Camilla
Basszus ez rengeteg fegyver. AK-47 -től kezdve rakéta vetőgép. Rengeteg bomba és robbanó szer van. Kések és golyó álló mellények. Meg soha életemben nem láttam ennyi fegyvert. Az emlékeimben néha fel villan egy kép. Hogy apám tanított fogni őket. Vajon tudja hogy élek vagy mi van velem. Valóban Josh és Willi az ő embere lenne. De mert akarna az apám hogy bárki bántson.
Brendon-rá pillantok aki alattomos mosolyra húzza a száját. Mögém lépve végig simít a két vállamon. S hátulról a nyakamba csókol. Össze rándul tőle a testem. De csak kuncog a nyakamba. S végig simít a két vállamon. Lassan el távolodik kicsit tőle .
- Na mit szólsz hozzá kis démonom?- kérdezi suttogva a fülembe. Végig fut a hideg rajtam. Közbe szembe fordít magával.
- Ez rengeteg fegyver. Egy kisebb hadseregnek is elég lenne. - mondom neki. Közbe meg fogja a derekam es közelebb lép. De Salvador meg szólal.
- Jól jönnek ha banda háború van. - mondja kőbe meg csörren a telefonja és fel veszi. De el gondolkodtam, amit mondott. Banda háború. De valakivel nagyon beszél. Majd le teszi és meg szólal. Brendon érdeklődve néz rá.
- Mi a helyzet?- kérdezi tőle. Salvador sóhajt egyet.
- Menni kell intézkedni. Az egyik banda vezér nem bír a bőrében. Helyre kell tenni.- mondja kicsit feszülten. Brendon sóhajtva bólint egyet.
- Meg tudjátok oldani vagy menjek én is?- kérdezi tőle. Mire Salvador csak vigyorog egyet.
- Nyugi főnök, meg oldjuk mi. Ha kellesz majd szólok.- módnak majd sarkon fordul és ki megy. Brendon felém fordul ismét. Kicsit aggódva nézek rá
- Nem lesz bajuk, ugye?- kérdezem tőle. Mosolyogva rám egyet és meg ingatja a fejét.
- Nem lesz. Ne aggódj, jól értenek a dolgukhoz. - mondja magabiztosan. Sóhajtva mosolyodok el. Majd rá nézek.
- Na mivel szeretnél kezdeni? Válasz valamit magadnak.- mondja a fegyvereket mutatva. Előre fordulok, s gondolkodva vizsgálom őket. Meg akad a szeme egy arany színű pisztolyon. Re mutatok.
- Az lehetne? Ez tetszik. - mondom neki. Mire vigyorog rám egyet. Majd ki veszi és a kezembe adja.
- Jó döntés. Jó kis fegyver. Pont hozzád illik.- mondja vigyorogva. Én is mosolygok rajta egyet. Meg fogja a csípőm és magához ránt. Egyenesen a Szemeimbe néz.
- Alig várom, hogy az én tökéletes Maffia királynőm legyél. Hogy bárki meg hallja a neved, az rettegtem tőled. - vigyorogja kacéran. Én is szélesen mosolygok rá. Kezét a tarkómra csúsztatja. S már az ajkaimra is tapad. Szenvedélyesen csókolni kezd. Amitől úgy érzem el olvadok. Minden alkalommal, akár hányszor csókol meg. Mindig magával ragad. Minden alkalommal el áll a lélegzetem is tőle. Imádom ezt a bizsergető érzést. Viszont csókolom én is. Teljesen magához nyomja a testem. Amitől egyre jobban fel hevülök. De lassan el távolodik tőlem.
- Imádom még mindig, hogy igy bele remeg a tested édesem. - suttogja a ajkaimra. Amit be harapok. S bazsalyogva nézek fel rá.
- Te mindig tudsz hatni rám vele. Meg őrjítesz vele. - suttogok vissza. S most én csókolom meg őt. Bele vigyorog a csókba. Hirtelen meg ragadja a csípőm és az ölébe kap. Úgy folytatjuk tovább. Levegő híján válunk szét. Egyenesen a mély kék szemeibe nézek.
- Imádlak kis démonom. Az én tüzes kis démonom.- vigyorog rám, majd magához ölel. Én is szorosan ölelem a nyakánál fogva.
- Én is téged. - suttogom a nyakába. El távolodik tőlem. S vissza le tesz.
- Szeretnéd is használni? - kérdezi közbe a fegyverre mutat. Bolintok egy aprót. Ő pedig szélesen mosolyog rám. A szekrényhez lép és az oldalán lévő gombot meg nyomja. Majd nyílik egy ajtó. Meg fogja a kezem és be visz. Egy lő pályára vitt. Csodálkozva nézek körbe. Brendon figyelmesen néz, ahogy végig nézek a pályán.
- Hatalmas. - mondom neki. Mire mellem lép. Előttünk egy asztalon különböző fegyverek vannak.
- Figyelj kicsim. Meg mutatom hogyan is kell csinálni.- mondja majd fel kap egy fegyvert az asztalról. Egy AK-ra esett a választása. Rám kacsint ram egyet. El pirulok tőle, majd előre fordul. Célozni kezd vele. És a leg távolabbi bábut kezdi lőni. Biztos van vagy 15 méter távolságra. A fejre céloz. Az össze golyó amit ki lő. Mindegyik pontosan a fej közepére ér. A szám is tátva marad. Hogy milyen jól tud célozni. Tökéletes lövés . Abba hagyja és a vállára teszi a fegyvert. Érdeklődve közbe vigyorra húzza a száját. Én pedig ledöbbentem teljesen.
- Na mit szólsz ehhez kicsim?- kérdezi kacéran. Rá nézek és elismerően mosolygok rá.
- Nagyon jó vagy benne. Jól bánsz a fegyverekkel.- mondom neki. De csak büszkén vigyorog egyet. A fülemhez hajol.
- Mutassak egy trükköt? Van kedved hozzá?- kérdezi huncut mosollyal. Nem tudom mire gondol. Aprót bólintok neki.
- Legyen drágám. Hajt a kíváncsiságom. - mondom neki bazsalyogva. Széles mosolyra húzza a száját. S felém nyújt egy almát.
- Állj az egyik bábu elé és tedd a fejedre az almát. - mondja suttogva. Nagyon meg lepett ezzel. Kicsit félni kezdek.
- Ugye nem a fejemről akarod le lőni?' kérdezem hitetlenkedve. Érzem hogy le fehéredek. De meg fogja az arcom és végig simít rajta.
- Bízz bennem kicsim. Hidd el egy hajad szála se görbül meg.- mondja és biztatón mosolyog rám. Veszek egy mély levegőt.
- Jól van. Bízok benned.- mondom majd el indulok. Közepén meg állok az egyik bábu előtt. S a fejemre teszem az almát. Sóhajtok egy nagyot. Brendon pedig céloz a fegyverrel. Bízok benne, de még is remeg mindenem. Majd meg húzza a ravaszt. Az alma pedig a fejem tetején szét csattan. Hirtelen meg ugrok a Hirtelen ért golyó miatt. Az alma darabokban esik a földre. Brendon-ra nézek. Aki csak kuncogva bólint egyet. Lassan vissza sétálok. Tejesen le fagytam. Meg állok előtte. Ő pedig egyből meg ragadja a derekam és magához húz. Egyenesen a szemeimbe néz.
- Látod édes mondtam, hogy nem esik bajod. - mondja lágy hangon. Mosolygok egyet és a mellkasara hajtom a fejem.
- Azért kicsit féltem. - mondom suttogva. Meg simogatja a hátam és el távolodik tőlem. Az állam alá nyúl és felemeli a fejem.
- Életem leg pontosabb lövését csináltam. Nem akartam artani neked. Meg soha nem aggódtam ennyire. De látod vigyáztam rád. Mondtam hogy bízz bennem.- mondja halk hangon és végig simít az államon. Mosolygok egy aprót.
- Az biztos, hogy nagyon jó vagy benne. Taníts meg engem is erre.- mondom neki vigyorogva. Hangosan fel kacag és magához ölel.
- Hát persze édesem. Amit csak szeretnél. - kuncogja és a hajamba nyom egy puszit. Újra fel nézek rá. Lábujjhegyre állok és úgy nyomok egy csókot a szájára. Végig nyalja a száját. S egyből az ajkaimra tapad. Mohón és szenvedélyesen csókolni kezd ismét meg remeg mindenem tőle. Lassan el távolodik. S mélyen a szemembe néz. A homlokát az enyémnek nyomja és végig simít az arcomon. Meg fogom a kezét és rá hajtom a fejem.
ESTÁS LEYENDO
Kalitkába Zárva 《18++》
Misterio / Suspenso"Ami az enyém, az az enyém. Játszadozz csak velem! Perzselj fel mindent bébi! Csak az enyém vagy! És senki nem ér ahhoz, ami az enyém! 🥵☠️🔞⚜️😈🔱🔥👑 "Olyan akarok lenni mint te. A te Maffia királynőd. A mi hatalmunkat mindenki meg ismeri. Mindenk...