16. 🔥🥀🥵

685 24 3
                                    


Kate

Kate

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Nem tudom miért csinálja ezt. De nem akarok hozzá közel kerülni. Nem akarok tőle semmit. És nem akarok kötődni hozzá. Nem hagyom, hogy belém szeressen. Se azt hogy én bele. Csak tönkre tennék mindent. És cél táblát csinálnék belőle Willi és Josh számára. Bár azóta nem hallottam felőle semmit. Ami aggaszt kicsit.

Hirtelen el távolodok tőle. És fel állok. De Brendon is fel áll, mögém lép és meg akarja simogatni a karom, de el húzódok tőle és arrébb állok. Nem akarom, hogy hozzám érjen. De ismét hozzám lép. Mire morogva szólok oda neki.

- Hagyj már békén! Ne érj hozzám! Nem akarom!- morgom neki és ismét el állok tőle. De sóhajt egyet, s ismét elém lép. De ahogy hátrébb akarok lépni. Meg ragadja a csípőm és egy hirtelen mozdulattal magához ránt. Meg botlok és egyenesen a hatalmas mellkasának esek. De egyből át karol és szorosan magához ölel. De ütni kezdem a mellkasát.

- Eressz el Brendon! Ne szorongass! - morgom az orrom alatt. De még jobban magához szorít.

- Majd ha le nyugszol el engedlek! Addig ne is álmodj róla!!- morogja vissza. Mire hirtelen egy pofont nyomok az arcára.

Ami meg lepi elég rendesen. És én ragadok is az alkalmon. Ki ugrok a karjai közül. És sarkon fordulok. Be akarok menni a mosdóba. De hirtelen meg ragadja a két karom. De már azzal a lendülettel meg fordít. És neki nyom az ajtónak. Erős De nem fájdalmas. Hozzám hajol. S melyén bele szagol a nyakamba. Finoman bele harap. Amire a lábaim is meg remegnek. De Horkanok egyet.

- Eressz már el! Mit gondolsz te magadról!!- morgom. De még jobban neki nyom.

-Be fejezted Kate! Ki kötözlek, ha nem maradsz nyugton!- morogja, mire csak fújtatok egyet. Miért nem veszi észre, hogy semmit nem akarok tőle. Nem akarom, hogy bármi közöm legyen hozzá. Szorosan fog a karjai között. Nem akarom ezt. Próbálok szabadulni, de erősen fog. Szinte meg mozdulni is alig bírok. Hirtelen az ölébe vesz. Mire kiabálni kezdek vele.

- Tegyél le Brendon! Most azonnal!- morgom, amire csak kacag egyet. S hirtelen az ágyba dől velem. Próbálom el tolni. DE meg ragadja a két csuklóm és az ágyba szorítja. Hozzám hajol. Olyan közel az ajkai majdnem súrolja az enyémet.

- Ha nem tudsz le higgadni, akkor majd én le nyugtatlak! -suttogja rekedt hangon. Amire csak nyelni tudok. Próbálok kiszabadulni a szorításból. De még jobban az ágyba nyomja.

- Nem menekülsz előlem. Akár hogy is próbálkozol. Az enyém vagy. Csak az enyém. - suttogja. S hirtelen vadul le támadja az ajkaimat. Olyan heves és vad csókot diktál. Bele remeg minden porcikám. Ez nem igaz. Mit művel ez a pasi velem. Szenvedélyes és egyben domináns csókot diktál. Nem bírom. Magával fog ragadni.

De nem akarom meg csókolni. Óvatosan végig simít az oldalamon. Egészen a csípőmig. Finoman rá markol egyet. Amitől akaratom ellenére is fel nyöszörögtem. Lassan el engedi a csuklóim. Huncutul bele vigyorog a csókba. Nem bírom tovább. Hirtelen meg ragadom a tarkóját, s viszont csókolom én is. Amit egy elismerő mosollyal díjazz. Lassít a csókján. S érzékin tapad rá. Bele remeg mindenem. Szuszogva szólalok meg az ajkai alatt.

- Kérlek.....ne.....csináld....kérlek szépen. - szuszogom. Mire el távolodik tőlem. De meg fogja a torkom. S egyenesen a szemembe néz.

- Mondd ki! Mondd ki, hogy az enyém vagy! Gyerünk Katey!- morogja a számba. És kicsit erősen elkezdi az ujjait húzni a nyakamon. Fojtó érzés, de még is bizsereg mindenem. Nem fogom ki mondani.

- Nem....mondom.- szuszogom. De pajzán mosolyra húzza a száját.

- Jól van bébi, te akartad. - morogja. Majd ki kap a párna alól egy csukló szíjat. És az ágyhoz szíjazta a kezeim. Érzem hogy el fehéredek. Amit pajzán mosollyal díjaz. Lejjebb mászik. És szét teszi a lábaim. Azt is ki szíjazta.

- Brendon! Mit művelsz! Azonnal engedj el!- morgom. Mire csak pajzánul rám pillant. És hozzám hajol.

- Min gyár meg változik a véleményed! Szóval nem vagy az enyém! Akkor majd mindjárt meg tudod, kié is vagy!- morogja, s hirtelen szét rántja rajtam a ruhámat. A mellkasomon lévő gombok csak úgy repültek szana szét.

- Ne csináld ezt!- morgom. De egyben kérlelem is. De nem igazán hatja meg. Fel ül a két lábam között. Ki kap a kis szekrény fiókjából egy kis szikét. A vérem is meg fagy. De nagyon meg lep. Azt hittem ártani akar vele. Közbe egy gyors mozdulattal le vágja rólam a melltartót és a bugyit. És vissza teszi. Jaj ne. Remélem nem meg erőszakol. Kétségbe esetten nézek rá. Hozzám hajol.

- Ne aggódj, nem fog fájni. Nyugalom édes. Engedd el magad kicsit.- suttog, s vissza fel térdel. A mellkasomra teszi az egyik kezét, s az ujjai hegyével lassan elkezdi végig simítani az egész testem. Lassan halad az ujjaival. Végig simít a két mellem között. Bizsergés fut végig rajtam. Hirtelen hozzám hajol. S a nyakamba szagol. Amitől szuszogok egy nagyot. Az orra súrolja a nyakam. Amitől ki ráz a hideg. Finoman a nyakamba csókol. Nyöszörögve hátra bicsaklik a fejem. Olyan forró ajkai vannak. Valamiért ez jól esik.

Sziasztok!😊♥️Sajnos  egy pár napig szünet lesz mindegyik könyvemnél! Szíves türelmét  kérem  mindenkinek

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Sziasztok!😊♥️
Sajnos egy pár napig szünet lesz mindegyik könyvemnél! Szíves türelmét kérem mindenkinek. És elnézést érte. Köszönöm a megértést. Puszi mindenkinek!♥️😊🥰

Kalitkába Zárva 《18++》Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt