32.🔞💀🔥

204 16 1
                                    


Brendon


Feszülten ül mellettem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Feszülten ül mellettem. Aggódik az apja miatt. Én is feszült vagyok rendesen. De úgyse hagyom, hogy ártson neki. Akkor biztos hogy golyót eresztek az idióta fejébe. Nem tudod meg Monterro  kivel is akarsz játszani. Én is tudok játszani. De az neked kurva rossz lesz. Csak próbálj egy ujjal is hozzá érni. Életed utolsó bűncselekménye volt, az kurva élet.
Rá pillantok a feszült lányra. Próbál nyugodt maradni, de nem igazán sikerül neki. Egy kezem a combjára teszem. S a meztelen combját végig simítok. Rám kapja a fejét. Egy áll mosolyt villant. Majd újra elől az ablakon mered ki. Ujjaim hegyével lassan cirógatni kezdem a combját. Sóhajt egyet és ismét rám néz. S halk hangon meg szólalok.
- Nem lesz semmi baj édesem. Nyugalom. Itt vagyok. Senki se érhet hozzád, senkitől nem kell félned.- mondom halk hangon. S kedvesen mosolygok rá egyet. Mély levegőt vesz. 
- Nem magamat féltem. Téged féltelek, hogy bajod esik miattam. Tudom azt mondtad. Ne féljek senkitől se és huzzam ki magam. De akkor is aggódok.- mondja ő is halk hangon, majd végig túr a jég szőke hajába. Meg fogom a kezét és rá kulcsolom az én kezem. A számhoz emelem a kezét és egy lágy csókot lehelek a kéz fejére.
- Soha nem hagynám hogy bajod essen. Nem számít ki akar ártani neked. Az enyém vagy, az én egyetlenem. A végállomásom. A lelkem tüzében ég miattad. Ha kell bárki torkát át vágom érted.- mondom neki. Közbe rá pillantok. Lágyan el mosolyodik és a vállamnak dönti a fejét.
- Szívem a tiéd.  Az én lelkem is tűzben ég. Nekem is te vagy a végállomás. Minden porcikám hozzád húz. Bármit csinálok. Minden percben körülötted jár az eszem. Nem tudom meg most se, hogy csinálod.- mondja halk hangon. S egy apró csókot nyom a vállamra.
- Pedig nincs benne semmi különleges. A fejembe vettem, hogy minden áron kellesz nekem. Hogy nem számít milyen sötét  játékot kell játszanom érted. – mondom egy kacér mosoly keretében. Ő is mosolyog egyet rám.
- Pedig biztos rengeteg nő akar veled lenni. De te meg isén  mellettem vagy. Mellettem állsz, annak ellenére aki vagy. Egy meg tört lányt választottál. Akiből egy igazi roncsot csináltak. De te a szárnyaid alá vettél.- suttogja a vállamon. Egy puszit nyomok a feje búbjára.
- Nekem csak te kellesz. Te vagy a végzetem. Az én tüzes  kis démonom.  Az egyetlen nő, aki el fogad ilyennek. Aki nem a pénzemre hajt. Csak egy kis szeretetet akart. Amiért egész életében harcolt. Én pedig meg adom ezt neki. A kicsi szíve minden óhaját teljesítem. Nem számít mi az. Egy szavába kerül és bármit meg kap, bárkit a földbe döngölők.- suttogom a hajába. Fel emeli a fejét és egyenesen rám néz. El mosolyodik és egy puszit nyom át arcomra.
- Már rég meg adtál neki mindent. Amire egész életében vágyott. Egyedül te tartod életben ezt a törékeny és meg tört lányt. – mosolyog rám őszintén. Hozzá hajolok és egy puszit nyomok a homlokára.
- Ennek örülök kedvesem. Imádom mikor mosolyogsz.- suttogom. Mosolyog egyet rám. Majd meg érkezünk a megbeszélt helyére. Én megyek elől közbe az adó vevőbe szolok a fiúknak.
- Legyetek résen, ő se egyedül jött. Legyen kéznél fegyver. Ha oda kerül a sor. Meg tudjuk védeni.- mondom határozottan nekik. Az összes kocsi összekötésbe van. Mindenki hallja, amit mondok. Remélem azért nem lesz semmi. Bár ha egy ujjal is hozzá ér bántás képpen. Én magam fogom ágyon lőni.  Camilla meg fogja a kezem. 
- Nem lesz semmi baj. Maradjunk nyugodtak. Ha látják hogy idegesek vagyunk. Csak még nagyobb lökést adunk nekik.- mondja magabiztosan. Mosolygok rá egyet.
- Ne aggódj, mindent a kezembe tartok. Senki se fog hozzád érni. Készüljetek fiúk! Rögtön ki szállunk.- mondom Salvador-nak.
- Rendben főnök! Itt leszünk mögötted!- mondja magabiztosan.
- Én és Camilla  megyünk elől! Ti pedig utánunk. A kabát alá tegyetek legalább kettő fegyvert. Ha szükség lesz rá kéznél legyen.- mondom magabiztosan. Majd le parkolok. Camilla felé fordulok. Közbe előre pillantok Monterro is az embereivel jött. Van esze a fasznak. Van mögötte négy kocsi. Ő pedig a kocsijának dőlve vár minket. Az emberei is a kocsik mellett állnak.
- Készen állsz életem? Csak nyugalom, vedd elő azt az éned. Amire tanítottalak. Ne hátrálj meg. Húzd ki magad, légy az én tüzes kis démonom. – mondom neki kacér vigyor keretében. Vesz egy mély levegőt.
- Rendben. Mehetünk Brendon. – mondja magabiztosan. Majd ki nyitom az ajtót a fegyverem a hátamon lévő fegyver tartóba teszem. Amibe egy AK is bele fér. A kabátom alatt nem látszik. Ki szállok, majd Camilla is ki száll, egyből mellé lépek. Rám pillant és meg fogja a kezem. Rá kulcsolom a kezem. Erősen fogja a kezem. Kis híján  szorítja. A fiúk is ki szállnak. És mindannyian Monterro felé indulunk. Camilla ki húzza magát mellettem. De az egyik kocsi mellett elő lép a két faszkalap.  Willi és Josh. Hogy tudtam! Neki dolgozik a két fasz. Lorenzo elé érve ki húzom magam. Elő veszem a komor és zord természetem.   Végig néz rajtunk. Majd nyújtom a kezem.
- Helló Monterro! – köszönök határozottan. Mire kezét fog ő is velem.
- Helló Alexey!- mondja ő is határozottan. Majd Camilla  felé irányul a tekintete. Életem egy pillanatra se zökken ki a szerepe alól. Magabiztosan néz az apja szemeibe.
- Gyertek be és bent folytatjuk!- mondja Monterro.  Hátra pillantva biccentek a fiúknak. Hogy maradjanak. De Mattero int Willi és Josh-nak. Egyből meg feszülök. Na jó faszikám,  ha igy akkor legyen. Biccentek Salvador-nak. Aki egyből mellénk lép. Monterro meg szólal.
- Erre semmi szükség. Maradjon  csak.- mondja nekem. De szigorúan nézek rá.
- Így egyenlő az esély.  – mondom neki magabiztosan. Vállat von, majd ki nyitja az ajtót  előttünk. Camilla rá néz Willi-re. Meg szorosabban fogja a kezem. Rám pillant. De csak mosolygok rá egyet. Be lépünk a házba. Monterro a nappaliba hiv. Le ülünk a kanapéra. Majd meg szólalok.
- Mit akarsz Monterro! – mondom neki határozottan. Kibaszott  ideges vagyok.  Meg vagyok feszülve teljesen. Monterro  el vigyorodik. A faszkalap aljas vigyora.
- Ne siess ennyire Alexey. Mostanáig semmit nem tudtam róla! Ő a lányom.- mondja határozottan. Camilla rám pillant. De komor tekintete lett. Ki húzza magát.
- Maga nem az apám! Ha az lennél  akkor nem itt tartanánk!- mondja neki magabiztosan. Mire Monterro  aljas mosolyra húzza a száját. A kezem is ökölbe szorul tőle. Úgy állba baszlak, ha bántani mered!
- Látom milyen jó nevelésed volt!- mondja neki vigyorogva. Camilla gúnyos mosolyra húzta a száját. El sötétülnek a szemei. De imádom.
- Valóban úgy gondolod! Tudod te egyáltalán, mennyit szenvedtem a két faszkalap  embered miatt! Te ezt jó nevelésnek tartod! Érdekes módon eddig le szartad, hogy mi van velem! Hagytad hogy az a két melletted álló faszkalap  bántson engem! Ja tényleg az apám vagy ,amit kétlek! Akkor nem hagytad volna, hogy ártsanak nekem!- morogja a fogai között ingerülten. Monterro gyanakvóan néz rá.
- A lányom vagy akkor is. A véred nem tudod meg tagadni! Az én vérem vagy!- mondja  ek kacér vigyor keretében. Camilla  ördögi mosolyra húzza a száját.
- Hát  én abba nem vagyok biztos! Számítottam neked valaha! Az egy szem lányod vagyok! Meg is nagy ívben szartál rám! Te élted az életed, míg az én életem tönkre tette az a két seggfej!- kiabálja most már. És Monterro  mögött álló két faszra mutat. Monterro hitetlenkedve néz rá.
- Miért tettek volna tönkre. Nőt  csináltak belőled!- morogja vissza a lányára. Na jó most untam meg. Fel emelem a hangom és hűvös hangon  morgok rá.
- Te ezt a lányt nőnek mered hívni! Tudod te egyáltalán, mit tettek vele! Hogy mennyire bántották! Hogy mennyre meg törte az a két fasz! Tudod az a ruha mit takar rajta! – morgom a fogam között. Monterro  tekintete el komolyodik. Közbe határozottan mögé pillant  a két seggfejre.
- Jó munkát végeztek! Meg tanították neki, milyen az igazi élet. De Tudtommal Alexey, te se veted meg a nők bántalmazását!- morogja arrogánsan. Mindenem meg feszül. De tudom, hogy direkt produkál . Nem dőlök be neki. Gúnyosan fel kacagok.
- Milyen az igazi élet! Te most komolyan adod Az áll szent dumát! Kurva vak vagy, ha azt hiszed ezzel jót tettek neki! Tudtad te marha, hogy miattuk ön gyilkos akart lenni! Tudsz te egyáltalán bármit is, hogy mit kellet át élnie! Vagy csak a sok pénz meg vakított! Veszélybe sodorta a lányod! Apa ként mellette kellett volna lenned! De te szartál az  egészre! Te nem voltál ott vele, mikor kellett volna! Meg kellett volna védened ettől a két fasztól! Nem a kezeik közzé vetni!- mondom most már idegesen. Mindig is fel baszott ha rá gondoltam. Willi-re nézek. Gyilkos pillantással nézek rá. 
- Miért! Mit műveltek volna vele! Faszságot beszélsz! – mondja szemét forgatva. Mindjárt  ki verem onnan. Idióta fasz.
- Szóval Faszságot beszélek! Akkor nézd meg a saját szemeddel, ha nem hiszel nekem! Húzd csak le róla a ruhát, hogy tisztán láss! Nem akarsz hinni nekem! Jó legyen! Akkor nézd meg magad! Hogy mit tettek a lányoddal!- morgom neki idegesen. Josh-ra nézek. Aki el komolyodik és le fehéredik. Camilla fel áll és egy lépéssel közelebb lép az apjához. 
- Mellettem kellet volna lenned! Hogy meg védj és szeress! Mint egy igaz apának! Te nem vagy apa, ha nem hiszel a saját lányoknak! Nem tudom Willi és Josh mivel etetett téged! De nézd meg magad ha nem hiszel! A keükre játszottál! – morogja  ingerülten, s egyenesen a szemeibe néz. Monterro  fel áll. Én is egyből fel pattanok. Monterro tesz egy lépést felé.
- Olyan tüzes vagy, mint édesanyád.  Makacs és talpra esett vagy. Rideg és zord.- mondja neki. Camilla fel néz rá. Kezd ki zökkeni a szerepe alól. Szemeiben könnyek csillannak meg. Jaj édesem ne most sird el magad.
- Nem tudsz  semmit! Azt hiszed el lettem kényeztetve! Hogy mindent meg kaptam! Pedig rosszul hiszed! Jó ne higgy nekem! De el se tudod képzelni, mit kellett mellettük át élnem! Hogy milyen érzés minden este úgy le feküdni, hogy vajon fel kelek reggel! Nem tudod milyen érzés láncokra verve lenni. Kenyéren és vízen élni! Hogy milyen napi szinten verni és kínozni! Semmit se tudsz, csak magaddal foglalkozol! Míg én meg jártam a poklot is miattuk!- morogja.  De a hangja is bele csuklik.  Ne sírj kérlek. Csak erőt adsz nekik. De el késtem. Egy könnycsepp  gördül le a fehér arcán. Monterro  tekintete komoly lett. Teljesen hozzá lép. Camilla le hajtja a fejét.
- Miről beszélsz Camilla?- kérdezi tőle. Camilla  remegő ajkakkal néz fel rá.
- Tudod úgy vágytam rá,  hogy szeressen valaki. Mellettem kellet volna lenned. Mint egy apa. De téged nem érdekel. Kerestél egyáltalán mikor el tűntem? Vagy akkor se érdekelt, hogy az egyetlen gyerekeddel mi van? – kérdezi tőle szipogva. Monterro  a vállára teszi egyik kezét. Meg vagyok feszülve, hogy bántani fogja. Készenlétben állok.
- Kerestelek igen. Még itt Moszkvába  is. De nem találtalak. Tudtam hogy anyád meg halt. Meg bíztam Willi-t és Josh-t,  hogy találjanak meg és vigyázzanak rád helyettem.- mondja neki. Camilla fel néz rá. A könnyektől vörös szemeivel.
- Hogy vigyázzanak rám! Ez egy kurva vicc! Akkor mutatok neked valamit, hogy mennyire vigyáztak rám!- morogja az orra alá.  Willi-re néz és meg szólal ismét.
- Miattad sose lesz már tökéletes életem. Tönkre tettél mindent az apáddal. Egy roncsot csináltatok belőlem. Kíváncsi leszek ha meg mutatom neki, mit tetettek velem! Akkor mi lesz!- morogja neki oda. Camilla rám pillant. A szemembe néz egyenesen. Könyörgöm szemekkel néz rám. Mellé lépek. Nem érdekel hogy az apja itt van. Magamhoz ölelem. Közbe Monterro-rá pillantok.
- Nem érdemelte meg azt, Ahogy ők bántak vele. Csak nézz rá szegény lányra.- mondom neki. Mire Monterro  meg fogja a lánya vállát. 
- Vedd le ezt a ruhát. Hadd nézzem akkor.- mondja magabiztosan. Sóhajtva bólint neki. Majd rám pillant. A hátához nyúlok és le húzom a Ruhája cipzárját. Camilla a földre engedi a ruhát. Monterro ahogy végig néz rajta. A szeme el sötétülnek.
- Ez meg mi rajtad! Mi ez a sok heg !- mondja ideges hangon. Nyel egy nagyot. Majd meg mutatja neki a két monogramot. Ami Wili es Josh nevének kezdő betűje.
- Látod ezt rajtam. Szerinted kinek a neve rövidítése! Csak néz magad mögé a két faszra! Néz végig rajtam! Hogy mit tettek velem! Nézd meg a hátam, mennyi heg van rajta! Ezt te jó nevelésnek nevezed!- morogja neki el csukló hangon. Monterro  idegesen fordul hozzájuk.
