6.🔥🥵🔐

1.1K 32 4
                                    

Brendon:

Kíváncsiságból le ültem a szokásos VIP asztalomhoz

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Kíváncsiságból le ültem a szokásos VIP asztalomhoz. Kíváncsi  voltam a vendégekre. Már egy ideje ültem ott és a Whisky-m élvezem. Mikor a tekintetem meg ragadja. Egy fiatal lányon. Gyönyörű teremtés.  Ismerős volt a jég szőke haja. És az alacsony magassága. Akkor jöttem rá ki is szemez velem ennyire. Feltűnő volt, ahogy rám pillantott. Szerintem a két csajjal pont rólam beszélnek. De ha én fel ismertem őt, akkor lehet ő is fel ismert. Huncut mosolyra húzom a szám.  Túlságosan feltűnő. Ahogy rám pillant.

Nem is haboztam sokat. Ahogy a barátnői ott hagyták. Egyből mögé léptem. Hallottam hogy meg a lélegzete is ki hagyott egyet. Ahogy érzékelte. Hogy áll mögötte valaki. És ahogy szembe fordult velem. Ott már biztos voltam benne ki is. A szemei olyan furcsák. Hűvös szemei vannak. És a lelke nem csillog. Mint ilyenkor a lányok szemébe látok. Inkább  meg ijedt tőlem. De édes szemei  vannak.  Tipikus jó kislány pillantása van. És jól sejtettem, hogy fel ismert. A szemeim akaratom ellenére a csinos rózsaszín  ajkaira téved. Egyből eszembe jutott. Hogy milyen édes ajkai vannak. Szívesen bele kóstoltam volna újra. De nem itt fogom. Csak a szája szélét érte az én szám. De ez is elég volt. Hogy be induljak rá. Amilyen kicsi olyan szexi. Van segg alatta. Nem is kicsi. Úgy rá markolnék egy nagyot.

Haza vittem a barátnőivel együtt. Holnap este találkozunk ismét. Ó az én kis célpontom. Holnap éjszaka már az ágyamba fogsz sikítani. Miközben jól meg baszlak.  Csak egy kicsit a bizalmadba férkőzők.  Utána szabad a pálya. Úgy csináltam mint aki el jön onnan. De mihelyt  be ment a házba le parkolok a házzal szembe a sötétbe. Figyelem milyen nagy mozgás van.  Meg leplek most kis szívem.  Minden lámpa le kapcsolódott. Én pedig ki szállok. És a hátsó ajtót ki nyitom. Ami nincs is be zárva.  Vajon melyik  az  ő szobája. Az emeletre fel osonok látom. S az egyik szoba ajtó másik oldaláról fény szűrődik ki. Halkan ki nyitom az ajtót.

Be kukucskálok. És meg látom az ablak előtt állva. Mered ki az ablakon. Szerintem nem vette észre. Lassan mögé lépek. Csini pizsamája van, egy ezüst színű egybe ruha. Elég rövid. Kis híján ki látszik a csinos segge alóla. Óvatosan végig simítok a vállán. Mire meg fordul. És fel akar sikítani. De be fogom a száját. S magamhoz szorítom. Szapora légzése van. Lassan el veszem a kezem.

-          Mit keresel te a szobámba!- morogja halk hangon. Erre csak kacér  mosolyra  húzom a szám szélét.  Végig nyalom a szám. Amire nyel egy nagyot. Végig simítok az oldalán. És a ruhája alá csúszik a kezem. És úgy simítok végig az oldalán. Az ujjaim épp csak hozzá érnek. De puha bőre van. Szuszogni kezd.  Majd el lök magától. 

-          Kérdeztem valamit Brendon!- morogja újra. Hozzá hajolok. Az ajkunk majdnem össze ér.

-          Csak kíváncsi  voltam  rád.  Tudni akartam, hogy rendbe van minden. – sugom a fülébe. És a nyelvem hegyével végig simítok a fül cimpáját.  Bele remeg a teste is. Hm ez tetszik. Morogva szólal meg.

Kalitkába Zárva 《18++》Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon