23.⚠️🔪😈

471 17 5
                                    

Brendon

Salvador pont hívott mikor ki lépek a házból

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Salvador pont hívott mikor ki lépek a házból. Menni akartam meg nézni. Hogy boldogulnak együtt. De amit Salvador mondott a telefonba. Kurvára fel baszott teljesen. Ma lesz a napja hogy az a fasz kalap. Hulla ként végzi. Le szakítom a rohadt fejét. Próbálom hívni de nem érem el. Remélem semmi hülyeséget nem csinál. Hajlamos rá.

Gyorsan a kocsimba pattanok és indulok is hozzá. Padló gázzal hajtok. Remélem hogy nem történik addig semmi baj. A 20 perces utat alig 10 perc alatt tettem meg. A házhoz érve már pattanok is ki belőle. Kopogás nélkül viharzok be. A két lány a nappaliba ingerülten beszélget q néhol anyjukat. Ahogy meg látnak mindenki el hallgat. Meg szólalok határozottan.

- Hol van Kate! Mi történt vele! Baja esett? - kérdezem eszméletlen tőlük. Merednek maguk elé mire fel emelem a hangom. Ismét mag szólalok.

- Hol van, azt kérdeztem!- morgom rájuk. Mire Salvador lép be a hátsó ajtón. De Kate sehol sincs. Feszülten indulok el felé.

- Hol van !- mondom neki is ellenkező nem tűrő hangon. Mire sóhajtva szólal meg.

- A hátsó kertbe van. De senkivel nem hajlandó beszélni. Magába van fordulva. Csinálnod kell valamit.- monda aggódva. Sóhajtok egyet. Majd el indulok a hátsó ajtó felé. De Mira utánam szól.

- Vigyázz rá kérlek. Most nagyon instabil szegény. Azt mondta senkivel nem akar beszélni. Csak veled hajlandó. - mondja aggódó hangon. Ez jól is esett de aggódok is miatta. Bólintok neki egyet, s ki lépek az ajtón. Ahogy hátra felé megyek. Meg látom a fűben ülni. A két karja a térdére van rakva. Úgy hajtja rá a fejét. Szegény. Tényleg nincs jól. Lassan mögé lépek, s le guggolok mögé. De meg szólal. A hangja úgy remeg és a teste is. Basszameg mi történt vele.

- Mondtam már, hogy senkit nem akarok látni!- szipogja remegő hangon. Ekkor meg szólalok.

- Még velem se kicsim?- kérdezem tőle halk nyugodt hangon. Vagyis próbálom. De kibaszottul ideges vagyok. Rám kapja a tekintetét. A szemei olyan vörösek a könnyei miatt. Ó kicsim, mi történt veled. Hirtelen az ölembe ugrik. Harta ülök a nagy lendület miatt. A nyakamba fúrja az arcát úgy zokog. Finoman simogatni kezdem hátát.

- Mi történt kicsim? Mi a baj?- kérdezem suttogva. Közbe a fejét simogatom. Szipogva kezd dadogni.

- Nem...akarom....el......mondani.- szipogja. Tudni akarom mi lett vele.

- Nyugodj meg kicsim. Itt vagyok. Senki nem árthat Neked.- suttogom meg mindig. Kicsit hátrébb húzódik tőke. De még mindig az ölembe ül. Sóhajtva szipog. Nem szeretem ha sír. Ideges leszek tőle. Szét tudnék verni valamit. Meg szerencse hogy jól tudom leplezni.

- Félek Brendon. Nagyon félek. Meg talált.- szipogva remeg a teste. Retteg ez a lány.

- Kicsoda Katey? Ki tálat meg?-kérdezem tőle. Mire rám néz. De még mindig remeg a teste. Nem szeretem mikor a félelem miatt remeg.

Kalitkába Zárva 《18++》Where stories live. Discover now