- Ez mi a faszom rajta! – ordít rájuk. Willi és Josh össze rezzen tőle. De ismét ordítani kezd velük. – Azt kérdeztem, ez mi rajta! Nyissatok ki a pofátok! Ti kezet emeltetek az én lányomra! Nem meg mondtam, hogy hozzá ne érjetek!- ordítja rájuk. Majd elő kap egy pisztolyt a nadrágja derekából. Egyenesen rájuk szegezi. Willi dadogva szólal meg.
- Hazudik! Brendon műve, ami rajta van! Nem értünk hozzá!- kiabálja neki. Mire.Camilla fel horkan. Miközben vissza veszi a ruhát.
- Komolyan Bazdmeg! Képzeld Brendon  egy ujjal nem ért hozzám bántás képpen! Ő kapart össze a gödör mélyéről,  ahova ti dobtatok! Nem az ő neve van a bőrömben égetve!- morogja neki oda. Mire Monterro eléjük lép. Meg ragadja Willi torkát és a falnak szegezi.
- Te hülye faszkalap! Bántani merted a lányom! Ezért meg döglessz!- ordít az arcába. DE Josh ki kap egy pisztolyt . Egyenesen Monterro fejéhez tartja.
- Vedd le a kezed a fiamról!- morogja, mire én is a fejéhez szegezek egy pisztolyt
- Jobban teszed ha le teszed! Én hamarabb golyót éresztek a fejedbe! Be szoptad Josh! – morgom neki. Mire hirtelen felém tartja a fegyvert és meg húzza a ravaszt. A golyó melyén a  vállamba fűződik. Fel morgok rá egyet. Salvador.rajuk szegezi fegyverét.
- Fuss Camilla! -Kiabálom rá. De hirtelen be áll elém. És egyenesen Josh-ra fogja a pisztoly.
- Te hülye faszkalap! Meg merted lőni! A kurva agyvelöd  lövöm szét! Nem fogod el venni tőlem őt!- ordítja neki és most ő húzza meg a ravaszt . A golyó Josh hasa aljába fúródik.  Salvador hirtelen eléjük lép.
- Ne menjetek hozzá érni az úrnőmhöz!- morogja nekik oda. A vérző vállamra szorítom a kezem. Camilla ijedten fordul felém.
- Jól vagy Bren?- kérdezi remegő hangon. Mosolygok rá egyet.
- Persze jól vagyok.- mondom neki. Át ölel hirtelen.
- Menjünk haza. Kérlek.- suttogja mire bólintok neki. Meg fordulunk és el indulunk ki. DE Monterro utánam szól.
- Brendon! Hova viszed a lányom!- morogja mire szembe fordulok vele. Egyenesen rám szegezi a pisztolyt. Salvador-ra nézek.
- Vidd ki innen! Most !- utasítom. Meg ragadja Camilla karját és vinni kezdi ki. Camila ordítva ellenkezik.
- Ne Salvador! Ne vigyél el!- kiabálja neki. De Salvador tovább viszi. Ki viszi de Camila zokogását hallom. Ki húzom magam és Monterro le állok.
- Nem érdemled meg őt! Te nem vagy apa! Egy faszkalap  vagy!- morgom neki és hirtelen le ütöm a pisztoly  markolattal. Pont szólítón ütöm vele. Amitől egyből össze esik. Nem fogod el venni tőlem. Ő az enyém. Morogtam magamba. Majd ki léptem a házból a kocsihoz érve, Camilla zokogva borul a mellkasomra.
- Brendon! -zokogja keservesen. Magamhoz ölelem.
- Semmi baj. Menjünk végre haza.- mondom neki és fel emelve a fejét végig simítok az arcán. Le törölve a könnyeit. Bólint egyet. És indulunk is a kocsihoz. Salvador fog hazáig vezetni. Ki kell szednem a golyót

 Ki kell szednem a golyót

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kalitkába Zárva 《18++》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora