Brendon
Mikor a harmadik embert is elém hozták. Már rá nézésre is kibelezni való féreg. Egy igazi gaz ember volt. Sorozat gyilkos volt. Én pedig arrogánsan néztem az emberre. Ahogy le térdeltették előttem. Majd a leg ridegebb hangon morogtam a férfi fülébe.
-Nos drága kibaszott Jon. Van egy kis probléma, amit meg kell beszélnem magával
- Mr. Alexey nem csináltam semmit
-Valóban, te faszfej? Akkor ki ölte meg, azt a kilenc gyermeket az iskola előtt? Ki mondja el a szüleiknek? Ki a felelős a halálukért te féreg?
-Nem én tettem. Én csak egy alkalmazott vagyok
-Na persze. Te faszfej, engem akarsz hülyének nézni?!! Korábban kelj fel faszikám, hogy át tudj vágni!! A rohadt életbe is! Nyist Ki a kurva pofádat és beszélj végre!!
- Kérem....könyörüljön meg rajtam
--Ha-ha-ha, szerinted olyannak ismernek az emberek te fasz?!! Aki csak úgy meg könyörüljön bárkinek? Te gyerekeket öltél meg! 7-8 éves kislányokat lőttél agyon te fasz! Azt hiszed meg menekülsz! Előlem nem menekülsz faszikám!! Rossz emberbe kötöttél bele buzikám!
-Meg keserülöd még ezt! Te zsarnok idióta!
--Ha-ha-ha-ha, olyan szánalmas fasz vagy!- nevettem ördögién. -Ennyi telik tőled? Azért ennél kreatívabb sértést vártam tőled faszikám! De most vége a dalnak. A kurva fejedet adom a át gyerekek szuleinek!!
-Menj a pokolba!- morogta, majd szemen köpött.
-El árulok én egy titkot rohadék. Onnan jövök te faszfej!!- ordítottam, majd a kezemen lévő boxerrel, olyat be vágtam neki, fel szakadt az egész szája.
Ekkor ki kaptam a hátsó zsebemből a kést. Egy hirtelen mozdulattal meg vágtam a férfi arcát. S elő vettem egy fotót és sorban az összes ujját le vágtam. Aki fel ordított. Ekkor ököllel verni kezdtem a férfi gyomrát és a fejét. Már folyt a vér az orrából. Ekkor ki feszítettem a száját és hirtelen mozdulattal, ki vágtam a nyelvét.
-Na most küldj a pokolra te faszfej!! Én magam vagyok az ördög faszikám!!- morogtam kegyetlenül. Közben a torkát szorítottam. Én ördögién nevetni kezdtem. Ekkor a kést a torkához fogtam és mielőtt el vágtam a torkát a szemeibe néztem. Olyan ördögi es rideg tekintettel neztem rá. A félelem ki ült a ferfi arcára. S egy gyors mozdulattal el vágtam a férfi torkát. A vére be teritette az egész karomat és az ingemet. Rám jött a hányinger e-miatt az idióta féreg vére miatt. Köptem egyett. És Még az arcomra is került pár csepp vér. A kezem és az ingem tiszta vér volt. Mondtam az embereimnek tüntessék el a holttestét. Majd be mentem a mosdóba és elkezdtem le mosni magamról a vért. Közben meg gyújtottam egy cigarettát is. Önelégülten szívtam bele. Olyan nagy képű vagyok. Hogy az nem emberi. Hát kibaszott jó dolog ez a tej hatalom. Ezt teszi ez a nagy hatalom. Kéne egy korona is a fejemre. Úgy még hihetőbb lenne. Hogy ki is vagyok én. Imadom, hogy mindenki be hódol nekem. Vérfagyasztóan jó érzes. Az én kurva nagy birodalmam. Ami semmihez nem fogható. Kurvára élvezem minden percét. Gondoltam magamban és ördögi mosolyra húztam szám. Le vettem az ingjét és ki dobtam. Ekkor kopogást hallottam az ajtón. S be lépett Henry és Salvador. Salvador alattomosan nézett rám.
VOUS LISEZ
Kalitkába Zárva 《18++》
Mystère / Thriller"Ami az enyém, az az enyém. Játszadozz csak velem! Perzselj fel mindent bébi! Csak az enyém vagy! És senki nem ér ahhoz, ami az enyém! 🥵☠️🔞⚜️😈🔱🔥👑 "Olyan akarok lenni mint te. A te Maffia királynőd. A mi hatalmunkat mindenki meg ismeri. Mindenk...