bébi! Had halljam mennyire tudsz  nyögni!- morogja a számba. S hirtelen vadul le támadja az ajkaimat.

A testem minden egyes porcikája  bele borzong.  Ez nem igaz. Ne csináld már ezt velem. Nem bírom. Hirtelen Nyögök  egy nagyot. Mert a bimbom kezdi el körkörösen  dörzsölni.  De az egyiket  két ujja közzé  fogja. És morzsolni  kezdi a bimbóm.  Hatalmasat  nyögők tőle.


- Brendon ! Hagyd ezt abba! Nem akarom  ezt!- nyöszörgők fel. Mire huncut mosolyra húzza száját.   És ismét hozzám  hajol. 

- Na kié vagy bébi? Tudod most már  a választ! Vagy kell még segíteni benne!- morogja. S ismét vadul az ajkaimra tapad. Közbe kioldozza a csuklóimat. Annyira szenvedélyes  és vad.

Egyszerre olvadok el tőle. És egyszerre fagyaszt is meg. Nem bírom. Meg ragadoma tarkóját és viszont csókolom én is. A szenvedélyes  csókját. Hirtelen le lassít és érzéki kezd ismét  csókolni. El olvadok. Érzéki meg is domináns  csókot diktál.  Lassan el távolodik  tőlem.  Fel ül és fel húz engem is. Hirtelen az ölébe ültet.


- Mit művelsz! Állj  le most már! – morgom. Mire csak kacéran el mosolyodik és  magához  nyom. 

- Nem végeztem  még  veled kicsi lány! Meg most kezdek bele jönni!- morogja, s hirtelen le támadja az egyik mellem.

Egyből a szájába veszi. És valami őrült gyorsasággal kezdi el szívni. A hajába markolok egy nagyot. Hatalmasat sikítok. Mire még jobban izgatni kezdi. A másikat újra a  két ujja közzé fogja és dörzsölni kezdi.  Már pusztán ettől el tudnék  élvezni.  De nem lehet. Hirtelen hátra dönt az ágyra. És szét teszi a lábaim.  El veszi a szabad kezet a mellemről. És a puncimhoz  nyúl.  Finoman végig simít rajtam. Bizsergés   fut végig rajtam.

  Középső ujját lassan  belém  csúsztatja.  Meg remeg  a  testem.  S érzékin  ujjazni kezd.  Lassan majd egyre gyorsabban. Hangosan  nyögni kezdek.  Amit egy pajzán mosoly díjazz.  Hihetetlen  tempót  diktál  az  ujjával. Egyre vadabb amit nem  bírok.  Reszketni kezd a testem tőle.  Sikítok egy nagyot.

- Ez az bébi! Élvezz el kicsi lány! Had halljam a  nyögésed! Gyerünk  kicsim!- morogja a számba.  Amire sikítok egyet. S érzem hogy a  gyönyör  végig  söpör rajtam. 

- Brendon....ahh.....ne!- sikítom, s Remeg a testem az ölében. Amit egy kacér mosollyal díjazz.  Ki húzza az ujját  belőlem.

- Jó kislány. Ügyes vagy  bébi. – suttogja. De meg mindig remegek. Ez az aljas pasi.  Morogva akarok  le mászni róla. De meg fogja a csuklóm.

Kalitkába Zárva 《18++》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora