Brendon
Aggódok miatta. Nincs biztonságba. Meg kell védelem minden áron. Honnan tudta ez a két barom. Hogy Kate itt van. Állítólag jó befolyása van mind a kettőnek. De csak tudjam meg, hogy újra ide mernek jönni. Darabokra tépem őket. Milyen bátor volt az én kis démonom. Kis tüzes csajom. Nem hittem volna, hogy képes miattam egy ember torkához fogni egy kést. Csak azért mert nem tetszett neki, ahogy rólam beszélt ez a két seggfej. Micsoda tűz rejlik benne. Őszintén nagyon jól esett. Nem láttam még ilyet. Hogy egy lány két pasinak is neki forduljon. Egy apró félelem se volt akkor a szemeibe.
Csak a nyers gyűlölet, amit irántuk érez. Meg mindig a fülembe cseng ahogy az arcába hajol és az mondja neki. ’ engem nem érdekel, hogy engem minek hordasz le! De ha meg egyszer a szádra mered venni őt! Én tépem ki a rohadt torkod!’ minden szava a sötét lelkemig hatott. De annyira ki merült szemei voltak. Miután le nyugodott. A nappaliban ülök. A feje az ölembe pihen úgy alszik.
Salvador lép be az ajtón. Feszülten ül le mellém. Rá néz a kanapén fekvő lányra. Aggódó tekintetét fel ismerem ezer közül. Rég óta ismerem már. Suttogva szólal meg.
- Most hogy lesz tovább főnök? – kérdezi aggódó hangon. Rá nézek Kate-re.
- Vigyázni kell rá. Testőrök legyenek mellette. Meg rajtad kívül. Most Henry más feladatot kapott. Mindent ki derít erről a két seggfejjről. – mondom és rá nézek. Bólint egyet de még mindig aggódó tekintete van.
- De van egy kis baj. Kurvára nem fogsz örülni neki. – mondja és feszülten dől hátra. Rá nézek.
- Mi lenne az ?- kérdezem tőle, én is feszültebb lettem.
- Nagy veszélyben vagy te is és ő is. Monterro meg tudta, hogy van melletted valaki. Az egyik olasz kém értesített, hogy nagy baj készülődik.- mondja feszülten. Én csak gonosz mosolyra húzom a szám.
- Mit tervez. Gondolom vadászni fog ránk. Várj. Ki találom. Kate a célpont.- mondom neki nyugodt hangon. Közbe le teszem Kate fejét az ölemből.
- Igen, valószínűleg. Hallottam egy olyan pletykát, hogy ez a két marha is neki dolgozik. Valami nagyon bűzlik főnök. – mondja feszülten. Előre hajolva kulcsolom össze a kezem. Vigyorog egyet.
- Ne feszülj ennyire. Nyugi van. Ne feledd kik vagyunk. Nehogy már egy olasz seggfej az utamba álljon! Hány embert tettünk már el láb alól! Meg várunk kicsit, hogy mi sül ki belőle. Addig is lazíts. – mondom neki. Karba teszi a két karját. Én pedig rá gyújtok.
- De viszont lenne egy kérdésem feléd. Amivel eszem ágában sincs befolyásolni. Vagy el venni tőled. – mondja nyugodt, de még is aggódó hangon. Bólintok neki. Kíváncsi lettem erre.
YOU ARE READING
Kalitkába Zárva 《18++》
Mystery / Thriller"Ami az enyém, az az enyém. Játszadozz csak velem! Perzselj fel mindent bébi! Csak az enyém vagy! És senki nem ér ahhoz, ami az enyém! 🥵☠️🔞⚜️😈🔱🔥👑 "Olyan akarok lenni mint te. A te Maffia királynőd. A mi hatalmunkat mindenki meg ismeri. Mindenk...