Brendon:
Körbe megyek rajta. Lassan mérem végig a testét. Jól néz ki ez a kis kurva. De most kezelésbe veszlek. Meg mondtam neked. És nem érdekel te mit akarsz. Akkor is az enyém vagy. Meg állok előtte. Szikrázó tekintettel néz rám. Amire csak ördögi mosollyal vigyorgok rá. Amire le fehéredik. Meg fogom az állát.
- Nagyon rossz voltál! Ezért meg büntetlek! Most majd meg tanulod!- morgok a fülébe. Mire nyel egyet. És az ajkai is meg remegnek.
- Mit...akarsz velem....csinálni?- kérdezi dadogva. Mire csak közel hajolok hozzá. És ki csatolom a nadrágom szíját. Ijedten néz a kezembe. Mire csak ördögi mosolyra húzom a szám. Szaporán kezdi venni a levegőt. Mögé lépek.
- Na szóval akkor ki is parancsol!!- morgom rideg hangon. És a seggére vágok egyet a szíjjal. Amire sikít egyet és zokogni kezd. Imádom a sikítást
- Kérlek....szépen.....ez.....nagyon fáj!- zokogja de nem érdekel.
- Kérdeztem valamit Kate!- morgom és ismét rá vágok. Amire újra sikít. Majd újra és újra rá ütök vele. Már remeg a teste a fájdalomtól. De nem érdekel. Már a helye vérezni kezd. Meg mondtam nem hat meg a könnyei.
- Utoljára kérdezem!! Ki parancsol neked !!- ordítom mire zokogva válaszol.
- Te....te....parancsolsz.....nekem!- zokogja zihálva. Mire elé lépek. Szipogva van le hajtva a feje. Meg ragadom az arcát.
- Remélem világos!! Rossz pasival kezdtél kicsi lány! Ha nem bírsz viselkedni!! Ne félj meg mutatom neked, hogy is kell!! – morgom. Mire horkan egyet.
- Nem fogsz meg törni! Nem tudsz meg törni! Akár hogy fogsz verni!!- morogja az arcomba. Mire kegyetlen mosolyra húzom a szám. És hozzá hajolok.
- Majd mindjárt meg változik a véleményed!! Túl nagy szád van!- morgom, mire rá vágok a szíjjal a hasára. Ő pedig sikítva reszket. Meg egyet rá vágok. Remeg egyet. És fel kiált.
- Most el verlek a nagy szád miatt!! Máskor majd meg tanulsz viselkedni!!– morgom, mire fel kapom a vesszőt az asztalról.
És végig húzok vele rajta. Sikít egy nagyot. Majd ismét végig húzok vele rajta. Minden ütés közbe reszket a teste. Zokogva remeg. Már a bőre tiszta csíkos. Majd még egy utolsó nagyot végig húzok rajta. Amire zokogva remeg meg. Le teszem a vesszőt. Meg ragadom az arcát.
- Világos volt !! Ne merj többet ellen szegülni!! Különben meg fájdalmasabb lesz!- morgom. Mire kacagás tör ki belőle. Amit nem tudok hova tenni. Őrült is de fájdalmas is ez a kacaj.
ESTÁS LEYENDO
Kalitkába Zárva 《18++》
Misterio / Suspenso"Ami az enyém, az az enyém. Játszadozz csak velem! Perzselj fel mindent bébi! Csak az enyém vagy! És senki nem ér ahhoz, ami az enyém! 🥵☠️🔞⚜️😈🔱🔥👑 "Olyan akarok lenni mint te. A te Maffia királynőd. A mi hatalmunkat mindenki meg ismeri. Mindenk...