25. 🥀⚜️💥

363 20 1
                                    


Brendon

Kíváncsian vonja fel a szemöldökét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kíváncsian vonja fel a szemöldökét. Úgy néz rám, majd Salvador-ra.  Vajon ő mennyit tud ebből. Nem tudom, hogy igazat fog e mondani. De muszáj tudni róla. Mert ha még is igaz. Akkor ő is veszélyben lehet. Most kell igazán jól taktikázni.

  Mert már nem csak magam miatt felelek.  Már ő is itt van, érte is felelős  vagyok.  Nem hagyhatom, hogy baja essen. Abba bele pusztulok. Meg óvlak minden áron. Nem érdekel ki akar ártani neked. Előttem nincs lehetetlen. Senki nem bánt, míg veled vagyok . Karba teszi a karjait.

-          Na mondjátok már, mi folyik itt!- mondja magabiztosan. Úgy Látom nincs jó kedve.  Vigyorgok egyet rá. Majd Salvador-al össze nézünk. Meg köszörülöm a torkom. 

-          Nos kicsim.  Van egy kis problémám.  Őszintén kell nekem válaszolnod, meg ha rossz dolog is. Mert veszélyben lehetsz. – mondom magabiztosan és az italomba kortyolok. Vállat von és bólint. Salvador elé tolja a papírt, ami róla szól. Furcsán nézi a lapokat. Közbe meg szólalok.

-          Valóban Camilla Monterro vagy? – kérdezem tőle. közbe le teszem a poharat. Hitetlenkedve néz rám. meg forgatja a szemeit.  

-          Én nem tudok róla, hogy lenne  másik nevem. Úgy tudom Kate Belov vagyok. – mondja halk, de magabiztos hangon.  Rám néz közbe. Őszinte amit mond.

-          Na tehát hatalmas dolog áll mögötte. Hallottál már Lorenzo Monterro Maffia  főnökről? – kérdezem tőle. Mire félve bólint egyet.

-          Mi van vele, mi közöm hozzá?- kérdezi érdeklődve , közbe hátra dől. Bolintok neki, közbe meg szólalok. 

-          Van egy olyan kibaszott  probléma.  Hogy valószínűleg  az ő lánya vagy. Egy pár éve el tűnt a lánya. Te mit tudsz erről?- kérdezem tőle nyugodt hangon. Meg lepetten néz rám. Nem tudom hogy színlel vagy tényleg meg lepte. 

-          Én el vesztettem a szüleimet egy balesetben és a bátyám. Nem tudom miről beszélsz.- mondja nyugodt hangon. De most össze zavartam valószínűleg. De Salvador szólal meg.

-          Egész biztos Kate? Vagyis Camilla.  – mondja gyanakvóan. Kate horkanva dől hátra. Karba teszi a kezeit.

-          Te most azt hiszed, hogy hazudok? Miért hazudnék? Vagy úgy tűnök, mint aki áruló?—kérdezi tőle morogva. Bár én még mindig nem  hiszem, hogy hazudik. Meg fogom a karját. Amire rám kapja a tekintetét. 

-          Nyugalom kicsim. Semmi baj nincs. Senki nem vádol téged.- mondom magabiztosan.  Közbe mosolygok egyet rá. 

-          Még is most úgy kezeltek,  mint valami nagy áruló lennék. Látszik rajtatok.- morogja es le veszi a kezem rólam. El fordítja a fejét és fel áll. A nagy ablak előtt meg áll. Salvador bűn bánóan meg szólal. 

Kalitkába Zárva 《18++》Where stories live. Discover now